Ajuns acasă cu Changbin și Minho, totul era deja decorat.
"deci cu ce începem?"
"cu nimic Changbin, totul e gata"
"observ, aparent te-ai implicat..."
"da...adica...-"
"chan..." ma striga Minho și ma bate pe mana făcându-mă semn sa ma întorc, apoi îl vad pe Innie coborând scările îmbrăcat frumos și aranjat. Arata demențial. În zâmbet se afișează pe fata mea, băieți se uita când unul la altul când la mine. Nu știu ce e asta dar parca am rămas într-o transa din care nu am ieșit pana când Jeongin nu sa oprit în fata mea.
"bunaaaaaa" ii aud pe băieți în spatele meu. Jeongin facă o plecăciune, în semn de respect...aparent încă are respect pentru alte persoane
"nu e nevoie de atâta formalitate pisicuta.."
Îl vad ca se încrunta umpic la apelativul dar de Minho și sincer și eu...dar asa e el de fel pana la urma...insa nu m-ar mira dacă s-ar da la el în seara asta, mai ales ca face majoratul și oficial e major.
Jeongin(Innie) pov~
Seara deja începuse, petrecerea începuse. Eu stăteam și priveam totul dintr-o parte. M-am pus pur și simplu pe scari privind cum se desfășoară seara. Aveam un pahar de suc în mana și nici decum alcool. Chan în schimb era la al nu știu catelea pahar..era beat manga însă ce ma mira era ca încă se poate tine pe picioare.
Simt o respirație în ceafa mea dar nu e Chan, pe chna nu l-am scăpat niciodată din ochii seara asta cu sta acolo cu Minho și Changbin...cand ma întorc era alt bărbat...nu știu ce vrea însă mai mult ca sigur nu e de bine..
"scuză-mă..."
"o buna, la mulți ani..."
"mulțumesc.." ii spun și plec pana la baie în dormitorul meu și al lui Chan..unde au fost cele mai tulburătoare și cele mai liniștitoare nopți pe care le-am avut.
Ma duc la baie și îmi dau cu apa pe fata...apoo ies din baie, il observ pe același bărbat cum sta pe pat.
"nu ai ce cauta aici, este dormitorul meu și al lui Chan"
"Chan, Chan, Chan, Chan...de ce peste tot trebuie sa existe marele Bang Chan?"
"aa pentru ca e perfect și e tot ce și-ar dori toată lumea"
"oh serios" îmi spune venind spre mine....se apropie și își pune mana pe bratul meu plibandul parca mangaindu-ma...
"lasă ma sa te fac sa te simți bine și nu o sa mai spui asa ceva..."
Îmi spune și tot ce vreau e sa plec de acolo în secunda doi..insa sunt trântit în pat cu putere..nu nu se poate, nu cred ca se întâmplă asta...nu vreau să-mi pierd virginitatea în mana unui jegos...unde ești acum? Am nevoie de Chan
Scurt autor pov
Inttre timp Chan vorbea încă cu Minho și Changbin, nu era atât de beat pe cât credea Innie dar nici mult numai avea. Însă observa ca ceva lipsește..ceva ce n-ar fii trebuit sa lipsească nici din viata lui și nici din raza lui vizuala, era "chiar acolo" se gândi acesta în sinea lui...a urcat scările dreapta cu dreapta însă când se uita din nou jos..altcineva lipsea..si era gata sa ii dea în glonț în cap dacă cumva sa apropiat de prințesa lui..
Jeongin (Innie) pov~
Asta nu se poate întâmpla nu? Bărbatul ma imobilizat, nu puteam sa ma mișc, arata deparca stăteam de buna voie sa facă ce vrea cu corpul meu fără sa ma opun. Îmi săruta gatul, voiam să-l dau la o parte însă nici nu se lintea. Îmi musca o bucățică de piele făcându-mă sa scancesc de durere. Nu-mi plăcea asta...asta avea și Chan de gând să-mi facă? Nu voiam sa facă asta, nh voiam sa fiu aici, voiam sa fug, sa ma ascund, senzațiile astea nu-mi plăceau, nu erau ca cele pe care mi le dadea Chan, el îmi dădea fluturași în stomac pe când acest bărbat doar îmi oferea dezgust. Aud ușa deschizându-se. Îmi îndrept privirea întreaga acolo. Chan mai avea umpic și spărgea paharul în mâini.
"da - te după el..." spuse și îl lua pe bărbat de acolo spargandui paharul în cap. Acesta ieși fuga din dormitor.
"chan?" vocea celor doi prieteni ai sai își făcură aparatia
"ocupați a de el..."
Cei doi dădură din cap afirmativ și se făcură dispăruți după ușa..
Chan se apropie cu pași mărunți spre mine, îmi atinge coapsa însă mă feresc..
"iubire, uita te la mine..."
Îmi ridic capul uitându-mă la el. Am înghețat pe loc, ce puteam sa ii spun acum. Aveam doua variante. Ori ma așteptăm la ce e mai rău, ori la ce e mai bun pentru pielea mea.
Scuzați greșelile gramaticale ❤️❤️🤦🏼♀️
CITEȘTI
🂱 𝑀𝑟. 𝐵𝐴𝑁𝐺 🂱 ᶜʰᵃⁿⁱⁿ
Fanfic~𝘿𝙚 𝙘𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙞 𝙖𝙨𝙩𝙖 ? ~𝙋𝙚𝙣𝙩𝙧𝙪 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚...𝙞𝙣𝙤𝙘𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙖 𝙢𝙖 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙖. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Începută:02-09-2023 Postata : 10-02-2024 Fianlizat:22-03-2024