Pov Emory
Następnego dnia wyspałam się jak nigdy. Może dlatego, że przespałam z dwanaście godzin. Nikt mnie nie budził. Nikt, nawet ten wkurwiający osobnik, William Moretti.
Otworzyłam drzwi do łazienki i po kilkunastu minutach wyszłam z niej czysta, pachnąca i gotowa na nowy dzień.
A przynajmniej tak myślałam.
Gdy tylko zeszłam do salonu zaniemówiłam. Oparłam się o ścianę i w osłupieniu patrzyłam na dziewczynę w drzwiach i brata.
Lily.
Od razu zerwałam się go drzwi odetchnąłam Iana, który ewidentnie nie chciał jej wpuścić.
- Lily - porwałam ją w ramiona, a ona to odwzajemniła.
- Suka wróciła, bejby - uśmiechnęłam się i odsunęłam od blondynki. Spojrzałam na chłopaka obok, który już nie był taki podekscytowany.
- Ta, cześć - mruknął i wszedł w głąb domu. Zmarszczyłam brwi.
O co mu chodzi?
- Lily - zanim się odwróciłam Logan już trzymał siostrę w ramionach - Jednak jesteś.
- Jestem - uśmiechnęła się.
- Wchodź.
****
- Co cię tam trzymało? - na pytanie Logana Lily od razu spuściła głowę.
- W sumie to już sama nie wiem. Zresztą to nieważne. Emory - uniosłam na nią wzrok - To prawda, że masz chłopaka?
Yh...
- Tak.
- Powiesz coś więcej? - spytała i sięgnęła po kubek napoju. Od godziny leżeliśmy w moim pokoju i szczerze marzyłam by to pytanie nie padło.
- Jest hot - powiedział zamiast mnie blondyn i mnie trochę zatkało. Patrząc na blondynkę mogę stwierdzić, że nie tylko mnie - No co?
- Nic... - powiedziałam od razu - Ma na imię William i jest z Włoch i jest troszkę starszy - wróciłam do tematu.
- Troszkę?
- Trzy lata?
Szczerze to nawet nie wiem dokładnie.
- Will ma dwadzieścia lat, czyli dwa - poprawił mnie - Marnie widzę twoje egzaminy - zaśmiał się Logan i ja również by nie wyszło niezręcznie.
- Opowiadaj, jaki jest w łóżku? - uniosłam brew.
- A na co ci ta wiedza?
- Oj no weź. Ruchała się z nim w oceanie. Nawet Damon to widział.... Boże jego reakcja była piękna - parsknął śmiechem, a ja rozszerzyłam oczy.
Niby wiedziałam, że mogą nas zobaczyć, ale... O kurwa.
- Emory - powiedziała tonem rasowego zboczeńca - Nie było mnie dwa tygodnie i tu proszę - przewróciłam oczami - Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany. Nie dość, że masz chłopaka to już nie jesteś dziewicą.
- Dobrze wiesz, że już dawno miałam swój pierwszy raz - przypomniałam patrząc na Logana.
- Mój brat się nie liczy - blondyn wywrócił oczami - Bez urazy braciszku - prychnął - Jak było?
CZYTASZ
I Wanna Die When You Kiss Me Slowly
RomanceKSIĄŻKA POTRZEBUJE KOREKTY!!! CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO Pierwsza część trylogii I Wanna Die Osiemnastoletnia Emory White wyjeżdża z braćmi na pierwsze wakacje bez rodziców. Wszystko zapowiada się Wspaniale. Emory poznaje nowych ludzi i razem korzyst...