Bölüm 14

29 8 29
                                    

Multimedya: Pınar temsili resim

Selammmmm

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.Bu bölümün yarısını Pınar'ın bakış açısından yazacağım. Yazar bakış açısı gibi bir şey olacak.

Sayısı az okurlarım iyi okumalarrr...



Dersten sonra Efe'yi aradığımda işi olduğunu beni alamayacağını söyleyince ben de durakta dolmuş beklemeye başladım.

Kafamı öne eğip ayakkabılarımı izliyordum.Yanıma biri oturunca kafamı kaldırdım.Ay kim bu Kayra.Odun. Kayra'yı görür görmez yüzüme bir gülümseme yerleşti. Benim gülümsememe karşılık vererek gülümsedi.

Acil sohbet açmalıydım.Yoksa böyle birbirimize bakmaya devam edecektik.''Bitter nasıl?''dedim. ''İyi şımarıklık yapıyor.''dedi.Güldüm.Bitter'i özlemiştim. Efe'm neredesin?Selin senden kaçıyor.Saçmalama Döndü!

Ben Döndü ile kavga ederken Kayra'nın sesi ile Döndü sustu.''Yarın aşısı var.Görmek ister misin?''dedi.Bunu söylerken çok nazik bir sesle söylemişti.Çok tatlı bakıyordu.

Kafamı öne eğdim.Efe başka bir erkekle dışarıya çıktığıma bir şey der miydi?Evet evet der.Yanaklarım kızarmaya başlıyordu.Kayra ile kedimizi aşı yapmaya götürecektik!Ay ay ne mutlu aile tablosu.Ne aile mi?Tövbe tövbe...EFEEEE NEREDESİN?

Kafamı kaldırıp Kayra'ya baktım.''Olur.''deyince Kayra'nın yüzündeki mutluluk beni öldürecekti.Çok güzel gülüyordu.Efe!

Kayra'yı incelemeyi bırakıp ''Nerede veteriner?''diye sordum.''Konumu atabilirim sana.''deyince kafamı salladım.Ya Efe'm olsaydı arabası ile gelir alırdı.Dolmuşla mı gelelim odun Kayra!

Kayra'nın bende numarası olacaktı!Kalbimin boğazımda attığını hissedebiliyordum.Kayra bana öylece bakınca bana numarasını vermeyeceğini anladım.Kendi telefon numaramı verince tekrar o güzel gülümsemesini gösterdi.

Hiç konuşmuyorduk.Ben öylece yağmuru izleyip dolmuş beklerken Kayra yanımda oturuyordu.Açacak konum yoktu ve Kayra da hiç konuşmuyordu.Dolmuşum gelince ayaklandım.Dolmuşa binmeden önce ''Görüşürüz Kayra!''deyip dolmuşa bindim.Bana sadece gülümsedi.O gülümsemesini sabaha kadar izleyebilirdim. Efe'm ya.

Dolmuşta boş yer bulup oturdum.Gözümün önüne Kayra geldikçe gülümsüyordum. Bir iki dakika sonra telefonumun titremesiyle kendime geldim.

Gönderen: Aleyna'm

Mesaj: Oğuz ile oyun gecesi planlıyoruz.Gelmek ister misin?

Selin:Kim var?

Aleyna'm: Ebenin körü var Selin.Biz bizeyiz.

Selin: Tamam işte siz Oğuz ile fingirdeşirken ben ne yapacağım?

Aleyna'm: Seyircimiz olursun.

Selin:İyi ben de Efe'yi çağırayım. Bu sefer biz öpüşürken siz izleyin.

Aleyna'm: Sakın öyle bir hata yapma.

Selin: Nedenmiş?

Aleyna'm: Hiçbirimiz Efe'yi tanımıyoruz.

Kerem var.Pınar da gelecek.

Selin:Kerem kim be?

Aleyna'm: Oğuz'un kuzeni.Geliyor musun?Oğuz'uma dönmem lazım.

Selin:Ben de Kerem'i tanımıyorum. O yüzden Efe de geliyor.

Aleyna'm: Saçmalamayı bırak.Efe gelmeyecek.

İkilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin