Selaaaaam
Okul başlamadan biraz fazla bölüm yazayım dedim.(Tabi ilhamlar gelirse.)
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınnn<3
Eve geldiğimde saatlerce annemi, babamı ve abimi dinledim.Onları dinlediğimi sanıyorlardı ama kendi kendime 'artık sussalar da odama geçsem'diye söyleniyordum.Babam ofladığımı gördüğü zaman öğüt vermeye baştan başlıyordu.
''Baba var ya tanıştıklarından beri evine gidiyormuş kızın.'' dedi abim.
Annem şaşırmış gibi yapıp''Bir de evimize çağırıyor.''dedi.Başıyla onayladı abim annemi.
Lan biz çağırmadık kendisi çağırdı!Pis kurnaz! Selin var ya ondan intikam almak için Yeliz ile aralarını bozalım.
Abim ''Baba bir de fingirdeştiler gözümün önünde.'' deyince gözlerim fal taşı gibi açıldı.''Ne?''dediğimi duyar duymaz annem ayağındaki terliği bana attı.
Babam sinirle bir abime bir bana baktı.''Ne yaptılar ne yaptılar?''dedi.
''Fingirdeştiler.'' dedi abim kısık sesle.
''Yediniz mi lan abinin karşısında birbirinizi?'' diyerek yanıma yaklaştı babam.
''Göz göze geldik baba sadece!Abim abartıyor!'' derken göz ucuyla abime baktım.Sinirden kızarmıştı.
Yeliz'in küçük kendisini bir şey sanan mikrop büyük ayı!
Ne diyorsun Döndü?
Babam abime döndü.''Ama baba...''dedi abim.''Bu bir saygısızlık!Karşımda adam akıllı duracaklar!Ben hiç el ele tutuşmuşlar, öpüşmüşler bilmem.''Kızardığımı hissettim.
Annem ile babam aynı anda konuştular.''Öpüştünüz mü?''
Ayağa kalktım.''Anne abim Rusya'da Yeliz'e ev almış!Bir de araba!Kardeşine almıyor.Nişanlısına alıyor.Vah vah!Siz bu oğlanla ne yapacaksınız?''
Yürü be Selin!
Yeliz bana sinirle bakıp ''Ne?''dedi. Annemin ve babamın bakışları abime dönünce sırıttım.
''Ann...''demiştim ki Yeliz sözümü kesti.''Çok konuşma bence.''deyince benim sinirler attı.
Sana ne be!Giydiği kıyafete bak!Çingene.
''Baba abimle Yeliz'i seks yaparken gördüm!''diye bağırdım.
Aslan Selin! Devam.
Babam bu sefer ya beni dövecekti ya abimi.
Abim aniden eline geçtiği bardağı bana fırlatınca annem çığlığı bastı.
Yeliz abimin arkasına hızla geçti.Bu sefer babam abime bağırmaya başlayınca istemsizce güldüm.Benim güldüğümü gören Yeliz abimin arkasıdan çıkıp yanıma geldi.Saçımı yollamaya başladı.
Ağzımdan çıkan tiz çığlıkları duymadan saçımı çekiştirmeye devam ediyordu.
Lan şerefsiz oğlu şerefsiz!Selin sırtını yumrukla lan!İncecik bir şey zaten!Ezik.
Döndü'nün dediğini yapıp Yeliz'in sırtını yumruklamaya başladım.Bu sefer çığlık atan ben değil o oldu.Karnına da dizimi geçirince yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Kim kazandı paşam?He he.Kocanı değil görümceni seçecektin!
Annem babam ve abim kavga ederken onları öyle bırakıp montumu alarak evden çıktım.Yolda yürürken bir taraftan Pınar'a ulaşmaya çalışıyordum.Hiçbir aramama ve mesajlarıma cevap vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem
Teen FictionBir çocuğa platonik aşık olan Selin, her gecesini o çocuğu düşünerek geçirir. Ta ki bir gece telefonundan bir istek mesajı gelene kadar...Selin'in aklı tamamıyla Kayra' da iken kalbi Efe'dedir.