Sabah uyandığında Jake, Heeseung'un kolları arasındaydı. Utançla yüzü yeniden kızarmaya başladı. Kafasını kaldırıp Heeseung'a baktı. Hâlâ uyuyordu ve çok yakışıklı gözüküyordu.
(E bi zahmet)Jake telefonunu eline aldı ve saate baktı. Alarmdan bir kaç dakika önce uyanmıştı. Heeseung'u rahatsız etmeden kalktı ve hazırlanmaya gitti.
Geri geldiğinde Heeseung uyanmıştı ve boş boş yerdeki halıya bakıyordu. Jake gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Günaydın, Heeseung."
"Günaydın..."
"Bu gün kıyafetlerimi almaya gideceğim. Benimle gelir misin?"
"Tabii."
Heeseung ayağa kalktı ve kafasını Jake'in omzuna koydu. Jake, Heeseung'un bu hareketleri garibine gitse de bir şey demedi. Bir yandan da hoşuna gidiyordu çünkü.
(Ben azdım glb)Heeseung çekildi ve tuvalete doğru gitti. Üstünü düzeltip ve yüzünü yıkayıp çıktı. Jake çantasını toparlamış bir kenara koymuştu. Salona doğru giderken Jake'in mutfakta olduğunu gördü. Kahvaltı hazırlıyordu, ona yardım etmeye gitti Heeseung.
~~~~~
Okula vardıklarında Niki önlerine çıkmıştı ve bir kaç adım gerilemelerine sebep olmuştu. Niki, Heeseung'a surat vermeden konuşmaya başladı.
"Günaydın, Jake!"
"Günaydın, Niki."
"Sana da günaydın niki."
"Neyse, Jake Hyung, ne zaman boş olursun?"
"Oh... hiç bilmiyorum Niki. Eğer bir fırsatım olursa sana söylerim."
"Tamam Hyung! Teşekkür ederim."
Niki gülümseyerek yanlarından uzaklaştı fakat Heeseung ne kadar kıskandığını anlayabiliyordu. Jake ile sınıflarına gittiler.
~~~~~
Okul çıkışı Heeseung ve Jake direkt Heeseung'un evine gitmişlerdi. Heeseung Jake'i evin dışındaki bir bankta beklemesini söylemişti. Jake kabul etmiş ve banka oturup beklemeye başlamıştı.
Heeseung hemen eve girdi. Ailesi yoktu. Onlara not bırakacak değildi. Merak etmiyorlardı zaten. Odasına çıktı ve kıyafetlerini bir spor çantasına doldurmaya başladı.
Büyük olduğu için kıyafetlerinin çoğunu almıştı. Diğerlerini farklı çantalara koydu ve diğer gerekli eşyalarını alıp evden çıktı.
Jake bankta oturmuş telefonuyla oynuyordu. Heeseung'un geldiğini fark edince telefonu kapattı ve cebine atıp elinde bir çantaya sarıldı.
"Senin için taşıyabilirim!"
"Teşekkür ederim, Jake."
Heeseung hayır diyememişti. Jake çantayı aldı ve birlikte yürümeye başladılar.
~~~~~
Jake'in evine vardıklarında Heeseung kendini koltuğa bıraktı. Jake gülerek onun yanına gitti.
"Kalk! Önce yerleş sonra yatarsın."
Dedi. Heeseung tamam anlamında kafasını sallayıp ayağa kalktı ve Jake'i takip edip onun odasına gittiler. Daha doğrusu onların odalarına gittiler.
Heeseung yerleştirmeyi bitirmişti yatağa ,Jake ile birlikte sarılarak uyudukları yatağa, uzandı. Bunu düşününce gülümsedi ve telefonunu eline aldı. Birisi onu etiketlemişti. Merakla gönderiyi açtı.
~~~~~
2.206 likes | 2.988 yorum
LeeHyunSeoVeDedikoduları:
AMAN TANRIM ELLERİNDE VALİZLER FİLAN VARDI YOKSA TAŞINIYORLAR MI?!?!?!?!?!!!?! @/LeeHeeseungHwangYeJi:
Oha şaka gibi cidden
↳KimSunoo: hiçte şaka değil bende gördüm
↳ParkJongSeong: NeShinYuna:
Benim fav shipim belli oldu arklar
↳JangKyuJin: kiminki belli olmadıki ztn
↳KimChaeWon: cidden dkskskskekskskdkNishimuraRiNiki:
Nasıl
↳ShinRyuJin: kız Leeseo sen nikiyi engelle en iyisi yoksa kudurur bu
↳ChoiYeonJun: ay cidden dkskemekdkskdjdm
↳NishimuraRiNiki: niye kıskanacakmışım karışmayın her boka
↳ParkSungHoon: aaaa niki ama öyle demiyorduk
↳NishimuraRiNiki: pardon ane~~~~~
Heeseung'un düşündüğü olmuştu o meraklı da tabikide Leeseo olmuştu. Onları takip etmeleri her ne kadar Heeseung'u rahatsız etse de Niki'yi kıskandırmaya yetiyordu.
Jake'in odaya girmesiyle kafasını kaldırdı. Kollarını birleştirmiş kapının önünde dikiliyordu. Konuşmaya başladı.
"Projeye devam edelim."
Heeseung onayladı ve kalkıp masadaki sandalyelerden birine oturdu. Jake de onun yanına yerleşti ve işe başladılar.
Aradan yarım saat geçmişti ki kapı tıklanmaya başladı. Jake iç çekerek kapıya doğru yürüdü. Heeseung da onu takip etti.
————————————————————
Kim geldi acaba 🤭
Kurgu garip olabilir kusuruma bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY MY NAME | HeeJake
RomanceNiki: iki seçeneğin var Jake, ya ben ya da o. Jake: ummm.. Hee: benim ismimi söyle Jake! #Heejake [texting&düzyazı]