24 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙞𝙜𝙜𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪

203 9 31
                                    

Ziua trecură extrem de repede, Jeongin era în pat cu ochii în tavan, Chan nu era acasă, medicul ia spus ca ii trebuie odihna ca el sa se poată recupera.

Era ora 3 dimineața iar el nu putea dormi, cuvintele lui Chan ii reveneau și ii tot reveneau în cap în continuare.

"asa e, ești nesimnificativ pentru mine, însă te vreau în viata, sa nu crezi ca dacă mori vei rezolva totul"

Asa se întâmplă când ai speranțe se spulbera. Vrei sa speri la ceva frumos și ca omul de lângă tine se poate schimba însă speranțele false se spulbera în cel mai crud mod posibil iar omul de lângă tine îți arată că defapt tot tu ești ala prost, ca încerci sa speri la ceva ce nu pot ar fii adevărat sau împlinit.

シ︎

Dimineața își face simțită prezenta, cel mic nu știa cum a adormit dar a făcut-o într-un final. Ceasul de pe perete indica ora 12 fix..nu se mira ca a dormit atâta. A luat un halat pufos pe el de culoare negru și a ieșit din camera. Coborând scările ii auzi vocea lui Chan care dădea ordine jos în living. Erau o grămadă de muncitori de abia atunci și-a adus aminte, mâine e ziua lui, mâine face 18 ani lângă un bărbat de 27. Asta era ceva wow.

Chan ii simți prezenta în spatele lui și se întoarce spre el. Aceștia merg amândoi Jeongin oprindu-se la o scara mai sus de Chan iar acesta îl privea zâmbind, își puse mâinile pe talia lui tranfandul într-un sărut micuț dar profund.

"sper ca știi ce zi este mâine" ii spuse acesta la ureche zâmbind, acum înțelegea de ce Chan are acel zâmbet satisfăcut, se juca cu el, asta făcea, gesturile lui făcea parte din jocul lui murdar în care ei doi sunt actori principali. Chan este regizorul iar el marioneta pe câte o putea controla după bunul plac.

Cobora jos și se duse în spatele lui îmbrățișând-ul
'dacă asta e jocul tău, atunci hai sa ne jucam' își spuse cel mic în cap. Amândoi stăteau fix în mijlocul living-ului. Chan stătea și ordona personalului iar cel mic își strecura mâinile pe sun tricoul celui mare, transand cu unghiile liniuțe pe abdomenul acestuia.

Îl auzi pe cel Mare măraind umpic însă să concentrat pe ceea ce se apucase sa facă ci acela fiind sa dea ordine.

"domnule Jeongin" spuse o servitoare "doriți o cafea?" întreba aceasta. Cel mic se uita la Chan era umpic încordat însă acesta ia răspuns servitoarei.

"da chiar as dori o cafea, mulțumesc" ii spuse acesta zâmbind satisfăcut.

"sa fie una mica" adaugă Chan, servitoarea făcu o plecăciune și se îndrepta spre bucătărie.

"dar eu voiam sa fie una mare" ii spuse cel mic celui pe care încă îl ținea în brate. Chan se întoarse spre el și își apropie fata de urechea lui, strecurându-si mâinile pe sub tricoul celui mic.

"am eu ceva mai mare pentru tine"

Ii șoptise la ureche celui mic. Întorcându-se la treaba plecând din raza vizuala a lui Jeongin. Servitoarea ii aduse cafeaua care într-adevăr era una mica și sa dus afara în gradina unde îl întâmpină un leagăn, asa ca să pus și sa dat pe el. Văzu o carte pe masa din fata leagănului asa ca a luat-o și a început sa o citească, și uite asa sa pierdut în fiecare pagina dându-se în leagăn cu cafeaua în mana și razeel soarelui care ii mângâia chipul.

Asa a decurs jumate de zi pana când Chan își făcu apariția în gradina.

"nu mai ai degand sa vii înăuntru?"

"nu"

"de ce?"

"pentru ca îmi place ce îmi citesc ochii"

"știi ca e o carte destinata adulților nu?"

"mi-am dat seama de asta la capitolul 3"

"și acum la ce capitol ești?"

"9" ii spuse acesta zâmbind.

"aparent ți-ai găsit de lucru, nu vrei sa vii și sa arunci un ochii decorațiunilor?"

"nu acum, lasă-mă să-mi termin capitolul" spuse cel mic, Chan dădu sa vadă ce citea cel mic, citea o scena erotica din carte de-aia era asa cuprins de carte. Acesta io ia din mana și se apropie de el satuntandui gatul soptindui..

"dacă vrei îl contiuam amândoi, il putem face sa ia viata"






















Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼‍♀️

🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum