Pov. Korra
Snel ren ik het eiland over en ren naar 'de haven'
Wat eigenlijk een simpele steiger is
Ik neem een klein bootje dat voor mij ligt, voor als ik in m'n eentje naar Republicasia wil.
Snel spring ik in het bootje, en stuur het water om mij heen naar achter, zodat ik vooruit kom.~In Republicasia~
Ik ben net aangekomen op het vaste land in Republicasia.
Ik heb een rustig plekje gevonden, en het bootje daar vastgelegd.
Ik loop snel door de stad, en word van alle kanten begroet.
Door mens en geest.
Ik negeer hen, en loop naar het midden van de stad.
Na het gedoe met Kuvira heb ik door de spirituele energie een nieuw geesten portaal gemaakt.Bij het portaal aangekomen zijnde, loop ik er doorheen en kom in de geestenwereld terecht.
Ik bekijk mijn omgeving, en ga ik kleermakerszit zitten.
Ik leg mijn handen op mijn benen, sluit mijn ogen en concentreer me op Raava.Een fel licht, vredige stilte.
Dan een stem.
"Korra? Wat is er? Waarom wil je met me praten?"
Ik open mijn ogen, en zie Raava voor me.
Ik begin met het vertellen van wat Tenzin heeft vertelt, en ook over het probleem van dat ik niet meer in verbinding sta met mijn vorige levens.'Ik begrijp je situatie Korra, zelf heb ik bij sommige dingen ook mijn vraagtekens.'
'Wis je zelf ook al van de ontvoeringen enz.?!
'Ja luister Korra, er gaat iets gebeuren, iets groots.
Zelf weet ik nog niet wat, maar ik moet je iets vertellen over een voorspelling.
Er is ooit een voorspelling gemaakt over een tweede avatar.''Waaat?! Een tweede avatar?!'
'Inderdaad, een tweede avatar.
Die voorspelling zei dat er ooit een heel groot gevaar zal komen, zo groot dat de avatar der vier elementen hulp nodig zal moeten hebben.
Die hulp zou niet uit deze wereld komen maar uit een andere wereld.
Deze 'hulp' avatar is al in onze wereld aangekomen, en wordt op een geheime locatie door jouw vorige levens getraind in het sturen en alles wat ze moet weten over ons en onze wereld.
Zij kan jou trouwens ook helpen om weer in contact te komen met jouw vorige levens.'Verbijsterd hoor ik de informatie van net door mijn hoofd klinken.
'Maar waneer zal ik deze avatar gaan ontmoeten?'
'Als ze klaar is met haar training.'
'Oké ik ga onderdak voor haar regelen.'
Raava geeft me nog wat verdere instructies.
Dan is het tijd om alles voor te gaan bereiden, en het de anderen te vertellen.
ik neem afscheid van Raava, en ga terug naar 'de wereld der levenden'.
Als ik weer terug ben, zoek ik zo snel mogelijk Tenzin op.'Tenzin! Ik heb je hulp nodig! Wil je zo snel mogelijk team avatar, de wereldleiders en de Beifongs bij elkaar roepen en zeggen dat ze hierheen moeten komen?'
'Wohoo rustig! Even rustig worden Korra.
Waarom moet ik de Beifongs, team avatar en al helemaal de wereldleiders bij elkaar roepen?'
'Het heeft te maken met de ontvoeringen, de diefstallen en de situatie in de wereld te maken!'
'Is het niet helemaal naar je bol gestegen?'
'Nee, ik heb met Raava gepraat, en ze heeft me het één en ander uitgelegd en verteld.
Er komt denk ik over een niet al te lange tijd iemand voor mij, kan ze hier logeren?'
'Wat heeft logeren nou weer met de situatie in de wereld te maken?'
'Alles!' Onderbreek ik Tenzin.
'Ik ga alvast een kamer klaarmaken!'
En zjoef, weg ben ik.
JE LEEST
Master Of All The Elememts (Nl)
Фентезі*gestopt* "Ik ben geeneens een maand geleden mijn ouders verloren, en nu beweren een paar idioten (niet dat ik mijn oma een idioot wil noemen) dat ik de avatar ben! Ofwel.... De meesterstuurder van alle elementen. De enige rechten die ik heb zijn...