Byl další závodní týden, konkrétně středa a já byla v Maďarsku a šla jsem po ulici do restaurace,kde se mám setkat s mým bývalým italským týmem PREMA a přitom jsem se volala s Pablem, který mi dal k telefonu Mattea.
" Ahoj Matty. Jak se máš fotbalisto?" Zeptala jsem se ho a slyšela jsem jak se zasmál radostí.
" Hrál jsem první zápas a byl jsem v útoku a dal jsem tři góly. Trenér mě po zápase chválil a přišel se na mě podívat Ferran s Gavim a Fermínem. Jacob,ale nepřišel." Odpověděl mi a já se usmála,ale když jsem slyšela jméno svého bratra , můj úsměv zmizel z tváře.
" No vidíš. Jsi šikulka. Dáš mi prosím k telefonu Gaviho? Během víkendu ještě zavolám dobře?" Zeptala jsem se Mattea a on mi na to odpověděl a předal telefon Pablovi.
" Ano Hailey?" Zeptal se mě a já trochu zklamaně zesmutněla.
" Jacob viděl ty zprávy, že ano? Ty, které říkají, že jsem byla druhá v Monze,a že jsem třetí závodník za red bull?" Zeptala jsem se svého nejlepšího kamaráda a doufala, že mi odpoví jenom upřímně.
" Jo, viděl je. Byli jsme zrovna na tréninku,a když kontroloval zprávy na instagramu,tak si všiml tvé fotky v Monze,tak šel hned na RB účet a viděl, že jsi podepsala s RB a taky viděl,jak objímáš svého otče. Poslyš Hailey, chápu proč jsi mu to nechtěla říct,ale nechápu proč jsi to neřekla mně?" Zeptal se mě a já se podívala na své boty.
" Nechtěla jsem,abys to to před někým tajil. Obzvlášťe před Jacobem. Neřekla jsem to nikomu, věděli to jenom lidi z RB a Lando se taky pěkně naštval a teď mě ignoruje." Odpověděla jsem mu že smutným hlasem a slyšela jsem,jak si povzdechl.
" Chápu a odpouštím ti. Určitě to s Norrisem nějak vyřešíš a taky jeď prosím opatrně. Nechci poslouchat Jakeovi kecy." Zavtipkoval Pablo a já se uchechtla.
"Dobře, pokusím se. Hele už musím jít,tak se opatruj, pozdravuj Mattea a Jakea a měj se."
" Ty taky." Zavěsila jsem to a vešla jsem do restaurace,kde jsem v rohu viděla Oscara a Angelu.
Přišla jsem za něma a usmála jsem se , když jsem viděla Oscarův překvapený výraz. Přišla jsem za ním a zasmála se.
" Nazdar Piastri." Pozdravila jsem ho a on si mě vtáhl do objetí.
" Netušil jsem, že tady budeš." Řekl mi a já už otevírala pusu, že něco řeknu,ale zastavila mě Angela, která si mě taky vtáhla do objetí.
" Ahoj Hailey. Ráda tě vidím. René zachvíli přijde a já tě zatím představím naším klukům." Řekla mi a já se usmála a šla jsem za ním. Když si nás kluci všimli hned se postavili a podívali se na mě.
" Kluci tohle je Hailey Hornerová. Jezdí za Red bull v F1. A Hailey tohle je Ollie Bearman. Jezdí ještě s Fredem Vestim v F2 a tohle je Dino Beganovic, Ferrari junior a Paul Aron, Mercedes junior. Ještě se Zakem O'Sullivanem v F3." Představila nás Angela a já si že všemi podala ruce.
" Ráda vás poznávám kluci." Odmlčela jsem se, protože k nám přišla ještě Oscar. " Oscara už všichni tři znáte, že ano?" Zeptala jsem se jich a všichni kývli. Sedli jsme si okolo kulatého stolu a začali se bavit o závodění.
" Počkej Gigi říkal, že musí jít do F1 paddocku kvůli nové závodkyni v RB. Tos byla ty?" Zeptal se mě Ollie a já se usmála.
" Jo. Gigi pracuje pro tebe a pro Dina, že?" Zeptala jsem se Ollie a on s úsměvem na tváři kývl. " Mimochodem viděla jsem tvůj závod Ollie a musím říct. Dobrá práce. Rozhodně máš na to se dostat do F1." Pochválila jsem ho a on se lehce začervenal a poděkoval mi.
ČTEŠ
WHAT ABOUT US / LN4
FanfictionHailey Horner. Bývalá závodkyně formule 3,ale musela skončit poté co měla hroznou bouračku,kterou zavinil její hlavní protivník Lando Norris. Dva roky se neviděli a i přesto, že byli kamarádi,oba se začali nesnášet, protože on ji připravil o její ka...