Almila'nın anlatımı;
Demir beni kucağına almış götürüyordu ben nöbet dedikçe gözlerinden alev çıkıyordu buna rağmen tutamıyordum kendimi Demir ise benim aksime hiçbir şeyi tınlamıyordu arabada gözlerim kapanırken uykuya direnmek istesem de bunu gerçekleştirememiştim kendimi uykunun kollarına bırakırken en son hatırladığım şey Demir'in kucağında eve girişimizdi.
Uyandığımda odamda olduğumu gördüm demek Demir beni yatağıma taşımıştı-başka nereye taşımasını bekliyordun Almila-kafamdan geçen düşüncelere son verip banyoya adımladım ellerimi yüzümü yıkadıktan sonra salona geçtim o sırada kahvaltı masasını görünce duraksadım.Demir mi hazırlamıştı tüm bunları ?
Mutfaktan elinde çayla çıkan bir Demir görmeyi beklemiyordum bu görüntü komiğime gitmiş olacakki hafif kıkırdadım.D" çok mu komiğine gitti hastam hanım
Demir'in bu söylediğiyle aklıma doluşan düşüncelerle daha fazla gülmeye başladım sahi en son ne zaman bu kadar gülmüştüm
A" hastam hanım diyince de komik oluyor Demir
D"niye hastam değil misin?
Demir elindeki çaydanlığı bırakıp bana dönünce gerilmiştim.
A" E-evet yani hayır
Demir utandığımı anlamış olacakki çok üstüme gelmedi Demire döndüğümde çıkmak üzere hazırlanmış olduğunu gördüm.
A" bu saatte neden hazırlandın ki?
D" hangi saatte
A" sabah işte
D" Almilacım saat 13.00
A" NE
Cırlamam ile gözlerini kırpması bir oldu hadi ama sesim biraz ince olabilirdi ama o kadar tiz miydi?
A" ş-şey yani ben saate bakmadım da henüz ondan şaşırdım ah birde nöbetim var acil hazırlanmam gerek
Evet yanlış duymadınız 2 nöbet üst üste yazılmıştı bana
D"Nöbetin yok bugün
A"var bugün 26 Nisan
D"artık yok
A"anlamadım
D" diyorum ki nöbetini değiştirdim
A"nasıl ya değişemezsin ki ama ne şekilde değişeceksin
D"Hocan olarak Almila hocan olarak.
Aslında buna sevinmiştim çünkü dinlenmem iyi olurdu.
D" hadi gel kahvaltımızı yapalım ardından seansını evde yapabiliriz bugünlük ve dün kan değerlerine baktım onu da değerlendireceğim ardından eğer iyi hissedersen birlikte ev alışverişine çıkarız.
A" kan değerlerime hangi ara baktın ya
D" dün sen bayılmışken almilacım
Bayılma konusunu açtığı gibi surat asmıştım çünkü bana ima yapıyordu
D" hadi çabuk otur masaya yoksa hepsi soğur ve biter.
Demir'in bu dediğiyle hemen masaya oturdum çayı dolduracakken elimden yavaşça çekti ve
D" bugün hiçbir şeye elini atmak yok Almilacım.
A" o kadar şey hazırlamışsın zaten ne olacak bir çay doldursam
D" olmaz dedim
Pes ettiğimi belirterek iki elimi havaya kaldırdım o da zafer gülüşüyle çaylarımızı doldurdu biz güzel sohbetler eşliğinde kahvaltımızı yaptıktan sonra Demir çalışma odasına geçip seans için hazırlanmamı söyledi ben gerim gerim gerilirken o da beni çalışma odasında bekliyordu hazırlanıp çalışma odasına geçtim o da elindeki not defteri ve dizinin üstüne attığı bacağıyla camdan gelen rüzgarın etkisiyle hafif uzamış saçlarını eliyle düzeltiyordu Demir ondan etkilendiğimi anlamış gibi dudakları arsızca iki yana kıvrıldı karşısındaki koltuğu eliyle işaret ederken beklemeden oturdum stres olduğum için bacağımı fazlasıyla sallıyordum.
D" evet Almila uykusuzluk probleminin sebebi ne olabilir sence?
A"kafamdaki düşünceler
D" ne gibi düşünceler
A"geçmişe dayalı sahneler aklımdan çıkmıyor.
D"sanırım bir önceki seansta bahsettiğin şeyler.
A"evet
D"pekâlâ öncelikle sana güzel bir ilaç yazayım ondan sonra ev işleri için bundan sonra temizlik şirketini arıyorum birini göndermeleri için.
Tam ağzımı açacaktım ki konuşmaya devam etti
D"Almila tek bir itiraz bile duymak istemiyorum ona göre.
Bunu garip bir öfkeyle söylediği için ağzımı açacak cesareti kendimde bulamadığımdan olsa gerek yalnızca başımı sallamakla yetindim seansımız bugün kısa sürdüğünden sıra kan değerlerime gelmişti belki de asıl gizlemeye çalıştığı sinir bundan kaynaklı olabilirdi.
Kan değerlerimi bana uzattığında sinirinin bundan kaynaklandığını anladım çünkü hiç-bir değerim yeterli seviyede değildi bunun üzerinde de biraz konuşmuştuk ama ben gergindim ardından Demir beni yakınına çekip birden sarıldı ve kendine iyi bakmalısın çünkü sana değer veriyorum dedi.
Bu yaptığı kalp atışlarının üst seviyeye çıkmasına neden olmuştu umarım kalbim yakında patlamazdı...
Hello everyone oy vermeyi unutmayalım.
Sizce Almilayı demir arasında yalnızca arkadaşlık mı var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOG
Novela JuvenilHerşey Alminanın kendi için aldığı kararla başlar Almila psikolojisi ağır olmasa da sıkıntıları olan bir kızdır arkadaşlarının ısrarıyla ünlü bir psikoloğa gider ardından Almila psikoloğuna aşık olur...