9.Bölüm

601 27 2
                                    

Hoş geldin yar yüreğimeee fsfddfg

Bugün neşem yerinde valla  sizde durumlar nasıl guzularım

Calm down olup bölümü okuyoruzz canolar

Keyifli okumalar<3

"Geceye akmaya hazır mısınız " galiba ben hazır değildim otelin bar kısmına geçtik birlikte, ben sadece içmek istediğim için bar sandalyesine oturdum. Genç  bir adam içecekleri hazırlıyordu bende ona seslendim

" Bakar mısın bana beyaz şarap alabilir miyim ? " adam bana dönüp gülümsedi başını salladıktan sonra içkiyi hazırlamaya başladı. Ben ise kızlara baktım hepsi kafayı bulmuş dans ediyorlardı kendi hallerinde, Ceren yorgun bir şekilde yanıma oturdu bu haline güldüm hamile olmasına rağmen daima enerji yayıyordu.

" Ceren sakin mi olsan hamilesin bebeğe zarar gelmesin sonra ağır hareketler yapma " elini karnına atıp okşadı bir an önce doğsa keşke de sevsek

" Biliyorum doktor hanım bilgilendirme için teşekkürler " alaycı bir tavırla güldü ben ise barmene baktım içeceği önüme koyduktan sonra bir dikişte içtim ilk midem yansa da sonra alıştım.

" Bir tane daha lütfen " barmen başını sallayıp içeceği önüme koydu tam içecekken Ceren durdurdu.

" Kızım yavaş olsana kovalayan yok hem midene ağır gelecek " umursamadan içmeye devam ettim kafam güzel olunca ayağa kalkıp Dila ve Başak ile dans etmeye başladım şuan herkesi iki tane gördüğüm için zar zor ayaktaydım.

İleri geri giderken bir bedene çarpmam ile durdum arkama dönüp baktığımda Mirzayı gördüm sarhoş halimle gülümsedim.

" Aa sabah kuşu sen burda mıydın ya ne ara geldin" Mirza tek hamleyle beni kucağına aldı bende zar zor kollarımı boynuna dolayıp boynuna gömüldüm.

" Baran abi yengem sende, Azad Başak sende, Boran kardeşim sende dikkat et odalarına çıkartın yarın hesaplarını keseriz" Mirzanın kalın sesi beni güldürürken kucağı ile otele çıktık asansöre binince aynadam halimize baktım kafamı göğsünden kaldırıp aynaya elimle işaret ettim.

" Mirza bak senin kopyan ne kadarda yakışıklı değil yanındaki kızda kim yoksa sevgilin mi ha söyle hadi ama kız çok güzelmiş" ne dediğimin farkında bile değildim Mirza kulağıma eğildi.

" Ah çimen göz ah kendini kendinden de kıskanmazsın be güzelim " dediği her şeye kahkaha atıyordum neden bilmiyorum ama Mirzanın hoşuna gidiyordu asansörden inip bir odaya geçtik beni yatağa yatırıp ayakkabılarımı çıkarttı.

" Mirza bugün senin yüzünden ağladım biliyor musun?" Mirza yatağın öbür tarafına geçip dirseğine yaslandı bende ona doğru döndüm.

" Neden ağladın bitanem " yanağımı yavaş yavaş okşadı bende her şeyi anlattım.

" Sen bana 7 yıldır o kızı sevdiğini söyledin kırıldım hem biz evliyiz Mirza neden hala o kızı seviyorsun yazık değil mi bana " ilk başta kaşlarını çatsada sonra gülümsedi.

" Bebeğim, zaten o kız sendin ben sana yedi yıldır deli gibi aşığım. Benim gözlerim bir tek sana kör diğer insanlar beni ilgilendirmiyor " yok artık beni yedi yıldır seviyormuş inşaallah yalan söylemiyorsun Mirza bana

" Vallaha mı " inci gibi dişlerini göstererek güldü allahsız çok güzel gülüyor.

" Vallaha tabi " beni seviyor ohaaa ya Mirza bana aşıkmış inanamıyorum, gamzesini görünce elimi yanağına koydum.

" Gamzende deva bulduğum adam bu kadar güzel gülmen hiç etik değil seni polise teslim etmem gerek " dediklerim kahkaha atmasına neden oldu bende gülümsedim ona.

 &quot; Meleklerin Sevdası&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin