הארי לבסוף נזרק מחדר אביו, הכאב עולה במעלה עמוד השידרה שלו, מה שגורם לו לזעוק בכאב.
"הכל יהיה בסדר מקסים," הוא הרגיע, מוריד את הסוואצ'ר שלו כדי לכסות את גופו העירום של הארי.
"א-אתה מבטיח?" הארי התייפח, מניח את ראשו על כתפו של לואי שהיה חם ומזמין, נותן להארי אזשהיא נוחות כאשר זרועותיו נכרכות סביבו.
"אני מבטיח, אני כל כך מצטער," לואי נאנח, מוביל את הילד המתולתל לשירותים המשותפים.
"כואב," הארי מלמל, מרים את רגליו שדם נוטף מהן. כשאבא שלהם מתעצבן הוא מוציא את זה על הארי, שובר את הקירות וגורם לנוזל אדום-ארגמן לנזול מהר מחוץ לגופו.
"אני יודע, אבל אני חייב לעשות את זה," לואי נאנח, מורח את המשחה שעליה שילם בכספו כדי להרגיע את כאבו בישבן של הארי. "בוא הנה," הוא הושיט את ידו כשסיים לשטוף אותן לאחר מריחת הקרם על טבעת השרירים של הארי.
"אתה בסדר... רוצה אמבטיה?" הוא שאל, עוזר להארי לעמוד בזמן שהוא הרים את מושב האסלה שהארי יישב עליו, כך זה לא יצר לחץ גדול על ישבנו; זה יצר פחות אי נוחות.
"בבקשה," הארי הגיב, מהנהן בראשו ומשחק עם אחד מצעצועי האמבט, ששוב, לואי קנה לו. "לואי," הוא כרסם את שפתיו.
"כן?" הוא שאל, מתיז בועות לתוך אמבטית המים של הארי.
"הוא יפסיק נכון?" הארי הרים את ראשו, עיניו הירוקות היו פתאום סחוטות מחשש לדבריו של לואי.
"לא... אבל אני הולך לקחת אותך משם, מקסים... רק עוד שנה ונלך," הוא הרגיע, משפשף את שיערו המבולגן של הארי.
"לאן אנחנו נלך?" התמימות בקולו הכאיבה ללואי. הוא לא הבין את הדברים שאביו עשה לו, ולואי רצה לשמור על זה ככה. למרות שהאונס המשיך; הארי לא היה מודע לשמחה שבקיום יחסי מין עם אחד שאתה אוהב.
"אני לא יודע עדיין, אהוב," לואי נאנח, מרים את הארי ומניח אותו במי האמבט.
"אנחנו יכולים לעבור לטירה גדולה?" ההתנהגות שלו השתנתה מילד קטן ועצוב- למסוחרר, חזרה ללהיות ילד.
"כן הארי, נקבל את הטירה גדולה ביותר בעולם, ולעולם לא נתעייף, או נהיה רעבים ונחייה באושר ועושר," הוא סיפר, מקרצף שמפו ריחני בריח תות על ראשו של הארי, מעסה אותו על הקרקפת.
"כמו אלאדין?" תהה הארי, עוצם את עיניו כשלואי שטף את שיערו.
"בדיוק כמו אלאדין, מקסים." הארי חייך באושר, לא שם לב לדמעה שהתגלגלה במורד לחייו של לואי. לואי היהא כל כך שמח בגלל חייו, למרות שחייו היו הגרועים ביותר.
YOU ARE READING
Louder Than Lions [Hebrew]// Larry Stylinson
Fanfic*Book one* להארי יש אוטיזם: תמיד היה ותמיד יהיה. אבל הוא לא ייתן לשום דבר לעמוד בדרכו; מהאב החורג המתעלל או מהאמא הרשלנית, הארי יודע שהוא יכול לברוח ממנה בכוחות עצמו על ידי כך שהוא סוגר את עיניו וחולם על כל ההבטחות של לואי, אחיו החורג. הוא מבטיח שה...