10

275 21 34
                                    

Heeseung karşısında Niki'yi görmeyi beklerken Sunghoon ile karşılaşınca şaşırmıştı. Jake de şaşkın bir şekilde bakıyordu Sunghoon'a. Heeseung merakla sordu.

"Sunghoon? Ne yapıyorsun burada?"

Sunghoon sırıtarak bir Heeseung'a bir de Jake bakıyordu. En sonunda soruya cevap verdi.

"Bilmem."

"Sen benim sevgilimden ne istiyorsun?"

Söylediği cümleyle şaşkınlıkla açıldı gözleri. Jake ve Sunghoon da aynı şekilde ona bakıyorlardı. Heeseung kekeleyerek konuşmaya devam etti.

"Yani Jake demek istemiştim."

"Lan pezevenk arada harf benzerliği bile yok."

"Var bir kere oç."

Heeseung utançla yüzünü kapattı. Jake yeniden sordu.

"Neden geldin?"

"Leeseo'nun postu doğru mu diye kontrol etmeye gelmiştim."

Jake kaşlarını çatmıştı şimdi, ne olduğundan en ufak bir fikri yoktu. Sunghoon bunu fark etmiş ve başka bir şok dalgasına maruz kalmıştı.

"Sen bilmiyor musun? Leeseo'nun postlarını."

"Ne postu, ne Leeseo'su neden bahsediyorsunuz siz?"

Bunu sorarken hâlâ utangaçlık içerisinde yere bakan Heeseung'a birde Sunghoon'a bakıyordu. Sunghoon merakla sordu.

"Heeseung, ona hiç mi göstermedin?"

"Neyi göstermedin?"

Heeseung kaşlarını çattı. Kulaklarına kadar kızarmıştı. Heeseung sinirle Sunghoon'a sövmeye başladı.

"Ya gelme sebebine bak pezevenk. Jake'in evini nereden buldun sen zaten puşti."

"Bekle, cidden evimi nereden biliyorsun?"

Sunghoon'un yüzündeki sırıtış anında söndü. Arkaya arkaya gitti ve merdivenlerden yuvarlanacakken son anda tutundu.

"Beni Sunoo çağırmıştı ben gideyim en iyisi."

"Nereye gidiyorsun göt, ilk evi nasıl bulduğunu açıklasana!"

Sunghoon soruyu cevaplamadan koşarak merdivenlerden inmeye başladı. Heeseung iç çekti ve Jake'e baktı. O da sinirli gibi duruyordu.

"Bana neden bahsetmedin Heeseung? Şimdi gösterir misin lütfen?"

Heeseung tamam anlamında kafasını salladı ve içeriye yeniden girdiler. Heeseung ona Leeseo'nun attığı gönderileri ve yorumları gösterdi. Jake şaşırmıştı.

"Şimdi bizim sevgili olduğumuzu mu düşünüyorlar?"

"Evet, çoğu kişi öyle düşünüyor."

"Anladım.."

İkisi de sustular. Ne diyeceklerini bilmiyorlardı. En sonunda Heeseung konuşmaya başladı.

"Senin Niki ile olmanı istemiyorum."

"Neden?"

"Bilmiyorum, ona güvenmiyorum"
(Seni kıskanıyorum da demiyo pezevenk)

"Neden? O senin en yakın arkadaşlarından biri."

"Sevgili ilişkisinde güvenmiyorum demek istemiştim."

"Neden onla mı çıktın?"

Heeseung kafasını arkaya atarken yanlışlıkla duvara vurdu. Onun acısıyla öne eğilip inlerken Jake gülmeye başlamıştı.

"Neye gülüyorsun be? Canım yandı."

"Sevgilinle böyle konuşma."

"Ne?"

"Ay pardon Jake diyecektim."

Heeseung'un yanakları yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı. Jake gülerken elini onun bacağına koydu.

"Üzgünüm.. ama aklımda bir soru var."

Heeseung, Jake'in söylediği cümleyle ona döndü. Kalbi küt küt atıyordu. Jake konuşmaya devam etti.

"Benden hoşlanıyor musun, Heeseung?"

————————————————————

Heeseung Jake'e sevgilim deyince Sunghoon'un sıfatBoku yediler diğer bölümde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heeseung Jake'e sevgilim deyince Sunghoon'un sıfat
Boku yediler diğer bölümde

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin