18

258 17 18
                                    

10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10.638 likes | 11.927 yorum
LeeHyunSeoVeDedikoduları:
Üzgünüm bu sizinle ilgili son postum olsun bunu da attım çünkü çok tatlıydınız üzgünüm hyunglarğ 😭 @/LeeHeeseung @/SimJaeyun

NishimuraRiNiki:
Hayırlı olsun
HwangYeJi: kıskanmayı bıraktı glb
KimSunoo: sonunda

LeeHeeseung:
Söz ver Leeseo
LeeHyunSeoVeDedikoduları: yemin ederim ki bir daha sizinle ilgili post atmayacam 😭
LeeHeeseung: heh şöyle
ParkSungHoon: Niki'yi takip et kesin sevgili yapar yakında
NishimuraRiNiki: yaptım ztn
ParkSungHoon: lan ne arada lan dur yoksa düşündüğüm kişi mi
KimSunoo: dm gel sunghoon

SimJaeyun:
Teşekkür ederim Leeseo
LeeHyunSeoVeDedikoduları: sorun değil Hyung ben teşekkür ederim ><💖
LeeHeeseung: o kalp ne
AnYuJin: kıskanma hyung

~~~~~

Heeseung telefonu kapatıp bir kenara koydu. Her şeyin sona ermesi onu mutlu etmişti. Jake gülümseyerek onun yanına geldi ve oturdu.

Kafasını Heeseung'un omzuna yaslayıp onu izlemeye başladı. Geri geleceğini düşünmemişti neden fikir değiştirmiş onu da merak etmişti.

"Heeseung, bir şey sorabilir miyim?"

"E tabii."

"Kızma ama."

Heeseung kolunu Jake'in omzuna attı ve konuşmasını bekledi.

"Neden fikir değiştirdin, geri geldin? Geri gelmeyeceksin diye düşünmüştüm."

Heeseung'un yüzündeki gülümseme sona ermişti. Jake'e baktı.

"Seni şikayet etmek için arkadaşlarıma yazmıştım fakat onların senin tarafını tuttu. Bende ne kadar hatalı olduğumu fark ettim ve seni bulmak için geri döndüm."

Heeseung konuşmayı bitirince iç çekti ve tekrardan Jake'e baktı. Bu sırada Jake onu kendisine çekti ve dudaklarını birleştirdi.

(Hehehe smut 🥰✌️)

Heeseung bu ani hareketle duraksadı fakat uzun bir süre geçmeden Jake'e eşlik etti. Dilini kullanmaya başlamıştı.

Jake'i hafifçe koltuğa yatırdı ve bacaklarını iki yana açıp arasına girdi. Jake hızlı hızlı nefes alıp veriyordu, heyecanlanmıştı.
Nefes almak için ayrıldıklarında Heeseung sordu.

"Sevgilim olur musun, Jake?"

Jake ilk soruyu algılamaya çalıştıktan sonra hemen kabul etti. Gülümsüyordu.

"Tabiki olurum, Heeseung!"

Heeseung da gülümsedi ve onu öpmeye devam etti. Heeseung'un eli yine Jake'in bacağına gitmişti fakat bu sefer uzun bir pantolon olduğu için bir şey yapamıyordu.

Jake'in bacağından onun tişörtüne doğru gitti eli. Yavaşça okşuyordu her yerini. Heeseung, Jake'in boynuna geçmişti. Isırıyor, öpüyor, izler bırakıyordu.

Jake, Heeseung'un tişörtünü sıyırdı. Bunun üstüne Heeseung dikildi ve üstündeki tişörtü bir seferde çıkardı. Sıra Jake'in üstündekine gelmişti. Yeşil kapüşonluyu yavaşça çıkardı.

Çıkardığı anda Jake onu itekledi ve arkaya doğru düşmesini sağladı. Heeseung oturur pozisyona gelmişti bu sayede. Jake onun kucağına oturunca Heeseung'un kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı.

Heeseung, Jake'in alt dudağını dudaklarının arasına alıp emdi ve ısırdı. Jake inlemişti. Heeseung sırıttı. Eli Jake'in sırtında geziniyordu. Jake ise onun omzuna tutunuyordu.

Heeseung yine Jake'in boynuna gömülmüştü. Jake'in inlemesi hoşuna gidiyordu.

Jake, Heeseung'un aletinin sertleştiğini hissedebiliyordu fakat inlemelerini de dindiremiyordu.

Heeseung yeninden onu öpmeye başladı. Bir yandan da eli Jake'in pantolonuna gitmişti. Gülümseyerek sordu, Jake'in yüzüne çok yakındı.

"Yardımıma ihtiyacın var sanırım."

"Ve seninde bana ihtiyacın var."

Dedi Jake, gözleri Heeseung'un aletine kayarken.
(Ananı skm ben ne çıktım lan 😭)

Heeseung, Jake'in bacaklarını tuttu ve ayağa kalktı. Biraz sendeledikten sonra dengesini bulup hızla Jake'in odasına girdi.

Kapıyı kapattı ve Jake'i kapıya doğru yasladı. Bu sırada kucağından inmişti. Öpüşmeye devam ediyorlardı. Heeseung'un elini Jake'in pantolonuna gitti ve düğmesini buldu.

Düğmeyi açıp fermuarı indirirken yanlışlıkla Jake'in dudağını ısırmıştı ve onun inlemesine sebep olmuştu.

Jake'in pantolonu bacaklarından kayıp yere düştüğünde sadece iç çamaşırıyla kalmıştı. Jake ile Heeseung göz göze gelmişlerdi şimdi. Derin derin nefesler alıyorlardı.

Jake, Heeseung pantolonunu çıkarmak için öne atıldı ve Heeseung buna izin verdi. Bu sırada onu izliyordu. Elleri titrediği için biraz zorlanmıştı fakat en sonunda çıkarmıştı.

Heeseung onu çekiştirerek yatağa uzandırdı ve onun iç çamaşırını çıkardı. Jake çırılçıplak önünde duruyordu. Heeseung onun yüzüne doğru eğilip konuştu.

"Yapabilir miyim?"

Jake kollarını onun boynunda birleştirdi ve yüzünü daha yakına çekerek konuştu.

"Nasıl başladıysan öyle bitir."
(Oowwhğ 🤭)

Heeseung gülümsedi ve parmaklarından birini hiç uyarmadan Jake'in içine soktu. Jake irkilerek geri gitti. Heeseung böyle yapmaması için diğer elini onun beline yerleştirdi.

Diğerinin yanına bir başkasını ekledi Heeseung. Jake alt dudağını ısırıyordu. Bunu fark edince Heeseung Jake'in yüzüne doğru yöneldi ve onun genişlemesini beklerken uzunca Jake'i öptü.

Sıra Heeseung'un aletine gelmişti. Jake derin derin nefesler alıp veriyordu. Heeseung parmaklarını Jake'in içinden çıkardı ve iç çamaşırını çıkarıp başka bir yere savurdu.

Jake'in elini eline alıp çarşaflara bastırdı ve yavaşça içine girmeye başladı. Jake daha sık nefes alıp veriyordu. Canı yanıyor olmalıydı. Heeseung duraksadığında gözlerini ona dikti.

"Ne oldu Heeseung?"

"Canın yanıyor."

"Ne dediğimi unuttun mu Heeseung?"

Jake'in devam etmesine onay vermesiyle Heeseung'un aletinin tamamını onun içine sokması bir oldu. Jake tiz bir çığlık kopararak Heeseung'un elini sıktı. Heeseung Jake'in içine girip çıkmaya başladı. Biraz sonra ikisi de zevk almaya başlamıştı.

————————————————————

Ay hala yazdığım sözüm etkisindeyim nasıl başladıysan öyle bitir 😭Of bu kadar oluyo ya vallahi karnıma sancılar girdi yazarken 😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ay hala yazdığım sözüm etkisindeyim nasıl başladıysan öyle bitir 😭
Of bu kadar oluyo ya vallahi karnıma sancılar girdi yazarken 😭

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin