Toen ik bij het vorige Hoofdstuk stopte, en hem weg klikte, en later weer verder wou gaan, ging dat niet, dus ik heb hem 'gepubliceerd'
Dit hoofdstuk is opgedragen (Of hoe je dat ook noemt.) aan: zoeminecraft.
Bij deze, thanx voor het bericht!
Als je dat niet had gestuurd dat stond het er over een jaar nog steeds niet op (Een beetje overdreven, maar je weet wat ik bedoel.)
Angezien ik nogal lui ben.
Maar hier een hoofdstukje erbij om te lezen.Varrick en Zhu Li, Varricks secretaresse en echtgenote.
"O jee jippie!" *sarcasme*
"Hallo iedereen!"
"Wat die je hier Varrick?"
Vraag ik Geïrriteerd.
"Bolin heeft verteld dat er een 2e avatar is, en dat ze vandaag zou aankomen."
"Bolin!"
Iedereen kijkt hem geïrriteerd aan.
"S s s sorry." stamelt hij.
"Ik was gewoon zo enthousiast, hihi...hehe.......ehhh....kijk me niet zo aan."
*Stilte*
"Oke oke! Ja ik heb het tegen Varrick verteld, maar he! Hij is gekomen, en aangezien hij een genie is, kan hij ins toch helpen met van alles en nog wat!"
*Stilte*
"Alsjeblieft! Vergeef me! Alsjeblieft!"
Als hij dit heeft gezegd, valt hij op zijn knieën, en kijkt ons met een smekende blik aan.
*Stilte*
"Tja, aangezien jullie niets zeggen, zal ik het maar doen.
Vertel eens, hoe ziet ze eruit? Hoe heet ze? Hoe oud is ze? Is het echt zo dat avatar Korra haar nu ophaalt? En is he......"
Varrick! Waarom ben je hier?!"
Boos kijkt Lin hem aan.
"Tu tu tu, niet zo gemeen.
Maar goed, vertel eens, kan die ene avatar ons echt helpen? Zhu Li! Schrijf alles op!"
Bij het laatste knipt hij met zijn vingers, en kijk alsof hij geniaal is.
"Ja meneer."
"Ach lieverd, noem me lieverd.
Meneer klikt zo zakelijk en afstandelijk.
We zijn getrouwd toch!?"
Als hij uitgepraat is wiebelt hij met zijn wenkbrauwen.
"Tuurlijk liefste.'
"En trouwens Boli....."
"O! En had ik je al verteld over die ene keer dat ik......"
Voetstappen komen onze kant op, en stoppen voor de deur.
De klink gaat naar beneden, ennnnn.
"Ik was vergeten dat ik aan het sturen was, en over een paar stenen struikelde?!"
Iedereen kijkt met een ruk op, en zien in de deuropening Korra en nog een ander meisje, die er iets jonger uitziet dan Korra. (Dat denk ik in ieder geval.)
"Team avatar, familie Beifong de anderen, Varrick en Zhu Li......
Whaaat! Wat doet HIJ hier?!"
Boos wijst Korra naar Varrick.
"Dat was voor ons ook een verassing.
Maar blijkbaar heeft iemand genaamd Bolin iets vertelt.
Nijdig kijken er een paar naar Bolin, die zelf een afwerend gebaar maakt.
"Oké, euhhh....ik ben Jennifer van Linde, en ik ben 16 jaar."
Klink een onbekende stem.
Met een ruk kijkt iedereen weer naar het meisje dat ongemakkelijk maar de punten van haar voeten kijkt en heen en weer wiebelt.
"O sorry. Mijn excuses voor het ongemak.
Mijn naam is Tenzin, en ik ben een luchtmeester. Dit is mijn vrouw Pemma, en dat daar zijn mijn kinderen.
Daar zit team avatar, en daar de familie Beifong."
"Bent u echt de zoon van Aang?!
Is Jinora echt een luchtmeester?!
Team avatar had ik al herkend, Korra had al verteld hoe ze eruit zagen. En Mako, hoe is het om bodyguard te zijn van een prins? En Bolin, wat doe jij nou precies nadat je niet meer in dienst bent bij Kuvira?
Asami, is het moeilijk om een bedrijf te runnen?
En zijn jullie echt de familie Beifong? Degene die Zhou Fu besturen? Is Toph echt jullie moeder en oma? O ik heb echt zoveel vragen!"
Naarmate ze verder praat, hoe enthousiaster ze wordt.
Verbaasd kijken we naar het meisje.
En luisteren we naar de waterval van woorden.
"Ik dacht bij mezelf dat ze niet zo jong zou zijn, ik weet eigenlijk niet wat voor een beeld ik in mijn hoofd had van haar. Maar dit ongetwijfeld niet."
Fluistert Bolin iets te hard.
De waterval stopt, en 'Jennifer' kijkt Bolin aan.
Zo lang, dat Bolin zijn ogen neerslaat, en zenuwachtig heen en weer wiebelt.
"Nou, zoals jullie zien,
Niet alles is wat het lijkt, want schijn bedriegt."
Gaat ze wijsneuzig verder, en stuurt Korra een vette knipoog.De afbeelding is van Bolin's gezicht als ze erachter komen dat hij het Varrick heeft verteld.
En het filmpje is van:The legend of Korra book 2 spirits.
Varrick en Zhu Li zijn nog niet getrouwd.
JE LEEST
Master Of All The Elememts (Nl)
Fantasía*gestopt* "Ik ben geeneens een maand geleden mijn ouders verloren, en nu beweren een paar idioten (niet dat ik mijn oma een idioot wil noemen) dat ik de avatar ben! Ofwel.... De meesterstuurder van alle elementen. De enige rechten die ik heb zijn...