Multimedya: Kayra temsili fotoğraf
Bismillahirrahmanirrahim Kayra'm niye bu kadar yakışıklı duruyor?
Neyse Efe'me dönelim shshhsjwvshwba
Sayısı az okurlarım iyi okumalarrrrr
Kahvaltı yaptıktan sonra Efe beni Pınar'a bıraktı. Pınar'dan bir takım kıyafetler seçtim. Hiçbiri benlik değildi.Kıyafetleri benim aksime çok renkli olsa da giyecek bir şeyim yoktu.
Pınar'ın evinden çıktığımda Efe'nin hala beni beklediğini gördüm. Telefonuyla oynuyordu. Arabaya bindiğimde sordum. "Sen niye hala gitmedin?" Telefonu bırakıp bana yaklaştı. "Sevgilimi okula bırakacağım." diyerek yanağımı ısırdı. "Ya iyrençsin ıyy" dedim kolumla yanağımı silerken. Tekrar yaklaşıp daha ıslak ısırdı. "Efe iyrençleşme." İnadıma yanağımı ıslak öpüp ısırıyordu. Onu kendimden çekerek "İyrençsin." dedim. Yine beni takmadan bana yaklaştı. Bu sefer her zamanki karizmatik gülüşünü takınıp boynuma yaklaştı."Burayı öpmeyi çok seviyorum." diyerek küçük öpüşlerle boynumu öpmeye başladı. "Okula gideceğiz."dedim. Bir an boynumdan çekilip konuştu. Hala kafası boynumdaydı. Nefeslerini hissedebiliyordum."Niye bu kadar güzel kokuyorsun?" Döndü neredesin Döndü? Acil yardım acil. Sizi izliyorum çok tatlısınız sizi yerim. Doktor Stranger'ım benim.
Efe kafasını boynumdan çekip arabayı çalıştırdı. "Şu her kafan estiğinde öpme işini konuşmalıyız." dedim gülerek." Pis pis sırıttı.''Konuşmayacağız." dedi.
Arabayı okulun önünde durdurduğunda yine bana yaklaştı. Bu sefer hızla arabadan indim."Ama ya." dedi çocuk gibi." Özle beni!" diyerek okula yürüdüm.
Okula girdiğimde telefonumdan mesaj geldi.
Gönderen: Deli Ufo
Mesaj: Özledim.
Selin: Oha çüş! İki saniye oldu arabadan ineli.
Deli Ufo: Geleyim mi?
Selin: Saçmalama derse gireceğim.
Deli Ufo: küstüm
Selin: tamam
Deli Ufo: Çok kötüsün.
Kafeye doğru yürüdüm. Kafeye girince Aleyna'yı kahve alırken gördüm. Koşarak ona sarıldım."Ay ne oluyor?" dedi şaşkınlıkla. " Anlatacağım anlatacağım." diyerek kahve siparişimi verdim. Kahvemi beklerken heyecanlı heyecanlı dün yaşadığım her şeyi saniyesine kadar anlatmaya başladım." Efe sonra geldi boynuma doğru yaklaştı. Duştan çıkınca çok güzel kokuyordu. Bana dedi ki bir de 'Çok güzel kokuyorsun.'İnanabiliyor musun? Sonra boynumu öptü. Ay boynum karıncalandı." Aleyna sözümü kesti."Oha Selin! Yok göz kırptım, nefes aldım de bir de!" Yüzümdeki gülümseme solunca ona sinirle baktım. Aleyna kahvesinden yudum alarak konuşmaya başladı. ''Bir anda Kayra'dan kopup Efe'ye koşman peki?"
Bunu demesi çok yanlıştı. Kayra imkansız biriydi benim için.Ona bu üniversiteye geldiğimden beri aşıktım. Cesaretimi toplayıp karşısına çıkıp, onunla sohbet etmeye çalışsam da kısa kısa cevaplar verip suratını asıp gezen biriydi. Derslerimiz haftada 2 kere çakışıyordu. Aleyna beni zorla Kayra'nın yakınlarına oturturup dururdu. Kayra ama asla yüzüme bakmaz, ders sırasında hiç konuşmaz. Dersini dinler ders bittiği an sınıftan sanki koşarmışçasına çıkardı.
Onu okul zamanı hep gözler, her ne yaptığını bilirdim. Onu benden çok arkadaşı bile tanıyamazdı. Belki bilmediğim şeyleri vardı ama onu herkesten çok tanıdığıma yemin edebilirdim.
"Efe'ye mi koştum?" dedim sinirle. Aleyna bana cevap vermedi. Kahvemi alıp kafeden çıkarken etrafa bakındım. Görmek istediğim kişiyi gözlerim bulunca rahatladım. Belki 10 saniye Kayra'yı inceleyip kafeden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem
Novela JuvenilBir çocuğa platonik aşık olan Selin, her gecesini o çocuğu düşünerek geçirir. Ta ki bir gece telefonundan bir istek mesajı gelene kadar...Selin'in aklı tamamıyla Kayra' da iken kalbi Efe'dedir.