Bölüm 12

40 9 29
                                    

Selammmm

Bölümleri bi' Selin'in bakış açısından bir de diğer karakterlerin bakış açısından yazacağım. Ya Oğuz'dan,Aleyna'dan, belki Kayra'dan.En çok Kayra'dan istiyorsunuz belki Kayra'dan yazarım sjsjfddhauh

İyi okumalar dilerim sayısı az okurlarım...



Her yerim uyuşmuş, Aleyna'nın bir bacağını üzerimde Pınar'ın kafası da bacaklarımda görerek uyandım. İkisi de gece bana rahat vermemiş,uyurken akrobatik hareketler içerisinde rahatça uyumuşlardı.Onları üzerimden çekip banyoya ilerledim.

Salon çok dağınıktı ve etrafa baktıkça ofluyordum. Yüzümü yıkadıktan sonra Efe'yi aradım.İlk aradığımda açmamış ikinci aradığımda açmıştı.Sesi uykuluydu.Daha yeni kalkmıştı.''Efendim?''dedi.Sesi uykulu iken daha çekiciydi. Efe'nin sesini duydukça gülümsüyordum.''Günaydın.''dedim.''Günaydın güzelim.''dedi hala uykulu haliyle.''Şu an bence benimle uyurken konuşuyorsun.''dedim gülümsemeye devam ederken.Kulağım telefonda mutfağa ilerledim.Kendime buz gibi bir su doldururken Kadayıf mutfağa daldı.Efe hala uykudayken konuştu.''Kalktım kalktım.'' 

''Yok yok sen uyu.Öptüm.''

Efe esnedi.''Gel beraber uyuyalım.''

Kadayıf'ın mamasını koyarken yüzüme yine bir tebessüm yerleşmişti. ''Uyanınca ara.'' diyerek telefonu kapattım.

Dün gece salona yatak kurmuştuk.Etraf çekirdek kabuklarıyla,cips kırıntılarıyla doluydu.Çöplükte yatmışsınız.''Hadi kalkın.''dedim bir taraftan çöpleri toplarken. İkisi de kımıldamamıştı bile. Elime ilk gelen su şişesini alıp ilk Pınar'a sonra Aleyna'ya döktüm.İkisi de aynı anda kalkıp bağırdılar. Aleyna küfür ederken, Pınar ağlamaya başlamıştı. Onların bu hallerine gülmeye başlayınca Aleyna yastığını bana attı. Bu hareketi beklemediğim için tökezledim.Sonra birden Pınar ağlamayı bırakıp gülmeye başladı.Ben de sinirlenince Pınar'a terliğimi attım.Terlik Pınar'ın yüzüne gelince ağlamaya başladı.Ben telaşla Pınar'ın yanına çöküp özür dilerken, Aleyna bu halimize gülmekten yüzü kızarmıştı.

-----------------------------------

Kızlarla kahvaltımı yapınca eve geçtim. Annemler Pınar'da kaldığımı biliyorlardı ve bu yüzden annem eve geçince tüm odaları süpürmemi söylemişti. Her arkadaşımda kaldığımda bunu yapmayı asla bırakmıyordu.

Evi süpürdükten sonra internetten kendime abur cubur sipariş ettim. Dizimi açarken Efe'nin aramasıyla heyecanlandım.''Alo?''dedim.''Günaydın!''dedi tüm neşeli sesiyle.İşte bu sese ihtiyacım vardı.Ben de 'günaydın'diye karşılık verdim. Efe''Bugün bir şeyler yapalım mı?''dedi. Ben cevap veremeden yine sözümü kesmişti.''Tamam dediğini varsayıp evden çıkıyorum. 5 dakikaya oradayım.'' ''Ama dur daha giyinmedim!''deyip yatağımdan kalktım.Efe hiç cevap vermemişti. Ben hazırlanırken onunla konuşuyordum.''Anında karar verme bir daha.Hızlı hızlı giyiniyorum.Kötü oluyorum sonra.''Aburcuburlar Selin!Gittiler!Baban yiyecek onları! ''Seni o halde görmek için anında karar veriyorum.''dedi. Saçımı bağladım.''Pijamalarla mı?'' dedikten sonra o cevap vermeden ''İniyorum ben.''deyip evden çıktım.

Efe'yi gördüğüm an ona sarıldım.Saçlarımı öpüp okşadı.''Oreo ile Negro'yu yürüyüşe çıkaralım mı?''dedi.O isimleri duyunca gülmeye başladım.Efe kollarını göğsünde birleştirip konuştu.''İyi.Sen köpeklerimle dalga geçmeye devam et.''Sonra çocuk gibi ''Hı!''deyince gülmeye başladım. ''Hayır hayır.'' dedikten sonra Efe'nin yanağını öptüm.Efe bana şaşkınlıkla baktıktan sonra yüzümü avuçlarının arasına alıp beni öpmeye başladı.Bir küçük öpücük kondurup diğer yanağıma geçiyordu.''Beni öptün mü sen?''diyordu sanki ilk defa onu öpüyormuşum gibi.

İkilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin