Demirle birlikte sohbet eşliğinde yemeğimizi yedik onunla sohbet etmeyi gerçekten çok seviyordum psikolog olmasından mı kaynaklı bilmiyorum ama onunla konuşmak bende her zaman sakinleştirici etkisi yaratıyor.
Yemeğimiz bittikten sonra Demirle birlikte ev alışverişine geldik aslında bunu evlenecek olan çiftler yapar ama olsun bizde ev arkadaşıydık(!) Sonuçta değil mi ?
Demirle iki katlı bir ev eşyaları olan mağazaya girmiştik benim dikkatimi çeken ilk şey salıncak olmuştu.Belki kulağa saçma geliyor ama hep evimde bir salıncağım olsun istemişimdir. Benim oraya baktığımı gören Demir adımlarını oraya yöneltmişti buna çok sevinmiştim çünkü çekinmiştim ona söylemeye ve sanırım o bunu anlamıştı ardından yine etrafımıza doluşan çalışanlara bu salıncağı alacağımızı söylemişti nasıl anladığını bilmiyorum
ama buna oldukça sevinmiştim.Birlikte mumluklara;boş oda için koltuklara,masa,sandalyelere ve mini puflara bakmıştık en son o kadar yorulmuştum ki Demir'in bana sinsice yaklaştığını fark edemeden Demir beni kucağına aldı ve alışveriş arabasına attı hızla sürmeye başlayınca e tabi bastım bende çığlığı... Neyse ki anlamadığım bir şekilde Demiri tanıyor olduklarından bizi kovmamışlardı.
Alışverişimiz bittiğinde bizde bitmiştik Demir her ne kadar yorgun görünüyor olmasa da eve vardığımız gibi bi koşu duşa girdim ardından akşam yemeği hazırlamak için mutfağa geçtim Demir'den ses çıkmadığına göre uyuyor olmalıydı onu uyandırmamak için hafif sesli bir müzik açıp dans eşliğinde yemek yapmaya başladım.
Nihayet yemek olmak üzereydi ve ben yine acıkmıştım ama ona rağmen yemek yaparken dans etmeye devam ediyordum tabakları masaya koymaya gittiğim anda beni izleyen Demirle karşılaştım. Pekâlâ bunu beklemiyordum utançtan kızardığıma eminim.
A" Sen uyumuyor muydun?
D" Yok Almilacım hiç uyumadım.
A" Ben öyle sanmışım. Yemekler hazır bu arada sen otur bende kalanları masaya taşıyayım.
Demir beni omuzlarımdan tutup sandalyeye oturttu.
D" Ben sana ne diyorum sen ne yapıyorsun Almila kendini yormak yasak demiştim.
A" Sadece yemek hazırladım Demircim.
D" Başka bir şeye karışmak yok.
Usulca kafamı sallamakla yetindim çünkü hiç laf dinlemeye mecalim yok.
Yemeğimizi güzelce yiyip bitirdikten sonra Demir'in daldığını düşünerek tabaklara gitti elim ama o sırada Demir de eliyle benim elimi tuttu onun eline değen elimi ateşe değmiş gibi çektim.
O da bunu fark etmiş ve gözlerime bakmıştı ama ben bakamadım.
Demir masayı topladıktan sonra elinde kocaman bir kutuyla gelmişti (hepiniz elbise sandınız demi...) Bunun salıncak olduğunu anlayınca tıpkı bir çocuk gibi Demir'in yanına koştum Demir de tebessüm ederek bana baktı ve konuştu;
D"Almila bugün asmamı ister misin?
Tabiikide çocuk gibi görünmemem gerekir ne de olsa yetişkinim değil mi diyerekten heyacanlı çıkan sesimi bastıramadan cevap verdim.
A"Çok güzel olur.
Aynen Almila böyle devam asla çocuk gibi görünmedin.
Demirle birlikte biz güzelce salıncağı astık.~aynen ben de hiç susmadan başını şişirerek yardım etmiştim.~
A"Demir bak eminiz demi düşmez salıncak¿ (şüpheli.)
D"Almilacığım 7 kezdir soruyorsun sence düşme ihtimalin olsa seni bindirir miyim sanıyorsun ayrıca düşersen ben tutarım seni.
A"İyi o zaman benden günah gitti
Diyerekten salıncağa oturdum ve gerçekten sağlam olduğuna kanaat getirdim.Demir beni sallamaya başladı ben kendimi o kadar kaptırmışım ki gülmekten kendimi alıkoyamıyordum.Demirse sadece gülüşüme bakıyordu ama sonrasında bu düşüncemin saçmalığına da kanaat getirdim ve sallanmaya devam ettim.
Demir 4.kez in artık şu salıncaktan dediğinde utancımdan inmiştim.başı dönmüş olabilir Aslında sallanan da bendim ve daha kalırdım da neyse.
Demirle bir film izlemeye karar verdiğimizde Ben cipsleri,patlamış mısırı ve içecekleri aldım.
Demir yasaklamıştı ama ben bunun üstesinden gelebileceğimi düşünüyordum çünkü inanilmaz bir gücüm ve sevgim de var.
Film bitmişti ve Demir cipsleri yememe izin vermemişti üstelik aklını çekebilmek için ona ben yedirmiştim cipsi ama nafile bu konudan çıkardığım ders ise Demir'in çok uyanık olduğuydu.
Uyumak için odalarımız geçtiğimizde yağmur başlamıştı asıl korkularımdan biri açığa çıkarken içimden şimşeklerin çakmaması için dua ediyordum hayatımın mahvolduğu gece de tıpkı bu şekilde yağmur yağıyordu ve şimşek çakıyordu. Havanın bu kadar kötü olduğu zamanlardaysa ben o anları yeniden yaşıyormuş gibi travmatik bir krizle karşı karşıya kalıyordum.
Çok geçmeden şimşeklerde çakmaya başladığında gözyaşlarımın damlaları da tıpkı yağmur damlaları gibi tenimden aşağı süzülüyordu bir kez daha gür bir şekilde şimşek çaktığındaysa yine o krizlerden birini yaşıyordum yüksek bir sesle çığlık attığımda artık mantıklı hiçbir şey düşünemiyorum tek bildiğim susmayan çığlıkların ve dinmeyen gözyaşlarımdı.
Merhaba herkese tekrardan arkadaşlar vote vermeyi unutmayın iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOG
Teen FictionHerşey Alminanın kendi için aldığı kararla başlar Almila psikolojisi ağır olmasa da sıkıntıları olan bir kızdır arkadaşlarının ısrarıyla ünlü bir psikoloğa gider ardından Almila psikoloğuna aşık olur...