14 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝙞𝙣𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙨 𝙢𝙚 𝙤𝙣

242 11 15
                                    

"opreste-te" ii spuse cel mic indepartandu-l pe Chan de el .

"De ce intrerupi ceva atat de important?"

"pentru ca ,chiar nu te inteleg..de ce faci toate astea?"

"Pentru ca imi place..imi place inocența ta,ai o inocenta prea pura,esti atat de neexperimentat ,asta vreau sa intelegi..inocenta ta ma excita "

Cel mic facu ochii mari la spusele lui Chan , ãsta era sentimentul pe care si el il simti seara trecuta ...excitatia? Chan se uita in ochii lui,il privea profund ,a ramas intre picioarele lui Jeongin cu o mana pe fundul lui iar cu cealalta mana se intinse dupa cana de cafea ,luand-o si sorbind din ea cu pofta ,ochii celui mic fiind pe acesta .

"Pot sa ma dau jos ?" Il intreba cel mic pe Chan

"Nu,stai aici ca stai bine"

Cel mic numai spuse nimic ,Chan statea in continuare intre picioarele lui,isi luase telefonul dupa masa cand acesta ii bazai si se uita in el incepand sa-l butoneze mai mult decat a trebui..cel mic statea pe masa mai aruncand cate un ochii in telefon lui Chan ,ba vorbea cu Minho sau Changbin daca a vazut el bine ori raspundea unor fete spunandu-le ca e ocupat si ca nu pot sa se intalneasca ..stand asa si privind la o conversatie de genul luã cana de cafea a lui Chan dupa masa si lua o gura din aceasta..

"Hei ,ce faci? Nu ai voie sa bei cafea "

"decand ?"

"De acum ,tu nu ai voie "

"dar miroase bine ,si cand te vad pe tine ca bei mi se face pofta "spuse acesta lasand un mic botic.. Chan il privea si zambea ,si ii managaie chipul cu mana ca dupa sa se intoarca la conversatie incercand sa o incheie cumva fiindca deja i se luase de tipa .
Cel mic incerca sa se dea jos dupa masa insa incercarea a esuat cumplit. Chan a lasat telefonul pe masa si si-a pus ambele maini pe fundul lui Jeongin si capul si la bagat in pieptul lui ,se simtea  bine .

"Vreau sa cobor " .

"azi mergem sa ne uitam de un tort "

"tort ?"  Intreba cel mic incruntat ,adica tort ,adica da ce petrecere nu are tort dar totusi e prea devreme pentru tort .

"Da ,vom merge sa ne uitam de un tort ,apoi dupa niste bauturi ,si la farmacie "

"farmacie " intreba cel mic nedumerit

"avem nevoie de ele " ii spuse cel mare sarutandui scurt buzele si facandui cu ochiul . Abia apoi si-a dat seama Jeongin la ce se referea Chan ,nu era chiar asa prost dar la lasat masca oarecum .

Chan a mai luat o gura de cafea si apoi la luat pe Jeongin in brate obligandu-l oarecum sa-si infasoare picioarele in jurul bazinului sau,ajungand intr-un final in dus . La lasat pe cel mic jos , apoi ridica putin de tricoul lui insa Jeongin la oprit .

"Crezi ca as putea sa imi fac dus singur?"

"Ti-e rusine ?"

"P...poate "  ii spuse acesta putin retinut ,adica oricum Chan il va vedea dezbracat dar totusi prefera sa fie in seara aia,pe intuneric .
Chan ia inteles mesajul ,desi nu era de acord isi va pune lumea in cap de data asta ,oricum va avea ocazia de a-l vedea si dezbracat ,poate ca nu acum dar tot il va vedea.
A iesit din dus nu inainte de ai da un sarut pe frunte si la lasat sa-si faca dus intre timp alegandui niste haine de la el . Va trebui sa faca si cumparaturi ,probabil ca il va duce in mall intr-o zi,pana atunci se va bucura de el in tricourile lui cu coapsele la vedere aratand demential de bine .
Sa aruncat in pat ,si se uita la tavan ,oare se comporta prea frumos cu el ? Adica pentru un "catelus de companie" se comporta pre frumos si prea bine ,dar oarecum voia si sa ii castige increderea celui mic,pana la urma ii placea compania lui si caldura pe care io oferea .
Usa de la baie la facut atent ,Jeongin iesi din dus intr-un halat nici decum intr-un prosop .

"Speram sa vad si eu ceva frumos"

" nu arat prea bine sincer ,adica..."

"conteaza ? "

"d..d-"

"nu " il intrerupse Chan pe cel mic ,nici decum fizicul la el nu conta ,Jeongin arata perfect in ochii lui ."sa numai spui asa ceva niciodata ,esti perfect "

🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum