Bölüm 11

29 9 21
                                    

Merhabaaaa

İlham perilerim hiç gelmeden yazacağım şu an Allah yardımcım olsun. 

Sayısı az okurlarım iyi okumaalarrrr...



Sabah annemin bağırma sesi ile uyandım. Sanırım abim ile konuşuyordu çünkü Yeliz falan diyordu.

Uyandığım halde yatıyordum.O kadar çok üşeniyordum ki yataktan kalkmaya.Geri uyumayı düşündüm ama annem bir anda bağırınca sıçradım. ''Eve sokmuyorum seni!Hayvan!''Kıkırdamaya başladım. Annem kendi kendine abime sövmeye başladığını duyunca şimdi benden çıkarır sinirini diyerek yatağımdan kalktım.

Okula gitmek için hazırlanırken bir taraftan Efe ile konuşuyordum. Yüzümü yıkayıp odama geri geldiğimde beni 4 kere aradığını görmüştüm.

Ben saçımı bağlarken Efe de yemek yiyordu.''Doymadım ben.''dedi. Sonra ben tam bir şey diyecekken konuştu.''Hadi hazırsan kahvaltı yapmaya gidiyoruz.Çıkıyorum evden.2 dakikaya aşağıda ol.'' ''Oha!Çüş!'' diye bağırırken Efe yüzüme telefonu kapattı.

Apar topar makyajımı yaptıktan sonra aşağıya indim. Efe beni görür görmez beni içine çekerek sarıldı. Bi'öpüşemediniz gitti.Kafamı göğsüne koyup Efe'ye gülümseyerek baktım.Sonra bizim binanın önünde olduğumuzu hatırlayıp kollarımı Efe'nin belinden çektim.

Arabaya binip yola çıktık .Herkesin bildiği lokantanın önünde Efe arabayı durdurdu.Serpme kahvaltımız gelince Efe direk yemeğe daldı.''Bence sen burç konusunda yalan söyledin.Boğa burcusun sen.''dedim gülerek. Efe ağzı dolu dolu konuştu. ''Yökselonim boğo.''Lokmasını yutunca konuştu.''Hadi ne bekliyorsun?Yesene.Dur,dur ben yedireyim.''diyerek peynirli ekmeğinden bölüp ben bir bebekmişim lokmayı bana uzattı.''Uçak geliyor,uçak geliyor....''Bana uzattığı lokmayı ağzıma atınca ''Hanimiymiş benim Selin'im.'' dedi. Ben ağzım dolu dolu gülerken Efe de gülüyordu.

---------------------------------------------

Dersten sonra Aleyna ile Pınar'a gitmek için sözleştik. Aleyna hiç tanımadığı birinin çıkma teklifini kabul etmişti.Tanımadığı biri dediğim kişi de Kayra'nın en yakın arkadaşı çıkmıştı. Aleyna ile Oğuz her gün beraber okula geliyorlardı, ders aralarında Aleyna beni satıp Oğuz ile takılıyordu.Dün gece Oğuz'un evinde film gecesi yapmışlar, Aleyna her saat Oğuz ile kendisini fotoğraf atıp durmuştu. Daha birbirlerini tanımıyorlardı ama Aleyna 'tanıyacağız birbirimizi zamanla'diyordu. Normalde direk ders çıkışı Pınar'a  gidecektik ama Aleyna son dakika 'Oğuz'umu öpmeyi unuttum.'diye gitmişti ve hala 2 saattir ortada yoktu.

Sonunda Aleyna geldiğinde yola koyulduk.Ona çok kez kızmıştım ama Aleyna'nın beni taktığı yoktu. Pınar'a geldiğimizde Pınar bizi çok kötü karşılamıştı.Sanki tüm gece ağlamış gözlerinin altı kapkaraydı.Saçları darmadağındı.''Ne oldu ya?'' dedim şaşırarak.Pınar esneyerek salona geçti.Biz de arkasından ilerledik. 

Pınar sevgilisinden ayrıldığını, o yüzden böyle olduğunu söylemişti.Ama Pınar ile Sinan liseden beri sevgililerdi ve ne zaman şiddetli kavga etseler Pınar ayrıldık diye şimdiki olduğu gibi depresyona girerdi. Aleyna bir of çekerek ''Sinandan bahsediyoruz.'' dedi.''Bu akşam sana çikolata getirecek bak gör.''Pınar elindeki Nutella'dan bir kaşık aldı.''Ama...''diyemeden ağlamaya başladı.Selin kendin olmayan beyninden Pınar'a ver.Onun ihtiyacı var. Pınar'ın elinden  Nutellasını aldım. ''Abartma Pınar. Sinan sensiz yapamaz.''Ayağa kalktım.''Hadi şuraları toplayalım.Bu gece pijama partisi yapalım.''Aleyna tam ağzını açmıştı ki sözünü kestim.''Kızlar arasında.Bak bende Efe ile bir plan yapmadım.''Aleyna oflayarak koltuğa yaslandı. Pınar'ı da öyle görünce sinirlendim.''Ne dediğimi az önce duydunuz mu?Pijama partisi yapacağız dedim.''Pınar'ı kolundan çekiştirerek kaldırdım. Üzerinden yorganı aldım. Telefonumdan hareketli bir müzik açıp dans etmeye başladım. Aleyna'ya kaş göz hareketi yapınca o da ayağa kalkıp bana eşlik etti.Bu halimizi gören Pınar gülümsedi.''İyi ki varsınız.''diyerek ikimize birden sarıldı.


~Oğuz

''Aleyna bu gece kızlarla vakit geçirecekmiş.Of.''dedim Kayra'ya bakıp. Kayra beni takmadan sigarasını içmeye devam etti.''Diyorum ki Aleynasızım bugün!'' diye bağırdım. Kayra aynı hızında sigarasını bitirip kül tabağında söndürdü.''Bende mutsuzum.''dedi.''Şaşırdık mı? Dışarıdan aşırı mutlu gözüküyorsun bugün.''dedim alay ederek.Beni dinlemeden bahçeye çıktı.''Bugün film mi izlesek?''Yüzüne dik dik baktım.''Aleyna'sız olmaz.''Sigarasını yakarken bana yan gözle baktı.''Sen ciddi misin? İyi ki bir Aleyna'n oldu.'' dedi sitemle.

Kayra ile yüzlerce sigara yakıp havadan sudan konuştuk.Bir iki kere ben Aleyna ile mesajlaşırken Kayra da gökyüzüne bakıp gülümsüyordu.Her yalnız kaldığında bunu yapardı. 

Ben yine Aleyna ile gülümseyerek mesajlaşırken birden Aleyna görüntülü aradı.Sevinçle telefonunu açtım.''Merhaba!''dedi güzel sesiyle. Kayra bir taraftan telefonuma bakıp duruyordu.''Napıyorsun güzelim?''dedim Aleyna'nın güzel yüzünü mesutla izlerken.''İyi biz de.Film seçiyoruz.''diyerek arka kamerasını açtı.Yeni tanıştığım Selin televizyonun tam önünde oturmuş, kumanda elinde film seçiyordu. Aleyna'nın Pınar dediği kızda yorgana sarılmış ağlıyordu.Ağlarken bir taraftan konuşuyordu.''Romantik dram olsun Selin!''Selin sinirle Pınar'a bakıp konuştu.''Hayır!Romantik komedi izleyeceğiz.''Oradan ben daldım.''Pınar neden ağlıyor?''Aleyna kamerayı kendisine çevirdi.''Sevgilisinden ayrıldı.''Sonra çekirdek çitlerken beni tehdit edermişçesine konuştu.''Beni de bu hale getirirsen gebertirim seni.Kıyamam Pınar'ım.''''Yok saçmalama güzelim.''dedim. Selin oradan bağırdı.''Artık telefonu kapatacak mısın?Erkekler yok dedikçe Oğuz'la konuşuyorsun!''Aleyna arka kamerayı açınca Selin hemen önüne döndü.''Beni çekme!''Böyle deyince Aleyna'nın gülüşünü duydum.''Çok güzel gülüyorsun.''dedim hayran kalmış ses tonumla.Bu sefer Pınar bağırdı.''Benim sevgilim yok diyorum siz karşımda cilveleşiyorsunuz!''

Ben gülerken Kayra sadece benim duyabileceğim ses tonuyla konuştu.''Selin televizyona çok yakın.Zaten gözleri bozuk daha çok bozulacak.''Ben Kayra'ya şaşkınlıkla bakarken elini ağzına götürüp sus yaptı. Aleyna'ya döndüğümde eliyle bay bay yaptı.''Ben gidiyorum bebeğim!''dedi. Ben de ona el salladım ve kapattık.

Oturduğum yerden kalkıp zıplamaya başladım.''Ne dedin ne dedin?Gözleri bozulacak mı dedin?'' Ben zıplamaya devam ettikçe Kayra küfür ediyordu.''Ya o anlamda deme...''Sözünü kestim.''Kesin kesin.Seni hayran olduğun o gözler bozulmasın evet.'' Kayra ofladı.''Dediğime pişman ettirdin ha.Mal mal konuşma.'' ''Hadi film izleyelim.''dedim mutlulukla.''Çocuk gibisin Oğuz.'' dedi salona geçerken.''Ya sen de bir yerinde dur.''dedim ciddiyetimle.Sonra gülerek''Tabi aşkından duramıyor.''dedim.Kayra eline en yakın olan eşyayı ,vazoyu, bana attı.Vazonun tam yanından kaçarken vazo cama çarptı ve kırıldı.''Öldürecektin beni!''dedim sinirle.Kayra koltuğa kendisini attı.

''Eee film?''dedim Kayra'ya bakarak.''Hani Aleyna'sız izlemeyecektin?'dedi. Aleyna aklıma gelince gülümsedim.''O bensiz izliyor.Bugünlük böyle olsun.''

Kayra bugünün kim bilir kaçıncı sigarasını yaktı.''Selin'sizim olmaz.''deyince kocaman ağzımı açtım.''Oha!'' diyerek koltuktan kalkmıştım ki Kayra'nın sözüyle yerime geçtim.''Zıplamaya başlarsan bu sefer öldürürüm seni!''Ben gülerek Kayra ile dalga geçerken Kayra bana küfürler ediyordu.''Çocuğunuzun ismi ne olacak?Ona doğum gününde ne alacaksın?Ona ayrı araba ev alacak mısın?''diye sorularımı sıralarken Kayra konuştu.''Bugün onu sevgilisi ile gördüm.Sarılıyorlardı.''deyince tüm suratım düşmüştü.''Çok mutlu gözüküyordu.İmkansız aşk benimki.''dedi ve yeni bir sigara yaktı.





Ağlıyorum şu an böyle beklemiyordum sonunu.

Diğer bölümde görüşürüz:')

İkilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin