Am stat azi toată ziua întrebându ma cine dracu era tipa și ce voia defapt de la Chan...nu sunt gelos însă sunt curios. Nu o vad pe tipa aici peste Chan asa ca nu am de ce sa fiu gelos pana la urma.
Aud soneria și ma duc sa vad cine e la ușa și ce vrea defapt acea persoana. Când deschid ușa o tipa bruneta cu niste ochii verzi ca smaraldul își făcu apariția, avea buzele accentuate cu un creion, arata bine din cap pana în picioare.
"cine ești și ce vrei?"
"îl caut pe Chan."
"pe Domnul Bang adică. Putina formalitate te rog"
"nu trebuie. Sunt viitoarea lui soție"
Ochii mi s au mărit cât cepele, un gol în stomac ma făcut sa am niște emoții de toată frumusețea. Viitoare soție? Și mie nu mi-a spus nimic? Puteam sa ma omor mai devreme daca tot avea degand sa se căsătorească. Dacă tot avea degand sa ma lase, sa ma părăsească, sa ma abandoneze. În ciuda tuturor întâmplate decand sunt aici nu vreau sa ma reîntorc la ce am fost cândva. Nu vreau sa ajung din nou vândut sau licitat, nu vreau pe altcineva, nu vreau o alta persoana. Vreau sa fie el și nimeni altcineva.
"scuze dar greșești aici"
"nu nu, eu cu Chan am avut mici dileme în trecut însă m am întors sa ii fiu pe viata și pe moarte"
"în trecut? Tu ești fosta lui? Cea care la înșelat și la adus în starea în care e acum?"
"am fost fosta lui. Voi redeveni actuala"
"hai sa mori tu, ai noroc ca ești femeie ca altfel îți rupeam parul din cap"
"vai dar ce limbaj. Ești cumva menajer aici? Ar trebui sa ma lași sa întru"
Îmi spune și vrea sa pășească în interior dar nu o las sa facă asta. În schimb o opresc și o îmbing mai departe de ușa.
"nu ai voie sa intri în casa cât timp Chan nu e acasă. Și nu sunt menajer sunt iubitul fostului actualului tău"
Ii scuip cuvintele în fata și ii închid ușa în nas. Voiam sa urlu și sa ma duc dracu unde vedeam cu ochii. Nu știu ce se va intampla când Chan va ajunge acasa și nici nu voiam sa aflu. Era suficient ca trebuia sa suport vestea asta de tot căcatul. Cum adică viitoare soție? Își bătea joc de mine? Era un test la care ma supus ca să vadă dacă reacționez invreun fel? Era ceva plănuit de el.?
Atât de mult ard sa ii dau doua palme peste fata încât mai aveam umpic și puteam jura ca îmi voi sparge pumnul într-un perete. Cred ca am sa ii fac o vizita la birou. Dar cum?
"domnule Jeongin mai doriți și altceva?"
Bingo.
"da, chiar as vrea. Aveți cumva permis?"
"da, am"
"și știi unde este compania domnului Bang?"
"da știu, este chiar în drumul meu spre casa"
"perfect acum când pleci ma vei lua cu tine și ma vei lasă în fata companiei lui"
"domnule, nu pot face asta"
"ba o vei face, daca comentează ceva voi avea grija să-și retragă cuvintele"
"bine"
Spuse și pleca înapoi. De-abia așteptam să aflu răspunsurile la întrebări sau cel puțin sa încerc sa fac asta.
Când a venit timpul sa plecam, m am îmbrăcat în ceva frumos..glumesc, am o pereche de pantaloni de trening pe mine și un hanorac negru. Deși aveam hainele mele de ceva timp îmi plăcea sa umblu în hainele lui și sa ii simt mirosul.
. Ajuns în fata companiei plec sus, știu ca biroul lui e la etaj și știu și care. Bucătarul mi a spus tot ce aveam nevoie sa știu.Când ajung în fata ușii biroului sau,nu bat și întru direct. O observ pe fosta actuala sau ce-o mai vrea el cum sta pe piciorul lui. Changbin și Minho m au și văzut și le-au picat fata și pot zice același lucru și despre el.
"domnule Bang" ii spun apropiindu-ma de el. O dau pe tipa jos după piciorul lui aproape arucando pe podea și nu-mi părea rău...
"cum ai ajuns aici"
"am fugit"
"ești nebun?"
"tu ești nebun. Cum adică te vei căsători. De ce sunt ultimul care afla despre asta?"
"cine ți-a spus asta"
"fosta ta a bătut azi la ușa ta dar aparent nu erai acasă și i am deschis eu."
"Jeongin, vei fii pedepsit."
"pedepsit? Crezi ca astea..."ii spun și ii arat semnele văzând-i pe cei doi prieteni ai sai cum își măresc ochii la semnele mele." crezi ca astea sunt de bine. Vrei sa le împrospătezi? Pentru ca dacă da atunci te aștept acasă cu picioarele deschise "
" Jeongin ce tot spui acolo? Tu te auzi ce scoți pe gura? Tu nu ești asa"
"tu m ai făcut sa fiu asa prostule" ii spun simțind cum ochii ma înțeapă. Asta insemna defapt cât de mult am ajuns sa ma atașez de el. După tot ce a făcut. Îmi dau drumul lacrimilor sa curgă. Ii vedeam privirea înțepătoare cum ma privea cu mila acum. Nu aveam nevoie de mila lui, aveam nevoie de dragostea lui.
"Minho d-ul te rog acasă"
"îți bați joc de mine?"
"vorbim acasă puiule"
Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼♀️
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfiction~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024