(Bir cahilin elinden smut okuyorsunuz aldjowkwnskw neyse büyük ihtimalle kötü.)
Jake'i daha da yakınına çekti. Alt dudağını emiyordu. Nazikçe öpüyordu. Onu kendisinden soğutmak istemiyordu.
Araya dilini sokuşturmaya başladı Heeseung. Jake buna izin verdi. Kolunu onun boynuna doladı. Heeseung da bir kolunu onun beline doladı. Diğer elini de Jake'in bacağına gitmişti. Giydiği şortun bacak kısmından içeriye gidiyor ve bir yanda da okşuyordu. Jake onun tişörtünü çekiştiriyordu.
Nefessiz kalınca ayrılmak zorunda kaldılar. Heeseung, Jake'i inceliyordu. Dudakları kızarmış ve şişmişlerdi.
Jake'in belindeki elini onun yüzüne götürdü ve baş parmağıyla okşamaya başladı. Çok tatlı duruyordu.
Bu sefer adım atan Jake olmuştu. Onun yüzünü tutup kendisine çekmiş ve dudaklarını birleştirmişti. Heeseung aynı şekilde onu öpmeye devam etmişti. Eli hâlâ onun bacağındaydı ve okşayıp duruyordu.
Jake mayışmış gibi duruyordu. Heeseung kollarını onun beline bağladı ve ayağa kalktı. Jake de onunla birlikte ayağa kalkmak zorunda kalmıştı. Heeseung onu kucağına aldı. Bacaklarını tutuyordu ve yatağa doğru yürüdü.
Onu hafifçe yatırdı. Elini Jake'in başının altına koymuştu. Şişen kuramızı dudakları öpmeye devam etti Heeseung.
Jake kollarını yine onun boynuna dolamıştı. Heeseung'un elleri onun tişörtünün içine girmişti. Dümdüz göbeğini okşuyordu. Tişörtün ucundan tutup bir sefer de tişörtü çıkardı.
Jake güzel bedeniyle karşısında duruyordu. Dudaklarına hafif bir öpücük kondurduktan sonra boynuna doğru eğildi. Hem öpüyor hemde izler bırakıyordu Jake'in boynuna. Yavaşça karnına yönelince Jake derin bir nefes aldı.
Heeseung kafasını kaldırıp ona bakınca gülümsemeden edemedi. Göğüsü hızla kalkıp iniyordu. Yaptığını bırakıp Jake'in yüzüne doğru yakınlaştı.
Bir anda yatakta döndüler, şimdi Jake üsteydi. Hafifçe Heeseung'un yüzüne yakınlaştı ve onu öpmeye başladı. Nefes almak için durdukları sırada konuştu.
"Üstte hep ben olurum."
"Ama benim karşımda alttasın."
Heeseung bunu söylediği anda yatakta tekrar dönmüş ve eski pozisyonlarını almışlardı. Jake çarşafa sıkıca tutunuyordu.
Onu öpmek istemişti sadece bu kadar ilerleyeceğini düşünmemişti. Bu yüzden durdu ve Jake'in yanına uzandı. Jake'e neden durduğunu açıklamaya başladı.
"Seni sadece öpmek istemiştim bu kadar ileriye gideceğini düşünmemiştim. Üzgünüm. Ben sadece sevgili olduklarımla birlikte olurum."
"Aletin öyle demiyor ama."
Heeseung'un yanakları kızarmaya başlamıştı bile. Hızla ayağa kalkıp banyoya doğru yöneldi. Jake ise yatağa uzandı.
Güzel bir gece geçirmişti, Heeseung'undan bir kaç tane öpücük hatta daha fazlasını kazanmıştı. Jake kendisini uykunun kollarına verdi.
Heeseung geri odaya girdiğinde Jake çoktan uyumuştu. Gülümseyerek onun yanına uzandı. Hayatında hiç bunu yapabileceğini düşünmemişti fakat olan olmuştu ve Heeseung mutluydu. Jake'in üstünde hiçbir şey yoktu. Yorgan da etrafta gözükmüyordu. Heeseung gömleğini çıkarıp Jake'in üstünü örttükten sonra onun yanında uykuya daldı.
————————————————————
Sıçtık hikayeye knk bi daha smut yazmıyıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY MY NAME | HeeJake
RomanceNiki: iki seçeneğin var Jake, ya ben ya da o. Jake: ummm.. Hee: benim ismimi söyle Jake! #Heejake [texting&düzyazı]