İçeriye girdiklerinde kendilerini bir köpek karşılamıştı. Jake kapıyı kapattı ve Heeseung'u salona götürdü.
Heeseung koltuğa kendisini attı ve köpeğe bakmaya başladı. Köpekte merakla ona bakıyordu. Jake mutfağa koşmuştu. Heeseung köpeği sevmek için öne eğilecekken havlamaya başladı. Heeseung korkuyla elini çekerken bir yanda seslice küfür etti.
"Hay ananı sikiyim."
Jake kaşlarını çatarak salona girmişti ve Heeseung'un yanına oturmuştu.
"Benim Layla'ma neden öyle diyorsun?"
Gülümseyerek Heeseung'a sormuştu bunu. Heeseung sırıttı ama cevap vermedi. Jake elindeki buzu ona doğru uzattı.
"Tam olarak nereyi çarptın şişmeden buz koyalım."
Heeseung zonklayan yeri göstermek için eğildi. Jake buzu oraya tutmaya başladı.
~~~~~
Bir kaç dakika sonra Heeseung oflamaya başlamıştı çünkü boynu ağrıyordu.
"Ne oldu Heeseung?"
"Boynum ağrıyor."
"Kafanı dizlerimin üstüne koyabilirsin."
Dedi Jake. Heeseung bu fırsatı kaçıracak değildi hemen Jake'in dizlerinin üstüne kafasını koydu ve uzandı. Jake'in nasıl bir tepki verdiğini çok merak ediyor, ona bakmak istiyordu.
Heeseung elini, Jake'in elinin üstüne koyup kafasını ona doğru çevirdi. Jake şaşırmıştı, neden böyle davrandığını bir türlü anlayamıyordu. Heeseung, Jake'i izlemeye başladı. Jake bir şey demedi.
~~~~~
Heeseung telefonuna gelen bildirimle oturur pozisyona geldi ve telefonunu cebinden çıkardı. Gönderiyi açtı.
Bu okulun dedikoducu kızı Leeseo'dan gelmişti.~~~~~
875 likes | 1.086 yorum
LeeHyunSeoVeDedikoduları:
Heeseung ve Jake?! Aralarında bir şey mi var acaba? @/LeeHeeseungNishimuraRiNiki:
Canım arkadaşım, favori hyungum engeli kaldırsana bir şey konuşmak istiyorum <3
↳LeeHyunSeoVeDedikoduları: ne konuşacaksınız bizede söyleyin
↳KimSunoo: bende merak ettim doğrusuParkSungHoon:
Bende neden hala sevgili yapmadı diye düşünüyodum
↳ParkJongSeong: olm kör müsün amk jakele gezecem diye bizi sattı anasını satayım
↳YangJungWon: Heeseung'dan beklenmedik şeyler garibime gidiyor yarın sorguya çekecem benle gelen?
↳KimSunoo: tamam geliyomShinRyuJin:
HEESEUNG GAY MİYDİ O KAFAR KIZLA NEDEN ÇIKTI ONZMN
↳ShinYuna: sakin ol abla senle çıkmadı
↳LeeHyunSeoVeDedikoduları: Yuna yine haklı ^^💞
↳ShinYuna: ayyyyy teşekkür ederim bebeğimmmmmmmmm💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY MY NAME | HeeJake
RomanceNiki: iki seçeneğin var Jake, ya ben ya da o. Jake: ummm.. Hee: benim ismimi söyle Jake! #Heejake [texting&düzyazı]