2

514 41 37
                                    

Heeseung&Niki

Niki:
Olm sal şu çocuğu ya

Heeseung:
Sana ne yarram

Niki:
Sende bişeyler var
Böle davtanöazıfn

Heeseung:
Ne

Niki:
Böyle davranmazdjn

Heeseung:
Yoo ben hep böyleydim

Niki:
Bunu her hafta sevgili değiştiren Heeseung mu söylüyo

Heeseung:
Bi siktir git niki seninde bi farkın yok

Niki:
En azından yatağa atmıyorum 🙄

Bu kişiyi engellediniz. Engeli kaldırmak için dokunun.

Niki:
Hey
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.

Niki:
Hay ben seni de sülaleni de
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.

~~~~~

Heeseung telefonunu kapatıp cebine koydu ve yanında yemek yiyen Jake'e baktı. Çok tatlı gözüküyordu.

Heeseung elini Jake'in kahverengi saçlarının arasına soktu. Jake'in kaşlarını havaya kalkmıştı ve Heeseung'a doğru dönmüştü.

"Saçların çok yumuşak."

"Hehe.. teşekkür ederim."

Jake utançla söylemişti bunu hatta yanakları kızarmıştı. Heeseung sırıtarak karşı masa da oturan Niki'ye baktı. Kaşlarını çatmıştı bir yandan meyve suyunu yudumluyor diğer yandan da onları izliyordu. Jungwon'un onu dürtüklemesiyle gözlerini Heeseung'tan ayırdı.

~~~~~

Son derste bitmişti. Heeseung çantasını bir kaç ders öncesinden hazırlamıştı zaten. Jake'e baktı. Defterlerini topluyordu. Onun hazırlanmasını bekledi. Jake bu sırada konuştu.

"Neden beni bekliyorsun?"

"Bilmem belki bir şeyler yemeye gideriz diye."

Jake gülümseyerek ona baktı. Ona bu kadar yakın davranması hoşuna gidiyordu hemde 2 günlük bir arkadaşlıkları vardı. Ayağa kalktı ve çantasını sırtladı. Birlikte sınıftan çıktılar.

Niki, sınıfın önünde onların çıkmasını bekliyordu. Sınıftan birisinin çıkmasıyla Niki'nin onun üstüne atlaması bir oldu. Heeseung olduğunu düşündüğü için atlamıştı. Geri çekilince Jake ile karşılaştı. Büzülmüş bir şekilde Heeseung'a tutunuyordu. Niki aceleyle konuşmaya başladı.

"Jake Hyung! Üzgünüm. Seni Heeseung sanmıştım."

Jake ona baktı ve gülmeye başladı. Heeseung onun gülmesini duyduğu anda sırıtmayı bırakmıştı. Jake elini Niki'nin omzuna koydu ve gülerken konuşmaya çalıştı.

"Sorun değil, Niki! Canım yandı sadece."

Dedi ve Niki'nin ona sarılması bir oldu. Jake şaşırmıştı ve öylece kalakalmıştı. Niki, onun omzundan sırıtarak Heeseung'a bakıyordu.

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin