"Çavuş ne zamana gelir acaba? "
"Bilmiyorum hanımefendi. Son bir saattir beşinci kez soruyorsunuz. "
Gülümsemeye çalıştım.
"Çok özür dilerim. Acil konuşmam gerekiyor o yüzden. "
"Odasının önünde koridorda sandalyeler var. İsterseniz orada bekleyin ve lütfen soru sormayın. "
"Peki, teşekkürler. Kusura bakmayın..."
Titreyen bacaklarım ile ilerledim.
"Ne halt edeceğim acaba? "
Kapının önüne geldim. Etrafa bakındım. Ne olur ne olmaz diye bir süre oturup bekledim. Kimse geçmeyince hızla odaya girdim. Kapıyı sessizce kapatıp içimden yaptığım şeye bir küfür ettim.
Etrafa bakındım. Salih denen it bir dosya istemişti. Ne yapıp edip tersini yapmam lazımdı. Kamera var mı diye kontrol ettim. Açıkta yoktu. Masaya ilerleyip kimseye yakalanmamak için dua ettikten sonra açıkta olan dosyalara ve kağıtlara baktım. Bunlar haritaydı. Bu kadar aptal rolü yapamam dedim içimden.
"Bu olmaz, hayır bu da, hayır, bu dosyanın anlamı ne? Neyse. Bu? Hayır. Aha bu! 1998 tarihli. Aaa operasyon tekrarı olacak galiba. Bu da olmaz. "
Dolaba gittim. Açık olan her yere bakıp zararsız bir şey arıyordum. Sarı dosya gözüme çarptı. Açtım. İçinde bazı arananların listesi ve bilgileri vardı.
"İşte istediğin şey. "
İçindeki dosya sayfalarını çıkartıp kenara koydum. Hala alabileceğim bir dosya yoktu. Diğer dolaba yöneldim. Bir kaç dosya karıştırdım. Açtığım altıncı dosya Kars'ta imha edilmiş olan terörist başlarının listesiydi.
"Şerefsiz p*çler."
Onu sarı dosyaya koyup karıştırdığım yerleri olabildiğince eski haline çevirdim. Çıkmadan önce aklıma bir fikir geldi. Geri dönüp sandalyeye oturdum. Bir not kağıdı ve kalem alıp sonuçlarını düşünmeden yazmaya başladım.
"Bu not Özdemir çavuşa Özge Mehir'den...
Çok özür diliyorum, bir pisliğe bulaştım ve elimden geleni yapacağım. Revirde yanınızda olan Salih, bir hain. O kişi kimliğindeki sandığınız kişi değil. Kendi ağzıyla söyledi. Siz müdürle gittikten bir süre sonra beni misafir odasında tehdit etti. Onun için çalışmayı kabul ettim. Bir süreliğine... Aksi halde dayanamayacağım şeyler yapacaktı. Tabi her zaman aleyhlerine oynayacağım. Şimdi 239 numaralı dosyayı almam için gönderdi. Dosyaları değiştirdim. Ona 533 numaralı dosyayı zararsız olduğunu düşünerek götürüyorum. "
Kağıt bittiği için yeni kağıda geçtim.
"Bugün size tuzak kurmuş olduklarını anladım. Ya da öyle bir şey. Tek bildiğim bomba olduğu. Eğer kaçmayı başaramazsam ve onların elindeyken yakalanırsam kafama bizzat sıkmanıza razıyım. Vatan sağolsun... Bencillik ettim. Ne olur onu ihbar edenin ben olduğumu bilmesin. Çok özür diliyorum.
Affedin... "
Hızla notları klavyenin üzerine bırakıp kalktım. Çok vakit kaybetmiştim.
Dosyayı ceketimin içine sokup çıktım. Henüz ilerlemiştim ki karşıdan Salih döndü. Sinirli görünüyordu.
Yanıma gelince etrafa göz atıp fısıldadı.
"Nerede kaldın?! "
Yalan söylediğimi belli etmemeyi öğrenmem lazım.
"Bulamadım ne yapayım! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔼𝕍𝕊𝕀̇ℤ (🅺🅰🅾🆂)
ActionTamamen kurgudur! ...... 𝙃𝙖𝙮𝙖𝙩ı𝙢ı𝙯ı 𝙮𝙤̈𝙣𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙣𝙚 𝙠𝙖𝙙𝙖𝙧 𝙯𝙤𝙧 𝙤𝙡𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧? ..... 𝙱𝚒𝚕𝚖𝚎𝚖 𝚔𝚊𝚌̧ı𝚗𝚌ı 𝚍𝚞̈𝚗𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚟𝚊𝚜̧ı, 𝚊𝚛𝚝ı𝚔 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚝ı 𝚢𝚊𝚜̧𝚊𝚗𝚖𝚊𝚣 𝚑𝚊̂𝚕𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚒𝚛𝚖𝚒𝚜̧𝚝𝚒. 𝙰𝚌ı𝚢ı 𝚟...