Demir'den*
Bugünlerde Almila oldukça yorgun görünüyordu ve biz aynı evde kaldığımız için her zaman kendini iş yapmak zorundaymış gibi bir sorumluluğunun olduğunu düşünüyordu oysa ben onu o kadar seviyordum ki istese ona köle dahi olurum onunla aynı evde kalmamızdan oldukça memnundum çünkü sevdiğim kadın yanı başımda.
Almila bugün bana uykusuzluguyla ilgili olan sorunu sonunda söylemişti aslında zaten farkındaydım ama onun hazır olduğunda açıklaması kendini anlatabilme açısından daha iyi olacaktı sonunda bunu yapmıştı ona güzelce yanıma gelmesini söylemiştim sevdiğim kadının psikolojik sorunları yalnızca onu değil beni de çok üzüyordu sırf onun durumunu kontrol altında tutabilmek için onu evden attırmıştım belki acımasızca gelecek ama her şey Almila'nın sağlığı için...
Bugün de nöbete gelmiştik ve cidden yorulmuştum yorgunluğumun gitmesi için Almilayı görmem yeterdi bugün onu en son nöbetten önce görmüştüm şimdiyse mola zamanıydı gidip bi Almilayı görsem benim için iyi olacaktı.
Koridorda tam onun olduğu acil tarafına gidiyordum ki bi anda onu gördüm ama cildi çok solmuştu kaşlarım istemsizce çatılırken ona doğru yürümeye başladım ama o arkasına dönüp benim zıttıma doğru yürüyecekti ki bilinci kapandı hızlıca onu kucağıma aldım en son ne zaman bir şeyler için korkmuştum hatırlamıyorum ama hızlıca onu acile götürdüm sedyeye uzattım tansiyonunu ölçtüm ve şekerini ölçtüm ikisinin de değdi oldukça düşük çıkmıştı şekeri tansiyona oranla oldukça düşmüştü en son kahvaltı yapmıştık ama ondan sonra bir şeyler yemiş olması gerekirdi çünkü saat gece 03.30
Ama görünen o ki Almila hiçbir şey yememişti kahvaltıdan sonra ben ona hızla besleyici bir serum bağladım ve kan aldım değerlerine bakmam içimi rahatlatırdı umarım.Gerçi Almila pek bir şey yiyen biri değildi bu yüzden oldukça zayifti yaşadığı travmalar sonucunda vücudu ona bir komplikasyon oluşturmuş ve çoğu zaman yediği şeyleri kusuyordu ona yazdığım ilaç sayesinde kusmaları azalmıştı ama sıfıra inmemişti.
Almila'nın kanını aldıktan sonra sedyesinin yanındaki sandalyeye oturdum ve solmuş yorgun yüzüne baktım o kadar masum uyuyordu ki onu tüm kötülüklerden korumak istiyordum.
Birkaç saat geçmişti ve Almila hâlâ uyanmamıştı uzun süredir uyumadığı için vücudunun gösterdiği bu tepki normaldi kendine hiç iyi bakmıyordu çok örmeliydim ve o uyanana kadar kendimi dizginlemem gerekiyordu çünkü onu kırmak isteyeceğim en son şeydi ama yemek yememesi konusunda kendimi suçlu hissediyorum onunla daha fazla ilgilenmem gerekiyor ve ben bu ilgiyi o uyandıktan sonra fazlasıyla gösterecektim bu zamana kadar benden kaçar diye sevgimi bile kendi içimde tutmaya çalışmıştım ama artık gösterecektim çünkü ona olan sevgim için de tutamayacağım kadar büyük...
Almila uyandığında o an gözlerini ne kadar özlediğimi fark ettim.sonunda uyanmıştı hızla yerimden kalkıp yanına gittim.
ilâhi bakış açısı*
D"Almila iyi misin?
A"i-iyiyim ama ne oldu bana?
D"vücudun yorgun olduğu için ufak bir baygınlık geçirdin senin için çok endişelendim Almila.
A"anladım şey aslında neden bayıldığımı anlamadım o kadar da yorulmamıştım aslında.
D"Neden yemek yemiyorsun Almila bu konuyu seninle konuşmuştuk bu kadar ısrarcı olman işleri zorlaştırıyor.
A"b-ben yiyemedim özür dilerim istersen başka birine yönlendirebilirsin beni.
D"Ne saçmalıyorsun sen
A"Demir damar yolunu çıkarabilir misin?
D"nereye kalkıyorsun Almila
A"gitmem gerek henüz nöbet saatim bitmedi.
D"şu an şu hâldesin ve hâlâ bana nöbet mi diyorsun?
A"Demir bu benim görevim.
D"sağlığın olmadan insanları mı iyileştireceksin sen?
Almila demire cevap vermemişti serum bittikten sonra demir damar yolunu çıkardı Almila tam ayağa kalkacakken birden ayakları yerden kesilmişti Demir Almilayı kucağına almış ve Almila da çığlık atmıştı.
A"Demir yanlış anlayacaklar yürüyebilirim lütfen indir beni.
D"yanlış anlayabilirler belki de doğrusu budur.
Hello guys vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOG
Ficção AdolescenteHerşey Alminanın kendi için aldığı kararla başlar Almila psikolojisi ağır olmasa da sıkıntıları olan bir kızdır arkadaşlarının ısrarıyla ünlü bir psikoloğa gider ardından Almila psikoloğuna aşık olur...