Kitabımı beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınnn.
Sayısı az okurlarım iyi okumalar.....
-----------------------------------
Sabah olduğunda Zeynep teyzeler geldi. Aleyna bugün taburcu oluyordu. 2 gündür Aleyna'nın yanında olduğum için okula gidemiyordum. Bugün eve gidip öğleden sonraki dersime kalacaktım.
Aleyna'ya bütün ilaçlarını içmesini ve kendine dikkat etmesini söyledikten sonra eve geçtim. Duşa girip eşofman takımımı giydim. Giderken bir şeyler alırım diye evden yemek yemeden çıktım.
----------------------------------
Dersten çıkınca Efe'ye dersten çıktığımı söyleyip bahçeye bakındım. Günlerdir göremediğim kişiyi gördükten sonra rahatladım. Sahadaydı her zamanki gibi. Sahaya doğru yürüdüm. Onu izlemeye başladım. Gol atınca zıplayıp arkadaşları ile sarıldı. Hala gol atmanın sevincini yaşarken beni gördü. Kafamı hemen eğip ona bakmamaya çalıştım. Bana doğru yaklaştı. Aramızda çitler vardı ama yine de yakındık. "Gel futbol oynayalım." Sonra gülüp ekledi. "Burun kanatmadan" İstemsizce güldüm. Bana o günü hatırlatıp duruyor ve utandırıyordu. Ben yine başımı eğince " Ee hadi ne bekliyorsun? Fazla zamanımız yok. Çantanı bırak gel." Odun diyorum inanmıyorsunuz. Çantamı kenara bıraktığım sırada arkamdan bir ses duydum. "Güzelim?" Arkamı döndüğümde bu sesin sahibinin Efe olduğunu gördüm. Kurtarıcım Batmanim Efe."Bir sorun mu var?" Efe senin geleceğin zamanı ben!"Yok. Ne oldu?" dedim. Kayra pür dikkat bizi izliyordu. Lütfen güzelim dediğini duymamış olsun lütfen! Kayra'nın bir arkadaşı arkadan bağırdı.
''Kayra! Hadi! Seni bekliyoruz!" Kayra arkadaşına geliyorum deyip bana döndü."Neyse sonra oynarız artık." dedikten sonra gitti. Çantamı aldım. Hızlı hızlı bahçeden çıktım. Efe arkamdan geliyordu. Efe'nin arabasına bindim. Arabaya bindiğimizde Efe merakla sordu." Bir şey mi oldu?" Ellerimi göğsümde birleştirip "Futbol oynayacaktım ben!" dedim. Efe bana şaşırmış şekilde baktı. "Sen ciddi misin?" Yüzüne bakmadım. Bir şey soracağım ama kızma." dedi arabayı çalıştırırken. Ona döndüm. "Regl misin?" dedi korkarak. Şaşırarak ona baktım." Sen ciddi misin ya?" "Evet." dedi." Bir insan futbol oynayamadım diye sevgilisine trip atmaz." Lan ne dedi o az önce? Duyamadım? Anlamadım? Ne dedi?Ne dedi?Dik dik Efe'ye baktım. Bana gülerek baktı ve arabayı sürmeye devam etti. Deli duman alabora kalbinnn yel arıyo' sebebime talippp....
Efe beni eve bıraktı. Arabadan hiçbir şey demeden indim. Efe ile aramızda elektriklenmeler yaşanıyordu. Ben yıllardır Kayra'ya aşıkken Efe birden hayatıma girmişti. Ben Kayra'yı her gördüğümde karnımda kelebekler uçuşmaya başladığı sırada Efe'yi görüyordum. Efe artık hayatımın bir parçasıydı.
Eve geldiğimde direk odama girip üzerimdekileri çıkardım. Yatağıma uzandım. Yastığıma sarıldım. Uykum yoktu ders çalışasım da yoktu. Sadece böyle boş boş yatmak istiyordum.
------------------------------
Annemin sesiyle uyandım. Boş boş yatmayı düşünürken uyuyakalmıştım. ''Misafirimiz geldi. Kalk çabuk! İşin gücün yatmak zaten.'' Oflayarak yataktan çıktım. Elimi yüzümü yıkadım. Saçımı bağladıktan sonra salona geçtim.
Salona girdiğimde gördüğüm manzara karşısında az kalsın küçük dilimi yutacaktım. Tekli koltukta kuzu gibi oturan Efe'yi gördüm. O bir kuzu çünkü! Efe beni gördüğünde sırıtmaya başladı. Bilerek gelmişti! Benim gıcığıma gelmişti pislik!
Daha sonra tanımadığım iki yabancı da çiftli koltuklarda oturuyorlardı. Diğer tekli koltukta abim, bir sandalyede de Yeliz Abla oturuyordu. Bunlar ne ara barıştı lan? Misafirlere hoşgeldiniz deyip sanki kaçarmışçasına mutfağa gittim. Annem kuru yemişleri tabaklara koyuyordu. ''Anne bunlar niye geldi ya?'' Annem bana sinirle baktı. '' Aaa Selin! Sana yakışıyor mu hiç? Hadi hadi konuşmayı kes de çayları doldur.'' Oflayarak çayları doldurup salona geçtim.
Sırayla abime, misafirlere ve Yeliz ablaya çayını verdim. Yeliz niye oturuyor ya? Güya eve gelin gelecek. Efe'ye doğru çayı uzattım. '' Şeker koydun mu?'' dedi bardağı tepsiden alırken. ''Koydum!'' dedim ve mutfağa geçtim. Annem de kuruyemiş tabaklarını dağıttıktan sonra tepsiyi mutfağa koymak için yanıma geldi. Annem tam giderken onu durdurdum. ''Anne gözünü seveyim odama gideyim ben.'' ''İyi git.'' dedi annem beni başından savmak istermişçesine. Mutlulukla odama geçtim.
Odamı toplamaya karar verdim. Her yer darmadağınıktı. Kafamı dağıtmak için odamı toplamam lazımdı. Bir taraftan toplarken Efe'ye söyleniyordum. ''Yapışık maymun suratlı! Yaptığına bak! Yüzsüz gibi evime geliyor bir de.'' Birden arkamdaki sesle irkildim. ''Selin?'' Arkamı dönünce Efe'yi gördüm. ''Kime söyleniyorsun yine sen? Ay senin diline mi düştüm ben? Gel sarılayım.'' Efe kapıyı kapatıp bana yaklaşmaya başladı. ''Efe sen niye her yerden kabak gibi patlıyorsun?'' Elimdeki kıyafetlerimi alıp yatağa attı. Beni kendisine doğru çekerek sarıldı. ''Kendi kendine benden bahsettiğin için teşekkür ederim.'' Çekilmek istiyordum ama Efe yumuşacıktı. Sanki yastığıma sarılmış gibi hissediyordum. Ona sarılırken konuştum.'' Egoya bak ya.'' Güldü. Hala bana sımsıkı sarılıyordu.. Kimlere kalmış o bahçennn? Çalısı dikenime müşahitttt.
Efe'yi ittirerek kendimden uzaklaştırdım. ''Barıştık mı?'' dedi. Yatağa attığı kıyafetlerimi katlamaya devam ettim. ''Anneme yakalanınca ne diyeceksin? Abim bizi aynı odada görsün var ya doğrar seni.'' Çalışma masama oturdu. Aynı soruyu tekrarladı. ''Barıştık mı?'' ''Küsmemiştik ki.'' dedim birden. Bu kadarı nefretin aşktırrrr, yıkanmaz çitileeenmezz... ''İyi madem...'' diyerek bana yaklaştı. Yanağıma küçük bir buse kondurup odadan çıktı. Ben de sırıtarak odamı toplamaya devam ettim. BENİ DE ÖP EFE!
---------------------------------------------
2 saatlik ders çalışmamın ardından çalışma masamdan kalktım. Kendimi yatağa attım. Telefonu elime alıp Efe'ye yazdım.
Selin: Bugün nasıl odama geldin?
Elinde her zaman telefonu vardı herhalde anında mesajıma döndü.
Deli Ufo: Tuvalete gideceğim dedim. Ay hatta annenlerin odasına girdim senin odan sanıp.
Selin: JNDHUCWNLJ.
Deli Ufo: Uykudan sonraki halin ayrı bir güzelmiş.
Mesaja bakıp gülümsemeye başladım.
Deli Ufo: Ya bir insan teşekkür eder iltifat ettik burada.
Hem sen hiç bana yakışıklı demedin. İnsan sevgilisine hiç yakışıklı demez mi?:''(
Selin: Teşekkür edecektim zaten bekleseydin.
Deli Ufo: Seni affetmem için bana çok yakışıklısın Efe'm de.
EFE'M BEN SANA DOYA DOYA DERİM EFE'MMMM
Selin: Affedilmek umurumda değil şuan.
Deli Ufo: Beni ilgilendirmiyor.
Selin: Tamam.
Deli Ufo: SELİN EVİNE GELİRİM BAK TEKRAR
Selin: Hadi gel lan.
Selin bu cesaret ne? İki kere düşün yazarken.
Deli Ufo: Görürsün sen.
Mesajı attığı an çevrimdışı olmuştu. Ciddi miydi? Abim ve babam evdeydi. Annem bin bir soru sorardı. Korkuyla Efe'ye yazdım.
Selin: SEN CİDDİ MİSİN?
Aman Selin en fazla evine gelecek yani.
Telefonu bırakıp içeriye geçtim. Abimin yanına balkona geçtim. Balkondaki koltuğa yayılmış sigarasını içiyordu. ''Abi sana bir şey soracağım.'' ''Hızlı ol.'' dedi ve masanın üzerine bıraktığı kolasından bir yudum aldı. ''Bu gelen misafirler kimdi? Niye gelmişler? Yeliz abla niye ben iş yaparken oturdu da şimdi anneme yardım ediyor? Hem sen bu kadar sigara içmiyordun? Ne oldu da bu kadar hızlı ve çok içmeye başladın?'' Ahiret soruları mübarek! Sorularımı bitirdiğimde abim bana kötü kötü baktı. Ağzını açtığı sırada zil çaldı. GELDİ BENİM SPİDERMANIM!
Diğer bölümde görüşürüzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem
Novela JuvenilBir çocuğa platonik aşık olan Selin, her gecesini o çocuğu düşünerek geçirir. Ta ki bir gece telefonundan bir istek mesajı gelene kadar...Selin'in aklı tamamıyla Kayra' da iken kalbi Efe'dedir.