4.Bölüm

1K 43 3
                                    

Keşfedilmeyi bekliyorum ama kimse okumak istemiyor galiba. Bir şans vermekten bi şey kaybetmezsiniz bence
ha ne dersiniz, oy ve  yorum sayısı çok az biliyorum daha kimse kitabı bilmiyor ama okuyan kişiler oy ve yorum yapmıyor bu durum cidden beni üzüyor... Neyse yeni bölüm geldi okumayan kalmasın.

Keyifli okumalar diliyorum....

Mirzayı görünce şaşırsamda kendimi topladım kahverengi gözleri yüzümü ezberlemek istercesine her yerde dolaştı en son gözüme takılı kaldı.

" Çimen göz evimize gidelim bence" evimiz ne güzel söylemişti başımı salladım Mirza zaten çantamı almıştı birlikte dışarı çıktık. Arabasına yönelip kapıyı açıp bindim Mirza da şoför koltuğuna geçti çantamı arka koltuğa koydu sonra arabayı çalıştırıp evimize sürdü.

" Neden geldin Mirza?" gözlerini yoldan çekip bana döndü diliyle dudaklarını ıslattı.

" Karımı özledim bi uğruyum dedim" gözlerimi devirip alaycı bir şekilde güldüm kafamı cama çevirip yolu izledim Mirza da benim sessizliğime ortak oldu evimize geldiğimizde arabadan indim çantamdan anahtarı çıkartıp içeriye girdim. Mirza da arkamdan geliyordu ayakkabılarımı bir kenara bıraktım koltuğa kendimi bıraktım gözlerim kapanmamak için zor duruyordu. Cropum üste çıkmış eteğimin yırtmacı bacağıma kadar gözüküyordu Mirza da karşımdaki koltuğa oturdu.

" Yoruldun mu çimen göz" hemde nasıl bi bilsen gözlerimi açmadan mırıldandım.

" Çokk ,her yerim uyku diye bağırıyor" Mirzanın kalkmış olduğunu hissettim fakat nereye gittiğini anlamadan beni kucağına aldı gözlerim açılınca o kokusu ile yine mayıştım elleri bacağımı okşadı bende düşmemek için kollarımı boynuna doladım. Bir insan bu kadar güzel kokulu olmamalı yatak odasına geldiğimizde yavaşça yatağa bıraktı beni, yorgunluktan üstümü bile değiştiremezdim Mirza kıyafet dolabımı açıp içinden şortlu takımımı çıkardı yanıma geldiğinde uykulu halimle yatakta oturur pozisyona geçtim fakat geri yattım. Mirza bu halime gülünce dudağım ister istemez kıvrıldı.

" Çimen göz üstünü değiştirmen gerekiyor" halim yok ki doktorluk beni çok yoruyordu bu yüzden iki gün yattığım günler olmuştu.

" Hıhı tamam sen bırak buraya" gülümsediğine yemin bile edebilirim Mirza yanıma oturup beni kaldırdı herhalde beni giydirmeyecekti birden yanağımı okşadı gözlerim aralandı.

" Seni giydirmemi ister misin? Merak etme bakmam" düşüncesi bile utanmama neden oluyordu fakat başka çarem yoktu ki başımı olumlu yönde salladım. Elini cropumun üzerinde hisettim tek seferde çıkardı şuan onun önünde sütyen ile kalmak utanç vericiydi. Umarım bakmıyordur oversize tişörtü başımdan geçirdi kollarımı çıkartıp giydim eteğimi çıkaracağı için yastığa yattım. Mirza eteğimi yavaşça soydu şortumu giydirdikten sonra üstümü örttü sonra yüzüme eğilip yanağımı okşadı bende uykuya daldım...

~~~~~~~~

Yavaşça gözlerimi açtığımda perdelerin kapalı olduğunu gördüm yavaşça ayağa kalkıp esnedim sanki kış uykusuna yatmış bir ayı gibi hissediyordum. Perdeyi açtığımda güneşin batmak üzere olduğunu gördüm yok artık dünden beri uyuyordum ve akşam olmuştu iyi ki hastaneden izin almıştım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım dünden kalan makyajımıda sildikten sonra nemlendirici krem sürüp saçımı dağınık topuz yaptım, şort takımımla aşağıya indim Mirza yine mutfakta yemek yapıyordu. Üstünü saran siyah tişört ve gri eşofman giymişti saçları dağınık halde alnına düşmüştü, ne kadar onları karıştırmak istesemde bu isteğimden vazgeçtim tezgaha oturunca Mirza bana döndü.

" İyi akşamlar sabah kuşu" sabah kuşu diyince kaşlarını çattı fakat ben gülümseyince az da olsa yumuşadı

" İyi akşamlar da şu şeyi demesene ya " bütün ömür bununla dalga geçebilirdim o günü asla unutmayacaktım zaten unutulacak bir şey değildi.

 " Meleklerin Sevdası"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin