Merhabalar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
D:Almila benimle yaşar mısın?
Şokla Demir'e bakıyordum hatta durup o kadar düşünmüştüm ki bir an öyle bir teklifte bulundu mu yoksa tamamen benim hayal gücüme mi ait ayırt edemedim ve sonra bu düşüncelerimin saçmalığından sıyrılarak beynimin dip köşelerinden hızlıca ayrıldım.
A:şaka değil mi?
D:gayet ciddiyim
A:ama olmaz ki ben senin rahatını bozamam yani olmaz
D: Almila rahatımı bozman diye bir şey mümkün değil ayrıca bana güvenmiyorsan bunu dile getirmen yeterli
Eski travmalarımı kastetmişti ben her ne kadar hatırlamak istemesem de zaten hep beynimin içinde tekrarlanıyordu hatta öyle ki bazen bunlar panik atak bile geçirmeme sebep olabiliyordu bu cidden üzücüydü elimin titremesine engel olamazken Demir bunu fark ederek konuşmaya başladı hızla
D:Almila ben onu kastetmemiştim şimdi o düşüncelerinden uzaklaşmanı istiyorum.
Dediği gibi yaparak elimin titremesinden kurtulmuştum normalde bu el titremelerim saatler sürebilirdi nasıl oluyorda bir cümleyle geçirebilmişti anlamamıştım belki de üzerimde yarattığı etkisi büyüktü Demir de el titremelerimin kısa sürede geçmesine şaşırmıştı çünkü yaklaşık ne kadar süreceğini o da biliyordu mesleğinden dolayı.
A:Demir ben bilmiyorum cidden büyük şanssızlık
D:Almila benimle yaşamanı istiyorum ama bu öyle hemen karar verilecek bir şey değil zaten düşün iyice kararını ver ama yeniden söyleyeyim benimle yaşamanı istiyorum Almila.
Demir'in dedikleriyle şok olmuştum Demir de bunun farkındaydı
A:Tamam bunu düşüneceğim teşekkür ederim.
Kabul etmek istiyordum ama o rahatsız olur mu düşüncesi beynimi sarmalıyordu ama eğer rahatsız oluyor olsaydı bu teklifi yapmazdı bu ev işi cidden kötü patlamıştı başıma ayrıca bu aralar üniversiteye gitmem gerekiyor of işin işinden çıkamayacağım sanırım.
Demirle nöbet saatimiz başladığında birbirimize kolay gelsin dileyip nöbete başlamıştık fazla yoğun geçen bir nöbetin ardından demirle konuşup akşam yemeği yemeye karar verdik.
D:karar verdin mi Almila?
A: evet
Demir heyecanla gözlerimin içine bakarken bende cevabıma devam ettim
"Seninle ev arkadaşı olacağım ama kira ve ev için harcamalarımız ortak olacak"
D:Almila böyle bir şeye izin vermeyeceğimi biliyorsun
A:o hâlde üzgünüm ama teklifini kabul edemeyeceğim
Demir pes etmiş gibi iki elini havaya kaldırdı ve
D:peki o zaman yeni ev arkadaşım.
Şu an Demir'in teklifini kabul etmiştim ve bunun ne gibi sonuçlar doğuracağını tahmin dahi etmeden karar vermiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOG
Teen FictionHerşey Alminanın kendi için aldığı kararla başlar Almila psikolojisi ağır olmasa da sıkıntıları olan bir kızdır arkadaşlarının ısrarıyla ünlü bir psikoloğa gider ardından Almila psikoloğuna aşık olur...