043

374 28 4
                                    

Lando's POV

Po tom prudkém nárazu jsme hned vylezl ze svého monopostu a podíval jsem se kolem mě. V tom velkém dešti nebylo skoro vůbec nic vidět,ale všiml jsme si oranžové skvrny a až po chvíli mi došlo,že je to oheň ,a že to hoří formule Red Bullu.

"Hailey!!" Zakřičel jsem,když jsem si uvědomil,že byla porad uvnitř a začal jsme k nim sprintovat. Viděl jsem jak má zaseklou nohu a já rychle začal přemýšlet,ale u toho mě vyrušil jeden z maršálů.

" Běžte pro pomoc, hned!!" Zakřičel jsem i na něho a dál se věnoval Hailey a konec konců jsem šel do toho ohně, pořád s helmou na hlavě a kombinézou na mém těle a začal jsem ji od tama vytahovat.

Věděl jsem,že ten oheň zachvíli přestane, protože pršelo fakt dost. Byla porad připoutáná,a tak jsem ji hned odpoutal,opatrně jsem ji vytáhl tu nohu a vytáhl jsem ji celou ven .

Vzal jsem ji do náruče a šel jsem co nejdál od jejího monopostu. Sedl jsem si ke kraji brariér sundal jsem ji helmu a kuklu a sobě taky.

Byla v bezvědomí, a tak jsem si ji položil mezi nohy a hlavu měla položenou na mém břiše. Hladil jsem ji po tváři,když v tom jsem slyšel hlasitou explozi. Formule Red Bullu explodovala,ale bylo to celkem daleko od nás.

" Hailey,prosím. Otevři oči. Prosím, Hay-Hay." Měl jsem zlomený hlas a zdálo se mi,že něco není v pořádku, a tak jsem položil dva prsty na její krk a zjistil jsem,že nemá žádný tep.

Musel jsem jednat rychle a když už jsme chtěl zahájit masáže srdce ,přijela sanitka a zachránáři za náma hned běželi.

" Nedýchá. Prosím zachraňte ji. Prosím, je jediný co mám." Řekl jsem se slzama v očích.

"Nechte nás pracovat,pane." Řekl mi jeden záchranář a začali ji resuscitovat. Naložili ji do záchranky a jeli pryč.

Nevěděl jsem co mám dělat, a tak jsem vzal helmy nás obou a začal jsme sprintovat do garáží,které nebyli tak daleko.

Když jsem přišel do garáže McLarenu, všichni se na mě lítostivě podívali. Někteří se mnou chtěli i mluvit, ale já všechny ignoroval a šel jsme do svého pokoje.  Položil jsem na stůl obě helmy, vzal jsem ji mobil,peněženku a klíče od auta a znovu jsem vyběhl ze svého pokoje,ale tentokrat mě v garáži přece jenom někdo zastavil.

"Lando,uklidni se. Hailey bude v pořádku-"

"Co tím myslíš, že bude v pořádku, Zaku?! Je tam kvůli mně. Riskovala a doted' riskuje svůj život pro mě a omlouvám se jestli ti s mým odchodem dělám potíže, ale Hailey-Hailey je všechno co mám. Musím jí říct, že ji miluju a musím být první člověk,kterého uvádí až se probudí,takže jdu." Řekl jsem Zakovi upřímně a taky mě popravdě vůbec nezajímala jeho odpověď,stejně bych šel.

Proběhl jsem cely paddock a šel jsem k parkovišti,kde jsem měl svoje auto. Nasedl jsem,nastartoval a jel sem.

Jacob's POV

Díval jsme se  s Gavim na závod,jelikož mě donutil se dívat a navíc tady v nemocnici se toho nedá moc dělat,a tak jsem souhlasil.

První kola byli strašně otrávný,a tak jsem si vzal telefon a podíval se co je nového ,když v to zaznělo něco v televizi něco, co mě dost zajímalo.

WHAT ABOUT US / LN4Kde žijí příběhy. Začni objevovat