11

269 25 31
                                    

Heeseung şaşırmamıştı. Sonuçta ona yanlışlıkla sevgilim demişti, postlara attığı yorumları görmüştü, her şey ortaya çıkmıştı. Kekeleyerek konuşmaya başladı.

"Evet, Jake. Rahatsız ediyorsam bırakırım peşini."

Jake gülümseyerek ona bakıyordu. Bu yüz ona umut vermişti. Ne diyeceğini bekliyordu.

"Bana biraz zaman tanır mısın, Heeseung?"

Heeseung hemen bunu onayladı. Bir kaç günden veya haftadan veya aydan zarar gelmezdi. Onu bekleyebilirdi.

Sessizce oturmaya başladılar. Heeseung bundan sonra ne yapacağını düşünüyordu. Niki de Jake'in peşini bırakmayacaktı. Yolunu kesmemesini umdu.

Telefonu eline aldı. Bir kaç bildirim gelmişti. Sunghoon onu etiketlemişti. Kesin bir boklar yemişti.

~~~~~

~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

50.985 likes | 10.027 yorum
ParkSungHoon:
Gerçekten de birbirleriyle yaşıyorlar heeseung jakein evine taşınmış ve bence çıkıyorlar 😭😭😭😭 @/LeeHeeseung

LeeHyunSeoVeDedikoduları:
AAYYYY ÇILDIRCAMMMMM GERÇEKMİŞŞŞŞŞ
AnYuJin: çok mutlu oldu dkskwmdjskmdfkc

KimSunoo:
Oh çok şükür
ChoiYeonJun: cidden dkdjemdjjddjjd
YangJungWon: evet artık çocukları rahat bırakın

LeeHeeseung:
Lan fotoyu ne zmn çektin pezevenk
KimJungwoo: hayırlı olsun kardeş
LeeHeeseung: eyw
LeeHyunSeoVeDedikoduları: SEVGİLİ OLDUĞUNUZU KABUL EDİYOSUN YANİ
LeeHeeseung: öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum.
AnYuJin: agb :( üzülme leeseo geliyom yanına

~~~~~

Heeseung, Sunghoon'un bu hareketine sinir olmuştu. Herkes yanlış anlıyordu ve Heeseung ne kadar anlatmaya çalışsa da kabul etmiyorlardı.

Niki'nin hâlâ onu aramamasına şaşırmıştı. Jake de telefonunu eline almış gözleri sonuna kadar açılmış bir şekilde telefona bakıyordu. Heeseung merakla sordu.

"Ne oldu? Niye bu kadar şaşırdın?"

"Arkadaşın, Sunghoon'un gönderisini gördüm de. Herkes bizi sevgili sanıyor."

"Evet.."

Heeseung iç çekerek önüne döndü. Nedense Jake'in kendisiyle olmak istemediğini düşünüyordu. Bu da üzülmesine sebep oluyordu.

"Üzülme Heeseung."

Heeseung şaşkınlık içinde Jake'e döndü. Nasıl hissettiğini çok belli ediyor olmalıydı. Gülümseyerek konuşturmayı sürdürdü.

"Üzülmüyorum, Jake. Sadece endişeleniyorum."

"Niye?"

"Niki ile birlikte olacaksın diye."

Jake'in ona sarılmasıyla irkilmesi bir oldu. Heeseung kollarını onun beline doladı. Jake, Heeseung'un sırtını sıvazlıyordu.

"Beni sen sanıp üstüme atlayan birisiyle çıkacağımı düşünmüyorum."

Heeseung gülmeye başladı. Jake onu güldürmeyi başardığı için mutlu olmuştu.

"Bu bir sebep değil bence."

"Benim için bir sebep."

Dedi Jake gülümserken. Birbirlerinden ayrıldılar. Koltuğa yaslandı Jake, önüne bakıyordu. Heeseung da kolunu onun omzuna atmıştı.

"Hem bence Niki'nin annesi izin vermeyebilir, buluştuğumuz gün ne kadar kızmıştı. Hatırlıyorum musun?"

Jake'e baktı Heeseung. Böyle tatlı olması hoşuna gidiyordu. Elini onun saçlarına götürüp karıştırdı. Jake bunu gülerek karşıladı.

"Çok tatlısın, Jake."

"Beni kendine aşık etmeye mi çalışıyorsun?"

"Nereden bildin ya?"

Jake gülümseyerek ona yeniden sarıldı. Onunla olmak Jake'e huzur veriyordu. Bu sırada projeyi unutmuşlardı fakat umrunda değildi bu Jake'in daha çok zamanları vardı.

————————————————————

Bu bölüm çok softu ağlıycam şimdi 😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bölüm çok softu ağlıycam şimdi 😭

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin