Bölüm 4: Sabır (P1) | ARK II - Arya Reis

15.4K 710 115
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍

Arya Reis ~

Karnımı okşayan sıcacık eller ile uyandım.

Kalender omzumu öperek, "Günaydın güzelim." dedi.

"Sana da." Kaşlarını çatıp öylece baktı.

"Haa şimdiden başladık yani?" dediğinde sadece, "Öyle." dedim.

Önce kollarından, sonra yataktan çıkarak banyoya ilerledim. Banyodayken içeriden homurdanarak konuşan sesini duydum.

"Tamam süründür dedikte ilk dakikadan mı? Günaydın kocacığım bile yok mu? Şimdi elini bile tutturmaz. Yandın Kalender sen.. ölümlerden.. ölüm beğen." diye yorganla münakaşaya girip, kendi kendine konuşuyordu.

Tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Ardından giyinme odasına gitmek için banyodan çıktım. Ben banyodan çıkarken Kalender bana doğru geliyordu, ona bakmadan giyinme odasına adımladım.

Arkamdan oflayarak, "Aferin Kalender iyi bok yedin. Allah benim belamı verseydi de içmeseydim. Daha da karım yanımda yokken bir damla içersem, Arya beni taş etsin daaaş. Ne halt edeceğim ben şimdi." dedi.

Sen zaten taş gibisin kocacığım. Ama kusura bakma, dün gece yaptıklarına sessiz kalacak değilim. Hiçbir hemcinsim bu muameleyi hak etmez. Bana da yapmayacaktın! Öyle sarhoş falan dinlemem. Dua et kırmadım bir tarafını sakince yaklaştım.

Gece dilimin ucuna gelen itirafları torbaya asıp, zihnimin ucuna doğru ittim. Yok sana bebek falan, sürün biraz. Ben ne yapacağımı biliyorum sana!

Haince sırıttım, göğüs ve sırt dekolteli puantiye bir elbise giydim. Göğüslerim çok güzel gözüküyor be! Yandın Kalender, elime düştün. Sana bir süre mutluluk haram.

Kalender'in buraya doğru geldiğini adım seslerinden anlayınca, popomu koltuğun kol dayama yerine yasladım. Sanki elbisenin iç astarını düzeltiyormuşum gibi, eteğini baya dizlerimin üstüne kaldırdım.

Kalender'in kapıda beni izlediğini sezince, bacağımı şöyle bir iki elimle sıvazlayıp baldırıma doğru çıkarttım. Sonra da Kalender'e kötü bir imayla bakıp bacaklarımın üstünü kapattım. Ve yerimden kalkıp tebessüm ederek kendi etrafımda aynaya bakarak döndüm.

Aynadan Kalender'in göğüslerime bakıp yutkunduğunu gördüm. Beni iki üç defa süzmüştü.

Sonra da salına salına gülümseyerek, Kalender'e hiç pas vermeden giyinme odasından çıktım.

Kocaman gülümseyerek, "Günaydın Kısmet abla." dedim. "Günaydın Arya hanım, Ayy gece hiç uyuyamadım. Kalender bey bir şey yapmadı Batu oğluma değil mi?" diye endişeyle sordu.

"Yok merak etme hallettim ben o işi." dediğimde, Kısmet abla imayla bana baktı.

Utana sıkıla, "Arya hanım alemsiniz vallahi." dedi. Ne yaptığımı sanmıştı ki?

"Çocuklarla yakın gibisin?" diye sordum. Hatıraları gözünün önüne gelmiş gibi gülümsedi.

"Mert'i sonradan tanıdım, diğerlerini yurttan tanıyorum. Mutfakta çalışırdım da, elimde büyüdüler sayılır."

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin