Chapter 16-How Can You Understand

3.6K 259 178
                                    

אני מזכירה לאלו מכן שעדיין לא בדקו את שאר הפאנפיקים שלי ללכת לקרוא

כשלואי קם, הוא גילה שסאפה כבר התעוררה, ושהיא איכשהו הצליחה להימלט בלי שהוא והארי יתעוררו. הוא בהה בבחור המתולתל היפייפה שבין זרועותיו ולא יכל שלא לחייך. הבטן שלו התהפכה, אבל במובן הטוב. הבייבי שלו חזר. הארי היה פה לתמיד. בטירה שלו.

״לואי," המתולתל לפתע לחש והתהפך לצד השני כשפניו מול פניו של אחיו הגדול. לואי חייך ובהה בעיניו היפייפיות של הארי.

״איך ישנת, מקסים?״ לואי שאל.

״טוב," הארי חייך, מתכרבל עוד יותר לתוך הזרועות האהובות עליו ולחץ את שפתיו כנגד החזה השזוף.

״הא," לואי גנח, חיוך קטן משחק על שפתיו. זה הרגיש כל כך טוב, והוא פשוט לא יכל לשלוט בעצמו. לאט אבל בטוח, הנחישות של לואי נשברה, והוא מצא את עצמו מוקף לגמרי על ידי הארי וכל מה שעשה.

״נשיקה?״ הארי שאל, מקרב את שפתיו לשל לואי. לואי רצה יותר מזה, אלוהים, הוא רצה כל כך יותר מזה. אבל היה חלק במוחו שאמר לו שזה לא בסדר. אבל לבסוף, הוא בכל זאת נישק אותו. שפתיו של הארי זזו בעדינות, ואז נפתחו, בתקווה שלואי יכניס את לשונו לתוך פיו כמו שהוא עשה בפעם הקודמת. הוא אהב את זה. כאילו שלואי ידע מה הארי רצה, הוא תקע את לשונו בתוך הפה של הארי, מלקק את גג פיו ומקבל את טעמו הטוב. הארי יבב לתוך הפה של לואי, רוצה להרגיש את זה לנצח.

לואי התנתק מהנשיקה אחר כך, נותן להארי חיוך קטן, ״אתה באמת אוהב את זה, מקסים?״

גיחוך קטן ברח משפתיו של המתולתל והוא הנהן, לוחץ את שפתיו כנגד שפתיו של לואי פעם נוספת. ״הצוואר שלי?״ הארי שאל.

לואי חייך, הוא ידע מה הארי רצה, אז הוא חיבר את שפתיו לצווארו של הארי, נושך ומוצץ אותו בעדינות. הגניחות שבקעו משפתיו של הארי היו כל כך צרודות ובכייניות. לואי נהנה מהקולות האלו, אז הוא הצמיד את שפתיו לעצמות הבריח של הארי ומצץ אותן לפני שהשאיר שם נשיכה כואבת.

״לואי!״ הארי צווח, מושך אותו אפילו קרוב יותר. רגליו נעטפו בחוזקה מסביב לאל היווני, משפשף את מפשעותיהם אחת כנגד השנייה. ״עוד," הארי התנשף, פיו של לואי עבד פלאים כנגד עור הפורצלן של הארי. ״ לא מקסים, אנחנו צריכים להפסיק...״ לואי נשם, מוריד את עצמו מהבחור המתולתל. ״בוא, נאכל ארוחת בוקר...״

הארי התיישב באופן מדהים. היה לו את הלואי שלו, וטירה שלמה שהעריצה אותו. זה היה כל מה שהוא אי פעם רצה. למרות זאת, הארי מצא משהו מעניין במיוחד בנוגע לטירה החדשה שלו. נייל וזאין. הארי ראה אותם מתנשקים מידי פעם, והוא מצא את זה שונה מהאופן שבו הוא ולואי מתנשקים. הם היו יותר מהירים, יותר תופסים ונוגעים. ופעם אחת, הארי אפילו ראה את זאין תופס במפשעתו של נייל. הוא לא הבין מה זה אומר או מה זה היה, אבל זה סקרן אותו.

Louder Than Lions [Hebrew]// Larry StylinsonWhere stories live. Discover now