"Ori o faci de buna voie, ori vei ajunge legat de pat și crede-mă ca dacă vei ajunge legat de pat nu voi tine cont și de plăcerea ta"
Propoziția ce ii lasa de gândit celui mic încă de când Chan ia spus-o, știa ca nu avea de ales asa ca se gândea la o modalitate de ai face situația mai ușoară,dacă asa ceva se putea.
Poate dacă va face petrecerea va avea și alcool deci poate ca va putea sa se îmbete puțin sau pur și simplu sa se bage la somn, sa se bage la somn? Okay asta deja suna prostesc dar nu era o idee rea,iar ori ce idee era bine venita de mintea lui seaca.
"Hei!" vocea lui Chan îl face sa tresară în sus în momentul în care întra în dormitor dintr-o data
"ce sa întâmplat?"
"micul de jun e gata, haide"
"okay, vin acum" ii spuse cel mic și sa dus după Chan pana în bucătărie.
"nu mânaci cu mine"
"nu, ma duc la firma. Am niște chestii de rezolvat,stai liniștit nu voi sta mult peste o ora ma voi întoarce" spuse cel Mare și ii dădu un sărut pe obraz celui mic și ieși pe ușa lăsându-l sa manace și in dimineață asta micul de jun singur.
"domnule Yang, mai doriți ceva" bucătarul il scoate din transa, rămăsese cu privirea fixata pe ușa aceia decand chan a ieșit pe ea.
"nu, numai doresc nimic. Mulțumesc"
"cu drag"
Bucătarul pleacă în treaba lui lăsându-l pe cel mic să-si vada de a lui.
Se apuca să-si mânance mâncarea pierdut în gânduri,oare bucatarul știe ceva despre viata lui Chan? Oare va putea să-i spună mai multe despre el?
"domnule bucătar?" striga Jeongin la el, iar domnul vine la el
"ce sa întâmplat domnule Yang"
"ia un loc te rog"
"nu mulțumesc, stau bine și asa"
"okay, cum spui dumneata. Voiam sa te întreb, tu știi ceva despre Chan, despre viata lui?"
Acesta își lasă capul în pământ oftând lung, știa el ca știe ceva
"lucrez la vila Bang încă decand doamna BANG la născut pe domnul Bang. Pot spune ca domnul Chan nu era asa, a devenit mai crud și mai rece însă cu un motiv și aceia fiind ultima lui relație care a fost la 17 ani cu o domnișoară. Era extrem de îndrăgostit, cei doi se cunoșteau încă din ultimul an din clasa a 8 a, au fost selectați inclusiv ca cuplu pentru banchetul din sfârșitul anului. După au început liceul amândoi, și-au propus sa facă același liceu împreună, fiind de nedespărțit dupăia. Veneau împreună, plecau împreună și tot asa,pana când aceștia au devenit în cuplu. Doamna BANG e o doamna cu sufletul cald și bun, se bucura foarte mult pentru fiul sau ca e fericit, nimeni nu la văzut pe domnul Bang asa fericit niciodată,insa fericirea pentru el nu a durat mult, fix în ziua în care aceștia trebuiau sa împlinească un an de relație domnul Bang a fost înșelat în cel mai crud mod posibil. Îmi aduc aminte și acum acea zi cruda pentru domnul Bang, o am infiltrat pe retina, a venit acasă seara târziu ud de la ploaie cu lacrimile cutgandui șiroaie pe obraji și cu inima rupta. Cuvintele ce le-a scos pe gura în acea zi le-au rupt sufletul părinților sai
Flashback ༄༄
Timpul de afara era rece și Chan statea pe pod cu trandafiri în mana, și cu lacrimile pe obraji, nu ii venea sa creadă ceea ce căzuse în urma cu câteva ore, își simțea sufletul distrus și nu mai avea puteri sa se mai gândească la ceva anume. Ploaia deja îl făcuse fleasca din cap pana în picioare, bratele acoperite doar de un tricou alb ii erau ingetate. După ce și-a liniștit mintea dar nu și sufletul pleca acasă pe jos.
Ajuns în fata vilei arunca trandafiri în coșul de gunoi în timp ce alte lacrimi ii invada obrajii roși și reci. Parul ciufulit și ud ce ii cădea peste frunte îl făcea sa arete extrem de răvășit dar în acest momentul fizicul nu îl interesa, se simțea răvășit pe interior. Acesta apasă clanța ușii și fuu imediat lovit de căldură încăperii care începuse sa ii dezghețe corpul rece dar nu și inima.
"Channie scumpule, ce ți sa întâmplat?" se auzi vocea îngrijorată a memei sale care se duse și se uita la Chan cu o fata îngrijorată intorcandul pe o parte și pe cealaltă.
Chan ii îndepărta mana mamei lui fără nicio expresie faciala fiind de-a dreptul obosit sa joace rolul fiului fericit și puternic.
"dragostea e cea mai crunta, din acest moment promit ca nu voi mai iubi pe nimeni altcineva, am obosit, am crezut ca e aleasa înțelegi, am crezut ca va fii ceva mai mult, ca va dura chiar o veșnicie dar nu a fost asa. Nu voi mai iubi pe nimeni, jur ca nu îmi voi mai da inima altcuiva, din acest moment iubirea pentru mine e doar o joaca de copii "
Spuse blondul și pleca sus pe scări în dormitorul lui trântind ușa prelingandu-se pe aceasta lăsându-și capul sa cada pe genunchi în timp ce se dădu cu capul de ușa.
End flashback ༄༄
Inima lui Jeongin se rupse în bucatele, nu știa ce sa zică sau cum sa reacționeze. Chan e asa cu un motiv anume, și unul extrem de bun. Pentru un moment a reușit sa se pună în locul lui și a descoperit faptul ca doare, doare tare.
"mulțumesc domnule bucătar"
"domnule Yang, va rog nu ii spuneți domnului Bang ca v-am spus asta"
"stai calm, am gura bandajata cu scoci"
"mulțumesc" spuse bucătarul politicos și se întoarse la treaba lui luând farfuria și paharul după masa.
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfic~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024