Pov. Jennifer
Lachend val ik neer op mijn bed.
Korra heeft me net mijn kamer laten zien, en we praten over 101 onzinnige dingen.
"Maar he! Ik ben 16, nog lang niet volwassen, dus ik mag toch ook wel wat plezier hebben?"
We praten nog een tijdje verder totdat Korra vertelt dat ze moet gaan.
Avatar dingentjes regelen enzo.Als ze weg is, bekijk ik mijn kamer eens goed.
Het is een simpele, maar ook wel een best ruime kamer.
Een bed, kast, bureau en bovenal twee grote ramen met het uitzicht op Republicasia en de zee aan de andere kant.
In gedachten verzonken pak ik mijn spullen uit en ruim alles netjes op.
"Hoe zou het met oma gaan?" Denk ik bij mezelf.
"En hoe gaat het met de andere avatars?"
Zuchtend pak ik mijn laptop, start popcorn time op en zoek een leuke film op.
Big hero 6."Jennifer?! Kom je eten?"
Hoor ik de vrouw van Tenzin roepen. "Hoe heette ze ook al weer? Pemma? Zoiets?"
Snel sluit ik mijn laptop af, en fatsoeneer mijn haar.
"Als je haar maar goed zit!"~S'avonds~
Relaxed kijk ik naar het plafond van mijn kamer.
Dan besluit ik maar wat in mijn dagboek te schrijven.14 juni 2015
Lief dagboek,Ik heb ze eindelijk ontmoet!
Degene waar Aang en Wan over hebben verteld zijn eindelijk werkelijkheid geworden!
Ik vond het echt super spannend, maar iedereen vooral Korra is erg aardig.
Ik zou wel van alles willen schrijven, maar dan ben ik morgen nog steedt niet klaar.
Ik heb ook een ene Varrick en Zhu Li ontmoet.
Zhu Li is Varricks secretaresse en echtgenote.
Varrick zelf vind ik een beetje weird.
Zijn manier van doen is weird, zijn houding is weird en hij is gewoon weird.
Lief dagboek, ik zou wel verder willen schrijven, maar ik ga nu stoppen.Liefs Jennifer
Hoi mensies! Het filmpjeis van de trailer van big hero 6! Super leuke film!
JE LEEST
Master Of All The Elememts (Nl)
خيال (فانتازيا)*gestopt* "Ik ben geeneens een maand geleden mijn ouders verloren, en nu beweren een paar idioten (niet dat ik mijn oma een idioot wil noemen) dat ik de avatar ben! Ofwel.... De meesterstuurder van alle elementen. De enige rechten die ik heb zijn...