Bölüm 18

31 8 35
                                    

Multimedya: Buğra ve Yeliz temsili fotoğraf

Selaaaammm

Yıllar sonra ben geldiimm

Umarım beni özlemişsinizdir -,-



Israrla gelen mesajlardan rahatsız olup Efe'nin kolundan kalktım.Kolu uyuştu kolu saatlerdir kafanı kaldırmadın. Mesajlar abimdendi.

Gönderen:Boş İnsan

Mesaj:Selin

SEEEEELİİİİİİİNNNNNNNN

NERDESİN LAN

SELİN NERDESİN

EVDE YOKSUN

NEREYE GİTTİN

Son kez arıyorum.

Açmazsan Efe'nin evine gelirim.

Tamam????

ÇOCUK MU YAPIYONUZ LAN

SELİN AÇSAAAAAAAANAAAAA

LAN İLK TORUN BENDEN OLACAKTI LAN

SIÇTIN SEN SELİN

MAHVEDECEĞİM SENİ

DAHA EVLENMEDİNİZ LAN

*16 cevapsız arama*

Mesajları okuyunca paniğe kapıldım.Ne ara dönmüştü Türkiye'ye?Bu kötü olmuştu.

Ve biz dün hiçbir şey yapmamış, sadece öpüşmüştük.

Güzel bir geceydi.

Abimi aramak yerine sadece mesaj yazdım.

Gönderen:Selin

Mesaj:Oha ne ara döndün?

He he annem seni nasıl eve aldı?PAUAHAHHAHAHDYHUAI

Anında çevrimiçi oldu.

Boş İnsan: Nerelerdesin lan?

Selin:Pınar'daydım.

Boş İnsan:Gittim yoktun.

Sıçtık bittik Selin aferin.

Hatta Pınar bile senin yüzünden yalan söyledi.

Selin:Ne dedi?

Boş İnsan:Duşta olduğunu söyledi.Ben de beklerim deyince beraber çay bile içtik.Hatta Yeliz ile dedikodu falan yaptılar.

Gerçek dostluk.Ay Pınaarr.

Selin:Ben senin geldiğini duyunca pencereden çıktım.Korktum bana kızarsın diye.

Aynen inandı şu an.

Boş İnsan:Yalnız Pınar apartmanın 5.katında oturuyor.Bacaklarını falan kırmadın ya?

Aha öldük bu sefer.

Boş İnsan:Evet sıçtığının farkına vardığın için geliyorum.

Selin: Nereye?

Cehennemin dibine.

Boş İnsan: Efe'nin evine canim.

Bitmiştim.Bu sefer ciddi ciddi bitmiştim.

İçeriden Efe'nin sesini duydum.''Selin!''dedi.''Buğra Bey geliyor!''Koşar adımlarla Efe'nin yanına gittim.Elinde telefonla yorganı yere düşürmüş yatıyordu.''Biliyorum.''dedim.Telefonuyla oynamaya devam ediyordu.''Yorgan niye yerde?''deyince telefonundan başını kaldırıp bana baktı.''Yere düşmüş farkında değildim.''Gülmeye başladım.''Sen deli mi yatıyorsun?'' ''Ne alakası var be?'' Alayla konuştum.''Nasıl düştü o zaman?'' Bana doğru sırtını döndü.''Kendisi düşmüş.''Yanına yatıp ellerimi beline doladım.''Utandın mı sen?'' dedim hala alaycı tavrımla.Bana sinirle baktı.''Senin de tikin var değil mi?'' deyince yataktan kalkmaya çalıştım.Belimden tutup beni hızla çekti.Belimdeki tikimi ısrarla gıdıklıyor bir taraftan da gülüyordu.''Tamam dalga geçmeyeceğim seninle!'' dedikçe beni de güldürüyordu.

İkilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin