orada dikilmeye devam mı edeceksin?

112 14 8
                                    

Ben gözlerimi açmaya çalıştıkça uykunun dibine çekiliyordum en son zorlukla uyandığımda nefes nefeseydim.

D"Almila iyi misin ?

Demir'in endişeyle sorduğu soruyla nerede ve hangi durumda olduğumu aynı zamanda Demirin neden baş ucumda olduğunu sorguladım.

Kolumda serum vardı hâlâ evdeydik ama Demir'in odasındaydım aklıma doluşan anılarla başım yeniden dönmeye başlamıştı Demir de komidindeki sürahiden suyu doldurup bana uzattığında titreyen ellerimle suyu aldım hâlâ kendimi çok kötü hissediyordum sırf yağmurlar ve şimşekler yüzünden sonbahar ve kış mevsiminden nefret ediyordum.

Dün  gece olanlardan sonra kendimden
utanmıştım.Biliyorum utanılacak bir şey yok ama sevdiğim adamın her ne kadar bir psikolog da olsa beni bu hâlde görmesini istemezdim.

A"D-Demir ben özür dilerim yani seni ugraştırdığım için.

D"Almila saçma düşüncelerine bir son vermelisin.

Sanırım onu sinirlendirmiştim ve gerçekten endişeli görünüyordu bende bu anlamsız sözlerime bir son vermeye karar vermiştim.

D"Nasıl hissediyorsun kendini ?

A"Kötü

D"Dışarıda kahvaltı yapmak ister misin kafanı toplamana yardımcı olabilir.

A"Benim midem bulanıyor bir şeyler yiyebileceğimi sanmıyorum.

Demir derin bir nefes alıp verdiğinde onu yorduğum düşüncesine kapılmıştım ama az önce bu konuda beni uyarmıştı belki de bu düşüncelerime gerçekten de bir son vermeliydim artık.

D"Pekâlâ önce şu serumunun bitmesini bekleyelim sonrasında konuşalım biraz.

Aslında bugün zaten seansımız vardı ama ben istemsizce geriliyordum ve kötü hissediyordum.Ve onun bunu anladığını bilmem daha çok geriyordu beni.

A"Sen bir şeyler yedin mi ?

D"Sen bir şeyler yiyene kadar bende yemeyeceğim Almila.

Aslında çocukça gelebilir ama beni bir şekilde manipüle etmenin yolunu buluyordu.

A"Tamam o zaman bende aç hissediyorum sanırım.

D"Harika serumun da bitmek üzere zaten.

İki dakika kadar bekledikten sonra Demir gelip serumu çıkarmıştı. Ayağa kalktığım gibi başımın dönmesiyle yalpaladım ama Demir anında tutmuştu beni,ama bu kadarı bana da fazla klişe arkadaşlar,

D"Almila sende doktorsun ya hani biliyorsun hemen kalkılmaması gerektiğini.

A"Terzi kendi söküğünü dikemezmiş canım.

Aynen Almila şu an bu hâlde baya cool oldun ya şu laf ile.

D"Ben dikerim senin söküğünü Almila.

Konunun terziyle alakası yoktur...

1 saat sonra♧

Demir yüzünden şu an kahvaltıya gelmiştik ve saat 13.20

Aslında güzelce kahvaltımızı yapıyorduk ben her ne kadar yemesem de ama Demir'i ikide bir arıyorlardı sanki iş adamı yani bi rahat yok arkadaş.

Demir de sonunda sinirlenmişti bu duruma bense ne olduğunu hiç anlayamamıştım. Demirle kahvaltımız bittikten sonra direkt eve geçtik çünkü ben hâlâ iyi değildim zaten çoğu zamanda olmamıştım ki.

Şimdi ise benim o çok gerildiğim seanslardan birindeydik.

D"Almila bana neden daha önce bahsetmedin yağmur ve şimşek gibi zamanlarda travmalarının tetiklendiğini.

PSİKOLOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin