Selammmm
Bugün bir değişiklik yapıp bölümün yarısını Efe'den dinleyeceğiz.
Diğer yarısını da Aleyna'dan:)
Euzubillahimişeytanirracim.
Sayısı az okurlarım iyi okumalarrr
Uyuyakalmıştım.Uyandığım an aklıma Selin gelmişti.Yüzümü yıkadıktan sonra onu aradım.''Efendim?''dedi.Acele acele konuştum.''Geç kaldık!''Aynı sakinliği ile konuştu.''Nereye?''Eşofmanımı giyerken konuştum.''Arkadaşların ile tanışacaktım ya!'' ''Ay doğru.''dedi tatlı tatlı.
Onu almaya gittiğimde yine beni bekletmişti.Geldiğinde direk bana sarıldı.Üzerine siyah bir kazak ve kot pantolonu vardı.Çok güzel bir sevgilim vardı.Onu izlerken dayanamayıp boynunu öpmeye başladım.Selin kıkırdarken bir an durdu.''Geç kalacağız diyen sendin.'' dedi ve benden kurtuldu.
Eve geldiğimizde arabadan indik.Sonra ben telefonumu unuttuğumu fark edip geri arabaya yöneldim.Selin içeride montunu çıkarırken Pınar bana şaşkınlıkla bakıyordu.Yüzüne bakıp gülümsedim.İyi ki bana Selin'in numarasını vermişti.
İçeriye girdiğimizde herkes bize bakıyordu.Sakinliğimi koruyarak gülümsedim.Herkesin şaşkın bakışlarından Selin'in sesi ile kurtuldum.''Efe,arkadaşlarım Pınar,Aleyna...''Elleri ile kumral saçlı olan kıza işaret etti.Bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.Asla gözlerini üzerimden çekmiyordu.İnsanı korkutuyordu.Daha sonra Aleyna'nın yanındaki çocuğu gösterdi.''Oğuz ve... Kerem galiba.''Kerem denen çocuk başıyla onayladı.
Beni gösterdi.''Arkadaşlar bu da Efe.Kendisi...''diyemeden sözünü kestim.''Sevgilisiyim.''Sonra aynı anda birbirimize bakıp gülümsedik.
Sinirli Aleyna gıcık gıcık gülümseyip ''Tanıştığımıza memnun oldum.''dedi ve Selin'i kolundan tutup içeriye götürdü.Ben de bir koltuğa oturdum.Oğuz bana ''Hoş geldin.''deyip gülümsedi.Sonra göğsünü kabartıp''Aleyna da sevgilim olur.''dedi.Cidden sinir küpü bir insanla mı olmuştu?Kızın dıştan belliydi itici olduğu.
Kerem de Oğuz'a bakıp gülünce samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim suratıma.Oğuz''Biz seni çağırmamıştık ama...''deyince istenmediğimi anladım.Bozuntuya vermedim.''Selin çağırdı.''dediğim an Oğuz uçarmışçasına içeriye gitti.
Biraz sonra Selin ve sinirli Aleyna içeriye girdi. Aleyna oyunun yanına yere oturdu,Oğuz da Aleyna'nın yanına geçti.Selin yanıma gelince ona gülümsedim.Elimi belime yerleştirdim.''Eee ne bekliyoruz?Oyuna başlayalım.Ben kedi piyonunu almak istiyorum.''diyerek yere oturdu.Sinirli Aleyna''Kayra'yı bekliyoruz.''deyince Selin durdu.Yüzü kızarıyordu.Tedirgin duruyordu.Ellerini çıtlatmaya başladı.
''Ve o kedili piyon her zaman Kayra'nındır.''deyince Selin yerinden kalkıp yanıma oturdu.''Bir sorun mu var güzelim?''dedim sadece Selin'in duyacağı sesle.''Hayır hayır yok.''diyerek kestirip attı.Zil çalınca Oğuz kalkıp kapıya baktı.Kayra dedikleri çocuk gelmişti.Mutlu gözüküyordu ama Selin'e bakınca suratı düşmüştü.Sadece birbirlerine bakıyorlardı.Hiç kimse bir şey dememişti ama durum oldukça rahatsız ediciydi.''Güzelim?''deyince Selin bana döndü.''Bir şey yok.''dedi. Ona 'Emin misin?' bakışı atınca bana gülümsedi.''Evet,buraya eğlenmeye geldik.Hiç bir sorun yok.''dedi.
Oyun başlamadan Kayra ile tanışmak istemiştim.Elimi uzatıp ''Selam ben Efe.''dedim.Kayra yine Selin'e bakınca sinirlenmiştim. Selin'e kaçamak bakışlar atıp duruyordu.Ve bunu çok belli ediyordu.''Tanıştığımıza memnun oldum.Ben de Kayra.''diyerek elimi sıktı.
Oyuna başladık.Ortam eğlenceliydi.Tabi Oğuz konuşmasaydı kimsenin konuşası yoktu.Selin Kayra'ya para ödemesi gerekince Selin ''Off!''dedi mızmız sesiyle.Kayra gülümsüyordu.Ve bu oldukça sinir bozucuydu.Kıskançlık damarım basmış, Selin'e yaklaşıp herkesin içinde Selin'i öpmüştüm.Herkesin kahkahası kesilmiş bize bakıyordu.Selin'in gözleri fal taşı gibi açılırken Kayra''Hava alıp geleceğim.''deyip gitti.Kayra sevgilime göz dikiyordu!Sinirlenmiştim ama kimseye bir şey belli etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem
Roman pour AdolescentsBir çocuğa platonik aşık olan Selin, her gecesini o çocuğu düşünerek geçirir. Ta ki bir gece telefonundan bir istek mesajı gelene kadar...Selin'in aklı tamamıyla Kayra' da iken kalbi Efe'dedir.