Ekrandaki güzellik, bölümü okuduğun için teşekkür ederim<3
Eveeeet ben geldimmm
Nasılsınız hayat nasıl gidiyor mutlu muyuz? Şahsen ben iyi gibiyim ama sizi görünce
daha da iyi oldumKeyifli okumalarr....
"Bir günümü daha güzelleştirdiğin için teşekkür ederim " boynuma gömülüp öpücük bıraktı o sırada kapı çaldı, ben kalkamaya çalışsam da kocaman bedeni üzerime çullanmıştı.
" Mirza kapı çalıyor kalkar mısın lütfen"küfür edişini duyunca bu haline güldüm mırıldanarak üstümden kalkıp çalan kapıyı açtı.
" Aden Kandemire bir kargo var burda mı acaba?" adamın sesi ile geçen haftadan sipariş ettiğim kargom gelmişti, hemen adamın elinden kargoyu alıp kağıda imza attım.
" Teşekkür ederim iyi günler" adam gülümseyip gidince Mirza hemen kapıyı kapattı ona baktığımda sinirli olduğunu gördüm.
" Niye adam sana gülümsüyor kimse benim karıma gülümseyemez bir tek ben sever ben gülerim" kıskanıyor belli yanağına öpücük kondurup tepkisini izledim.
" Kıskandın mı sen bakim?"
" Evet kıskandım da neyse sen ne sipariş etmiştin merak ettim" konuyu değiştirmeye çalışıyordu şapşal birlikte salona geçtik.
" Bende bilmiyorum hatırlamıyorum daha doğrusu" Mirza yanıma oturdu o sırada bende kutuyu açmaya başladım. İçinden çiçekli elbiseler ve bir kaç makyaj malzemesi vardı, şimdi hatırladım bunları bayıla bayıla seçtiğim ürünlerimdi elbiseyi kutudan çıkartıp kaldırdım uzun bir elbiseydi o yüzden çok hoşuma gitmişti.
" Mirza bak elbise güzel mi" elbiseyi elimden alıp baktı.
" Hıhı güzelmiş ama bir giysende gözümüz gönlümüz açılsa?" ben senin derdini biliyorum Mirza efendi, dediği gibi elbiseni denemek için odama geçtim. Üstümdekilerden kurtulup elbiseyi giydim uzun olmasına rağmen derin bir yırtmacı vardı fakat güzel durmuştu inşallah beğenir, salona geçtiğimde Mirzanın dikkatini çekmiş olmalıyım ki telefonundan başını kaldırdı bütün bedenimi boydan boya süzüp telefonu koltuğa attı.
" Nasılım?" Mirza gülümseyip yanıma geldi ellerini belime sarıp memnun bir şekilde baktı.
" Bu ne güzellik yemin ediyorum gözlerim kamaştı, bu elbiseyi güzelleştiren senmişsin meğer" romantiklik çıktı içinden beni görünce, iki elimi omzuna koyup okşadım.
" Ne o beni görünce dilin mi tutuldu öyle bakıp bakıp duruyorsun" başını hayır anlamında salladı eliyle kalbini gösterdi.
" Tutulan dilim değil sana yenik düşen kalbim" oooo düştük mü evet evet düştük ah Mirza bu kadar romantik olmak zorunda mısın sennnn aşk adam yaa
" Sen benimle evlendikten sonra değiştin sanki romantik olmuşsun hatta baya baya " elleri belimi okşarken bu yaramaz haline gülümsedim boynuma küçük bir buse bırakıp sarıldı.
" Evet öyle oldu ama sen bana hiç iltifat etmiyorsun gücendim şimdi" triplere gel, ondaki naz bende yok böyle bir eşim var diye her gün şükrediyorum. Kahverengi gözleri aşk ile parlıyordu bunu kalbim ile hissedebiliyordum.
" Canım kocam yakışıklı mı yakışıklı, hamarat mı hamarat, romantik mi romantik daha sayıyım mı?"
" Hayır dur yoksa kalbim bu kadar iltifatı kaldıramayabilir" eliyle kalbini tutup yüzünü buruşturdu bu haline kahkaha atmaya başladım o da daha fazla dayanamayıp benimle birlikte gülmeye başladı mutluyum huzurluyum daha ne istiyim ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Meleklerin Sevdası"
ChickLitÖzlediği şehrine geri gelen Aden hiç beklemediği bir şekilde evlendirilir peki ya bu evleneceği adam 7 senedir kıza deli gibi aşıksa? İlginizi çektiyse kitabın büyüsüne kapılmaya hazır olun...