6

318 30 65
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.532 likes | 2.183 yorum
LeeHyunSeoVeDedikoduları:
Offffff bir karar veremedim Heejake mi Yunki mi :(

KimChaeWon:
Heejake daha çok yakışıyorlar 🙂
HuhYunJin: bencede!!!!
ChoiYeonJun: aynennn
KimSunoo: ne yalan söyleyeyim bencede heejake

ShinYuna:
Yunki daha az moment veriyo bence heejake
AnYuJin: evet evet dmskkskskdkdkdd
JangKyuJin: bencedeeee

ParkSungHoon:
SungJake
YangJungWon: LAN SKSKSLELDJSNMDKDKDD
ParkJongSeong: vayyyy sunghoon hızlı
ChoiBeomGyu: ÖSJDOSMEKDKSKEKDODKSM

~~~~~

Heeseung gönderiyi görünce gülümsedi. İstediği olmuştu artık Niki de kıskanacaktı. Yorumları okuyunca da neredeyse herkesin kendisinin ve Jake'in tarafını tuttuğunu gördü bu daha da mutlu olmasına yol açtı.

Telefonuna gelen bildirimlerle düşüncelerinden ayrıldı ve telefonunu eline aldı. Tabikide Niki'den gelmişti mesajlar.

~~~~~

Niki:
Hyung

Heeseung:
Ne oldu niki

Niki:
Neden beni çağırmadınız

Heeseung:
Sen beni çağırmadın
Bende seni çağırmadım

Niki:
Böyle değildin hyung
Ne oldu

Heeseung:
Bir şey olmadı niki
Sorup sorup durma
Sinirimi bozuyorsun

Niki:
Birşey var ve öğrenmek istiyorum hyung
Ona aşık mısın

Heeseung:
Saçmala niki

Niki:
Sen saçmalama hyung
Jake ne zmn benimle olsa kıskanıyorsun bana kötü kötü bakıyorsun

Heeseung:
Hyr ona aşık değilim

Niki:
O zmn bırak jake ile yakınlaşayım
(Görüldü)

~~~~~

Heeseung'un mutluluğu kısa sürmüştü. Niki'ye yalan söylemişti ve Niki'nin bunu anladığını düşünüyordu. Şimdi de Jake'i rahat bırakmasını istiyordu. Ama bu olamazdı hem proje ödevleri vardı hemde Heeseung Jake'in kendisinden hoşlanacağından emindi.

Telefonun çalmasıyla şekilde Heeseung. Hemen aramaya baktı, Jake'ti. Yine de gülümseyerek açtı telefonu.

"Selam Jake!"

"Selam Heeseung, projeye ne zaman başlayalım."

"Bilmem, sen bilirsin. Dediğim gibi pekte yardımcı olamayabilirim."

"Tamam, o zaman yarın benim evime gelelim."

"Tamam, olur Jake."

"Görüşürüz, Heeseung!"

"Bay bay."

Heeseung telefonu kapattı ve bir kenara koydu. Yine onları konuşmaları için topluluk içinde olmalılardı. Okuldan çıkarken büyük ihtimalle görürlerdi. Bununla ilgili bir şey yapamazdı ama meraklı birisi çıkacağını düşünüyordu.

~~~~~

Yarın sabah okula doğru yol aldı Heeseung. Diğer günlere karşın daha erken çıkmıştı. Belki Jake'e denk gelebilirdi.

Umduğu gibi de oldu. Jake karşı yolda yürüyordu. Heeseung mutlulukla ona seslendi.

"Jake! Beni bekle."

Jake Heeseung'un sesini duyunca hızla arkasına döndü ve gülümseyerek onu bekledi. Birlikte okula doğru yürüdüler.

Okulun bahçesine girdiklerinde gözler hemen onlara dönmüştü ve sesler çoğalmıştı. Heeseung kolunu Jake'in omzuna attı ve öyle yürümeye devam ettiler.

Niki onları görmüştü ve kaşlarını çatmıştı. Jungwon bunu fark edip gülmeye başlamıştı.

"Ne oldu Niki?"

"Yok bir şey."

Dedi Niki ama hızla Heeseung ve Jake'in yanına gitti. Jungwon Niki'nin bu hareketlerine şaşırmıştı yine de bir şey dememişti.

Niki gülümseyerek onları selamlamıştı fakat içten içe kıskanıyor ve Heeseung'a olan siniri artıyordu. Heeseung ona yalan söylüyordu ve Niki bunun farkındaydı. Fakat Jake Niki'nin sevgilisi olacaktı, bundan emindi.

"Selam! Naber."

"İyi Niki, sen?"

"Bende iyiyim Jake teşekkür ederim."

Sohbet burada sona ermişti çünkü Heeseung Jake iyice kendisine sokmuştu. Jake şaşkınlıkla Heeseung'a bakmıştı.

"Hadi gidelim, Jake. İşimiz var."

Dedi. Jake tamam anlamında kafasını salladı ve Heeseung'u takip etti. Bir yandan da Niki'ye bakıyordu. Ona gülümsedi, Niki bunu görünce sırıttı. Jake her ne kadar Heeseung ile olsa onu düşünüyordu. Hâlâ şansı vardı.

————————————————————

Sonu iyi bitmeyecek gibi 😭😭😭(!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonu iyi bitmeyecek gibi 😭😭😭(!)

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin