Gerçekten anlıyor musun Almila?

83 9 10
                                    

Sonunda gözlerimi açabildiğimde belki de yıllar sonra ilk kez bu kadar güzel uyuyabilmiştim kafamı yana çevirdiğimde Demir'in kucağında olduğumu hatırladım iyi ama hangi ara bu kadar sırnaşmıstım adama. Gözlerimi Demir'e çevirince onun çoktandır uyandığını gördüm beni izliyordu.

D" Günaydın Almila

A"Günaydın Demir saat kaç ?

Demir hâlâ bana sarılıyordu farkında mı bunun acaba?

D"13.30

Ne dememle yataktan fırlamaya çalışmam bir olmuştu Demir o kadar sıkı sarılıyordu ki çıkamamıştım hoş zaten çıkmak isteyen de yoktu ama normalde bugün Demir'in nöbeti vardı.

A"Demir nöbetin vardı bugün

D"Evet

A"Ya kalksana

D"kalkasım yok

A"Ya Demir dalga mı geçiyorsun?

D"Evet

A"Ne

D"Canım gitmek istemedi bugün

A"Anladım.

D"Gerçekten anlıyor musun Almila?

A"Neyi?

D"bilmem.

Kafam karışmıştı zaten onunla hâlâ aynı yataktayken başka ne beklenebilirdi ki ama o da hiç yardımcı olmuyordu.

A"Demir

D"Uyuyorum Almila kapa gözlerini

A"Saat iki olmuş Demir

D"E yani

A"Hiç

Çok yorgun olmalıyım ki gerçekten bir daha gözlerim kapandı.

Bir daha uyandığımda Demir'in çoktan uyanmış hatta bize sandiviç hazırlamış olduğunu olduğunu  gördüm.

D"Günaydın uyuyan güzel.

A"Günaydın sende uyudun mu sonradan?

D"Evet uyudum huzurlu bir şekilde.

A"Huzurun sebebi neymiş?

D"Sensin Almila geldiğinden beridir hissedebiliyorum huzuru.

Bu dediğiyle şok olmuştum bunu beklemiyordum birde çekinmeden gözlerimin içine bakarak nasıl söylüyordu şaşırıyordum ama bunu söylemesine çok sevinmiştim.

A"Bende öyle hissediyorum.

D"Nasıl

Neyi kastettiğimi gayet iyi biliyordu ama yine de benden duymak istiyordu.

A"Bende seninleyken huzurlu hissediyorum Demir.

Bu cevabım onu memnun etmiş olmalı ki o güzel gülüşüyle bana sonsuza dek görmek isteyeceğim kadar büyük bir manzara sundu...

Bugün Demirle neyse ki seansımız yoktu Aslı ve Tolga beni arayıp bugün dışarı çıkmamızı söylediler bizde kabul ettik ve hazırlanmak için odalarımıza gittik hoş ben Demir'in yanında sonsuza kadar böyle kalabilirdim de durumlar elverişli değil.

Ben siyah eteğimi beyaz kazağımı ve deri ceketimi giydim son olarak topuklu botlarımı da giydiğimde kombinim tamamlanacaktı aynamın karşısına geçtiğimde gözlerimin altındaki mor halkaları görmek moralimi düşürse de buna aldanmadım kapatıcıyla kapattım rimelimi ve rujumu sürdüm son olarak da saçlarımı maşa ile hafif dalgalandırdım çantamı da alıp odadan çıktığımda Demir'in çoktan hazır olduğunu ve koltukta oturup televizyon izliyor olduğunu gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PSİKOLOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin