Hailey's POV
Jediný zvuk co jsem slyšela bylo pípání monitor, což mě donutilo si pomalu otevřít oči. Poprvé jsem viděla rozmazaně, ale když jsem párkrát zamrkala, všimla jsem si, že jsem obklopená monitory, které ukazovaly mé životní funkce.
Po chvíli jsem si vzpomněla co se stalo, ale na jedinou věc, na kterou jsem si vzpomněla byla Landova bouračka a já začala panikařit.
"Lane? Lando?" Začala jsem se dívat kolem sebe vystrašeně, ale zastavila mě něčí ruka na té mé. Když jsem se podívala, kdo to je, tak jsem si oddechla.
"Jsi v pořádku." Řekla jsem s úlevou v hlase a znovu si lehla a ještě jsem slyšela jak se Lando uchechtl.
"Ty ležíš v nemocnici a ptáš se mě jestli jsem v pořádku?" Zeptal se mě se slzama v očích a já se bolestivě usmála.
"Co-co se stalo?" Zeptala jsem se ho zmateně a Lando sklopil pohled.
"Měla jsi obrovskou nehodu. Myslel jsem, že jsem tě ztratil." Odpověděl mi Lando a já viděla jak má skleněné oči, a tak jsem si opatrně sedla a vtáhla si ho do objetí.
"Jsem v pořádku, Lane. A už nikam nejdu." Odmlčela jsem se a Lando se ode mě odtáhl a zmateně se na mě podíval. "Kde je můj táta?" Zeptala jsem se ho a Lando se na mě podíval neutrálním pohledem.
"Musel odjet do Abu Dhabí. Neboj se byl tady, ale Hailey. Byla jsi v komatu dva týdny." Řekl mi upřímně a já se na něho překvapeně podívala.
"Chci jet do Abu Dhabí.-"
"Ne,Hailey. Nemůžeš.-"
"Ne, Lando. Můžu. Musím jenom podepsat reverz." Řekla jsem mu a Lando chvíli váhal ale potom kyvl a zavolal mi doktora.
Doktor mi řekl všechno co se stalo a na co bych si měla dávat pozor. Poté mi předal reverz, který jsme hned podepsala. Lando mi pomohl si sbalit věci a jeli jsme rovnou na letiště.
[3 days later]
Byla neděle a já konečně mohla opustit hotel a jít s Landem do paddocku. Lando mě nechal tři dny na hotele, protože se o mě bál, ale upřímně si nemůžu stěžovat, protože jsem si mohla ty tři dny odpočinout.
Já a Lando jsme už přijeli na parkoviště a byli jsme znovu obklopeni fanoušky. Chtěla jsem si už otevřít dveře, ale Lan byl rychlejší, rychle oběhl auto a otevřel mi dveře a pomohl mi na nohy.
Když jsem z auta vylezla už jsem mohla slyšet hlasité výkřiky mého a Landového jména, díky čemuž jsem se lehce pousmála.
"Připravená?" Zeptal se mě starostlivě Lan a když jsem na něho kývla, tak si dal ruku kolem mého pasu a společně jsme šli ke vstupu. Ignorovali jsme všechny fanoušky, protože jsem na tohle ještě neměla sílu a taky jsem nechtěla poslouchat jejich otázky.
Přišli jsme do paddocku a už si nás začínali všímat členové všech týmu a dokonce nás natáčeli i správci účtu všech týmu, což bylo trochu divné, protože jsem porad spadala pod Red Bull.
"Tak kam chceš jít první?" Zeptal se mě Lan a já se na něho pousmála a kývla jsem k Ferrari garáži. Lando se na mě usmál, vzal mě za ruku a společně jsme šli za Carlosem, Charlesem a Alex.
ČTEŠ
WHAT ABOUT US / LN4
FanfictionHailey Horner. Bývalá závodkyně formule 3,ale musela skončit poté co měla hroznou bouračku,kterou zavinil její hlavní protivník Lando Norris. Dva roky se neviděli a i přesto, že byli kamarádi,oba se začali nesnášet, protože on ji připravil o její ka...