Když jsem se další den vzbudila, myslela jsem si, že je to další normální nudný den,ale pak mi to došlo.
" A doprdele." Zaklela jsem,rychle vstala z mé postele a vytočila na telefonu Pablovo číslo, který mi to asi po minutě zvedl.
" Proč mě budíš tak brzo?" Zeptal se mě ospalým hlasem.
" Pablito vstávej. Dneska je škola a jestli hned nevyrazíme,tak budeme mít problém." Řekla jsem do telefonu a v ten moment Pablo zavěsil,tak jsem to vzala jako znamení toho, že se mám jít nachystat.
Byla jsem nachystaná asi za 15 minut, což byl můj nový rekord,a tak jsem si rychle vzala batoh s věcmi do školy a šla jsem, před naše bytové zařízení,kde už na mě čekal Pablo s nastartovaným autem.
Během cesty jsme na sebe ani jednou nepromluvili, nejspíš proto, že jsem byli oba nervózní jestli první hodinu stihneme včas nebo ne.
Nakonec jsme to tak tak stihli. Vběhli jsme do naší třídy v moment, kdy zazvonil zvonek a když jsme se posadili do naší lavice,oba jsme si oddechli a udělali náš pozdrav.
" Dobrý den studenti. Mám pro vás překvapení. Pro některé větší a pro některé menší." Když nám tohle učitelka řekla, když přišla do třídy, podívala se speciálně na mě a Gaviho, což nás nechalo oba dost zmatené.
"Naše třída byla vybrána na výlet do Velké Británie. Zůstaneme tam pouze na týden,ale o víkendu se půjdeme podívat na Velkou cenu Velké Británie, kterou nám zařídili jeden nejmenovaný člověk s jednou výjimkou.
Vybral dva studenty, kteří dost VIP paddock pasy a tím je Hailey a Pablo. Blahopřejeme." Já a Pablo jsme se na sebe zmateně podívali,ale hned poté mi to došlo. Nebyl to žádný nejmenovaný člověk. Byl to můj otec.
[-----]
Po škole jsme hned s Pablem vyběhli ze školy a šli jsme k jeho autu. Nasedli jsme a rovnou jsme jeli na trénink. Ale já si mezitím vzala telefon a vytočila tátovo číslo, protože mi má co vysvětlovat.
Po chvíli čekání mi to táta konečně zvedl a já čekala co mi k tomu řekne .
" Ano Hailey?" Zeptal se mě do telefonu a já už v ten moment cítila, že mi něco tají,ale že má zároveň dobrou náladu.
" Ahoj. Uhm nechtěl bys mi něco vysvětlit. Třeba to, že nám nějaký nejmenovaný člověk umožnil se podívat na Velkou cenu Velké Británie a ten nejmenovaný člověk vybral mě a Pabla , kteří dostanou VIP paddock pasy?"Zeptala jsem se ho s lehce pobaveným hlasem.
" Vůbec nevím o čem to mluvíš Hailey." Odpověděl mi a šlo slyšet,jak se snaží nesmát se,ale já se nevzdávala a snažila se to z něho vypáčit.
" No tak tati." Řekla jsem mu a viděla jsem jak se na mě Pablo zmateně podíval,ale já ho pro teď ignorovala.
" Uvidíme se v Montrealu,Hailey." A s tím mi zavěsil ještě před tím, než jsem mohla něco namítnout.
" Co tvůj otec myslel tím : Uvidíme se v Montrealu?" Zeptal se mě najednou Pablo a mě až teď došlo, že ten celý hovor slyšel, protože jsem měla napojený telefon na jeho auto.
" Vysvětlím ti to. Jen mi slib, že to nikomu neřekneš a obzvlášt ne Jakeovi,ano?" Zeptala jsem se ho a Pablo jenom zakýval hlavou nahoru a dolů, což jsem vzala jako znamení toho, že mu můžu věřit,a tak jsem spustila.
ČTEŠ
WHAT ABOUT US / LN4
FanfictionHailey Horner. Bývalá závodkyně formule 3,ale musela skončit poté co měla hroznou bouračku,kterou zavinil její hlavní protivník Lando Norris. Dva roky se neviděli a i přesto, že byli kamarádi,oba se začali nesnášet, protože on ji připravil o její ka...