5.Bölüm

867 35 1
                                    

Evet nasılsınız bakalım umarım her şey yolundadır...

Okumadan önce kalp bırakır mısın?

Keyifli okumalar diliyorum<3


"Aden hazır mısın yavrum geç kalmayalım" akşam yemeğine daha olmasına rağmen erken gidyorduk. Mirza aşağıdan seslenince son kez aynaya baktım açık mavi tonlarında elbise giymiştim. Ne kısa ne uzundu omuzları düşük kolluydu hafif bir makyaj yapmıştım. Merdivenleri indikten sonra Mirza baştan aşağıya süzdü beni , gülümseyip yanına gittim beyaz bir gömlek ve ona çok yakışan siyah pantolon giymişti sol kolunda saati ile paris moda haftasından fırlamış gibi duruyordu,

" Nasıl olmuşum sabah kuşu" etrafımda bir tur dönüp Mirzanın tepkisine baktım sanki küçük bir kızın babası gibi bakıyordu ilk başta düşünür gibi yaptı sonra bir adım yaklaştı.

" Çok güzel olmuşsun ama o omuzlarını kapatsan mı hani bir aslan gelir ve orayı ısırırsa izi kalır falan diye dedim" omzuma küçük bir öpücük kondurup arabaya bindi ben ise ardından bakakaldım. Kendimi zor tutup kapıyı kapattım arabaya bindiğimde soğuk olsa da belli etmedim Mirza arabayı çalıştırıp konağa sürdü ben ise şarkı açmakla açmamak arasında kaldım acaba açsam rahatsız olurmuydu Mirza sanki içimi okumuş gibi şarkı açtı.

Çökmüş akşam üstüme, yığılmışım  yerlere kalmışım
Olur olmadık bi anda gelir yakalar bu his seni ,ah seni
Yakmışım da bende yanmışım
Sararmış resmine dalmışım

" Yakmışım da bende yanmışım " şarkıyı sessiz söylemeye devam edince Mirza da şarkıya eşlik ettiğini duydum demek ki ağalar böyle şarkılar da dinleyebiliyormuş. Şarkı bitince yola devam ettik ben dışarıyı izlerken araba durdu geldiğimizi anlayınca arabadan indim Mirza yanıma gelip elini uzattı ilk başta afallasamda o sıcak elini tuttum.

Birlikte konağın içine girdik Esma teyze ve Şiyar ağa masadan kalkıp yanımıza geldi. Mirza babasının elini öpüp sarıldılar bende Esma annenin elini öpecekken beni durdurdu sıkı sıkı sarılıp yanağımdan öptü bana unuttuğum anne sevgisini göstermişti.

" Hoş geldiniz kızım" Şiyar ağaya tebessüm ettim ne kadar bu adamı sevmesemde gülümsedim zaten hayat bundan ibaret değil miydi? Sevmiyoruz fakat seviyormuşuz gibi davranıyoruz.

" Hoş bulduk baba" Mirza da annesine sıkı sıkı sarıldı özlemişti ailesini belli bende çok özledim ama gidersem dayabilirmiydim.

" Abiim gelmiş" konakta ince bir kız sesi yükselince merdivenlerden aşağı inen bir kız belirdi uzun siyah saçları mavi gözleri vardı. Mirzaya doğru koşup ona sıkı sıkı sarıldı Mirza ne kadar ona kızgın olsa da saçını okşayıp sarıldı beni görünce gülümseyip boynuma sarıldı bende güldüm bu haline,

" Yengem çok güzelmiş abi kapmışsın fıstık gibi kızı" utanmam gerekirken hafifçe gülerek Mirzaya baktım o zaten bana bakıyordu.

" Dila kızım sus ayıp, git Baran abinleri çağır hadi" Dila başını sallayıp koşa koşa gitti bizde masaya geçtik bir anda silah sesi gelince kulaklarımı kapatıp Mirzaya sığındım Mirza küfür edip beni sıkı sıkı sardı.

" Ooo kimler gelmiş Mirza bey bi abiye selam yok mu eşşek sıpası" kalın bir ses kulağımı doldurdu.

" Lan oğlum silahın ne işi var sen gerizekalı mısın? Karımı korkuttun" Mirza sinirle adama bağırdı ben başımı Mirzanın göğsünden kaldırdım.

" İyi misin yavrum bir şeyin var mı?" bu hali hoşuma gitmedi değil şimdi başımı olumsuzca salladım o gelen adama baktım Mirzaya benzeyen uzun boylu kahverengi gözleri vardı.

 &quot; Meleklerin Sevdası&quot;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin