1

1K 68 38
                                    

Olm dilenmek gibi olmasın ama bir vote versene lan 😭😢🥺🥹 dkdksoskejekwmf

Lee Heeseung üniversite son sınıf öğrencisi. Serseri bir tipi var. Okula daha çok ders dinlemek için değil ailesinden kaçmak için gelir. Ne kadar serseri bir tipi olsa da insanları zorbalamazdı.

~~~~~

Yine o sıkıcı günlerden birisiydi Heeseung için. Boş boş etrafına bakıyordu. Öğretmen hâlâ gelmemişti hatta diğer öğrenciler bu yüzden yerlerinden ayrılmış birbirleriyle konuşuyorlardı.

Bir kaç dakika sonra hoca içeriye dalınca herkes yerine geçmeye çalıştı. Heeseung'un umrunda değildi onlar çünkü öğretmenin yanındaki çocuk onun dikkatini çekmişti. Öğretmen konuşmaya başladı.

"Merhaba çocuklar, bu gün okulumuza yeni birisi geldi. Jake kendini tanıt çocuğum."

"Merhaba! Ben Sim Jaeyun ama daha çok Jake derler. Avustralya'dan geliyorum."

Jake kendini tanıttıktan sonra Heeseung'un yanındaki boş sıraya geçti. Gülümseyerek Heeseung'a baktı. Elini uzatarak konuştu.

"Selam, sıra arkadaşım. Adını öğrenebilir miyim?"

"Lee Heeseung."

Heeseung gülümseyerek Jake'in elini sıktı. Ondan hoşlanmıştı. Pozitif bir enerji yayıyordu, hatta sıkılmış ve somurtkan Heeseung'u bile gülümsetmeyi başarmıştı.

Önlerinde döndüler ve öğretmeni dinlemeye başladılar. Daha doğrusu Jake öğretmeni dinlemeye başladı. Heeseung kafasını sıraya koyup uyumaya başladı.

~~~~~

Sallanmayla uyanmıştı. Kafasını kaldırdı gözlerini zor açıyordu ve kaşları çatılmıştı. Onu rahatsız eden Jake'ti.

"Ne var, Jake?"

"Üzgünüm sadece öğle arası olduğunu söylemek istemiştim."

"Oh... teşekkür ederim. Seni gezdirmemi ister misin?"

Heeseung bunu ayağa kalkarken sormuştu ve şu an esniyordu. Jake sorusunu cevapladı.

"İşin yoksa olur."

Heeseung gülümseyerek kolunu Jake'in omzuna attı ve yürümeye başladılar. İlk yiyecek bir şeyler almak için kafeteryaya indiler.

~~~~~

Jake tuvalete gitmesi gerektiğini söyleyerek Heeseung'un yanından ayrılmıştı. O gittikten sonra Niki gelmişti. Gülerek

"Güzel çocukmuş, adı ne?"

"Ne yapacaksın Niki?"

"Merak etmekte mi yasak ya!"

"İyi, iyi. Sim Jaeyun, Jake. Yeni geldi yurt dışından tanıdın mı?"

"He tanıdım, amcamın oğlu."

"Ciddi misin?"
Niki, Heeseung'un ensesine bir şaplak indirerek konuşmaya devam etti

"Hayır! Seni aptal. Onunla tanışmak istiyorum, ayarlar mısın bana?"

"Git kendin söyle! Niye bana şey yapıyorsun?"

"Sen kıskanıyor musun?"
Niki bunu kuşkuyla sormuştu.

"Hassiktir, senin annen beni kıskanır."

"O zaman ayarla!"

"Ya bi siktir git!"

"Küçüklerinle böyle konuşamazsın!"

"Büyüklerinle böyle konuşamazsın."
Heeseung kaşlarını çatarak ona bakıyordu. Niki de aynısını ona yapıyordu.

Bu sırada Jake'in yanlarına geldiğini fark etmemişlerdi. Hâlâ birbirlerine bakıyorlardı. Jake gülmeye başlayınca ikisi aynanda ona doğru döndüler.

"Neyi paylaşamıyorsunuz?"

Heeseung'un aklından 'seni' demek geçti ama söylemedi. Ona bakıyordu. Gülerken çok tatlı gözüküyordu. Niki hemen söze atıldı.

"Hey! Hafta sonu buluşmaya ne dersin? Sana buraları gezdiririm. Yeni geldin galiba yurt dışından."

"Gerçekten mi? Olur!"

Heeseung da hemen araya karıştı.

"Ben burayı daha iyi biliyorum. Niki de Japonya'dan geldi. Yani bende geleyim. Kaybolmanızı istemeyiz!"

Heeseung bunu söylerken Niki'ye baktı. Niki ona kızgınca bakıyordu. Jake bunu kabul etti.

"Olur! İlk günden iki arkadaş edindim!"

Gülümsedi. Heeseung ve Niki de gülümsedi aynanda. Niki bunu fark edince Heeseung'u cimcikledi. Heeseung acıyla bağırdı.

"Hey! Ne yapıyorsun Niki?"

"Ne yapıyorum, Heeseung Hyung?"

Jake yanlarına gelince Heeseung bir anda Hyung olmuştu. Böyle şımarık davranması Heeseung'un sinirine dokunmuştu. Jake saatine baktı ve konuştu.

"Ders saati yaklaşıyor. Ben gidiyorum."

"Bende geliyorum, Jake!"

Heeseung Niki'ye sırıtarak baktı. Niki bir alt sınıftaydı ve bu Heeseung'un işine yarıyordu. Jake ile daha fazla yakınlaşabilirdi.

Yine kolunu Jake'in omzuna attı ve birlikte sınıfa doğru yürüdüler.

————————————————————

Haydi Bismillahirrahmanirrahim 🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haydi Bismillahirrahmanirrahim 🥰. Siz kimi seçerdiniz çok saçma bir soru bu sorunun cevabı yok çünkü 🥰😘

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin