14

256 21 28
                                    

Jake sabah uyandığında üstündeki gömleği fark edip gülümsedi. Bu Heeseung'un gömleğiydi. Hafifçe kalkıp onu üstüne geçirdi ve uzunca kokladı.

Geri yatacakken Heeseung'un uyandığını fark etti. Gülümseyerek kısık gözlerle ona bakıyordu.

"Beğendin galiba?"

"Evet."

"Sende kalsın."

Jake gülümseyerek ona baktı. Heeseung kendisine çok iyi davranıyordu ve neden olduğunu da çok iyi biliyordu. Onun yanına uzanıp

"Hadi kalk okula gitmeliyiz."

"Az daha yat sonra gideriz."

"Hayır, hadi kalk"

Heeseung zorla da olsa kalktı. Jake bu gün Heeseung'un ona verdiği gömleği giymeye karar verdi. Heeseung tuvalete doğru giderken o altındaki şortu değiştirdi.

~~~~~

Hazırlanmışlardı ve okula doğru yürüyorlardı. Karşıya geçecekleri sırada Leeseo ve Yujin'in oradan geçtiklerini fark ettiler.

"Başka yoldan mı gitsek?"

"Ne gerek var Jake. Hadi geçelim karşıya."

Jake tamam anlamında kafasını salladı ve karşıya geçtiler.

Geçtikleri anda Leeseo ve Yujin onlara dönmüşlerdi. Leeseo bir çığlık koparmış kendisini Yujin'in kollarına bırakmıştı. Yujin ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Heeseung ve Jake onlara bakmadan yollarına devam ettiler.

~~~~~

Okula vardıklarında bütün gözler üstlerindeydi. Görenler yanlarındakilerin kulaklarına bir şeyler fısıldıyorlardı. Bir kızın çığlık attığını duydular.

"Jake'in üstündeki Heeseung'un favori gömleği değil mi?"

Jake kaşlarını çatarak Heeseung'a döndü. Heeseung onun neden gömleğini verdiğini soracağını düşünmüştü fakat Jake onunla alakasız bir soru sormuştu.

"Nereden biliyor senin favori gömleğinin bu olduğunu?"

Heeseung gülümseyerek ona baktı ve duraksadı. O durunca Jake de onun yanında dikilmeye başladı. Heeseung Jake'in yanaklarını sıkıp konuşmaya başladı.

"Sen beni mi kıskanıyorsun?"

"Bilmem, belki?"

Heeseung dalga geçercesine söylemişti fakat Jake ciddi bir şekilde söyleyince şaşırmıştı. Jake Heeseung'un bir şey demeyeceğini anlayınca arkasına dönüp sınıfa doğru yöneldi.

Heeseung'un aklı hâlâ Jake'in ona söylediği sözdeydi. Gerçekten de onu kıskanmış mıydı? Yoksa şaka mı yapıyordu? O da sınıfa doğru yürümeye başladı.

~~~~~

Koridorda ilerlerken Niki ile karşılaştı. Sanki dün reddedildiğini unutmuş gibiydi. Heeseung merakla sordu.

"Niki iyi misin?"

"Ever Hyung. Niye sordun?"

"Bilmem, seni çok mutlu gördüm."

"Neden olmayayım."

"Dün olanlardan sonra..."

"Anladım, boşver unuttum bile."

"Tamam, o zaman Jake'e iyi olduğunu söyle. Senin için çok endişelendi."

Niki tamam anlamında kafasını salladı ve geldiği yoldan geri döndü. Hoplaya zıplaya Jake ve Heeseung'un sınıfına doğru gitti.

~~~~~

Öğle arası Jake'i diğer arkadaşlarıyla tanıştırmaya karar vermişti.

Okulun lokantasına indiler. Tüm arkadaşları toplanmış bir masaya oturmuş sohbet ediyorlardı. Jake ve Heeseung onların yanına gittiler. Jay hiç durmadan konuşuyordu.

"Ben siyasete atılacam anasını satayım."

Heeseung'un konuşmasıyla sözü kesilmişti ve tüm dikkat onda kesilmişti.
(H:Heeseung, Jn:Jungwon, Jy:Jay, S:Sunghoon, So:Sunoo, J:Jake, N:niki)

H: "Selam, çocuklar."

S: "Aha bizim piç geldi."

So: "Sussana Sunghoon ne kadar da malsın."

S: "Sensin o."

Jn: "İyi kavga etmeyin. Merhaba tanışıyor muyuz?"

So: "Dalga geçme, Jungwon."

Jn: "Tamam anne."

Jy: "sen nereden geldin ya amk sözümü de kestin."

H: "bir susun ya sizi jake ile tanıştırmak istiyorum."

S: "sevgilinle yani."

Jn: "ayyy... nerede o!?"

So: "önünde ya kör."

J: Merhaba, tanıştığımıza memnun oldum."

So: "ay aşkım bir dur daha ismimi bile söylemedim ben Sunoo."

Jn: "Jungwon."

Jy: "Jay."

S: "beni tanıyorsun zaten. Biraz kötü tanıştık ama."

J: "tanıştığıma memnun oldum."

Jake hepsiyle tanışmıştı ve iyi de anlaşıyordu. Kafa dengi insanlardı.

Bir nöbetçi öğrencinin yanlarına gelmesiyle sessizleşmişlerdi. Herkes merakla ona bakıyordu. En sonunda çocuk konuşmaya başladı.

"Heeseung, Jay ve Sunghoon sizi beden hocası çağırıyor."

Üçü de ayağa kalktı ve geriye kalanlarla vedalaştılar sonra öğretmenler odasına doğru yürümeye başladılar. Jake merakla sordu.

"Neden çağırmış olabilir?"

"Futbol turnuvaları olacaktır, onun için olmalı."

Jake tamam anlamında kafasını salladı. Okulun sonuna kadar kendi başına geçirdi.

————————————————————

Jay'e imamlıkta yakışır aslında ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jay'e imamlıkta yakışır aslında ya

SAY MY NAME | HeeJakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin