Další den me hned ráno propustili a já s Landem jsme rovnou letěli do Singapuru,ale já polovinu letu prospala.
Když už jsem se vzbudila,tak jsem se podívala na Landa,který sedel naproti mě a lehce se na něho usmála ,ale on měl porad nasazeny ten starostlivý pohled jako měl před 24 hodinami.
" Lando. Jsem v pořádku . Byl to jenom velký naráz. Nic mi není ." Položila jsem si ruku na tu jeho a znovu se na něho usmála,ale on měl porad ten starostlivý pohled.
" Hailey. Slib mi už prosím, že se to nestane. Porad si pamatuju na včerejšek kdy jsem te viděl v bariérách a nemohl jsem s tím nic udělat a nechci ten pocit zažít znovu." Řekl mi s krapet zlomeným hlasem a já si stoupla a šla jsem si sednout do jeho klína a pevné ho objala,což Lando hned příjmul a zabořil si hlavu do mého ramene.
" Už se to nestane. Slibuji." Řekla jsem mu v tom objetí,ale on jenom zakýval hlavou a pořád mě objímal.
" Můžeme takhle zůstat do konce letu?" Zeptal se me a já se lehce uchechtla,což donutilo i Landa se uchechtnout,ale nakonec jsem s tím souhlasila,ale taky jsem prvně udělali par fotek,pro naše fanoušky.
Lando's story
Hailey's story
n
Po další hodině a půl jsme přistáli v Singapuru na soukromém letišti. S Landem jsme si vzali kufry a vyšli z letadla s úsměvy na tváři rovnou před letiště . Zasmála jsem , protože mi Lando řekl jeden vtip,ale když jsem se otočila dopředu můj úsměv se ještě zvětšil.
" João!!!" Zaječela jsem radostí,odhodila jsem kufr a batoh a běžela jsem k němu. Když jsem k němu přiběhla,tak jsem mu rovnou skočila do náruče a slyšela jsem jak se uchechtl.
" Co tady děláš?" Zeptala jsem se ho,když mě pustil na zem, a oba jsme měli široký úsměv na tváři.
" Mám teď v Barçe volno,protože nemůžu cvičit ,a tak mě napadlo,že se přijdu podívat na závod." Odpověděl a já se na něho znovu usmála.
ČTEŠ
WHAT ABOUT US / LN4
FanfictionHailey Horner. Bývalá závodkyně formule 3,ale musela skončit poté co měla hroznou bouračku,kterou zavinil její hlavní protivník Lando Norris. Dva roky se neviděli a i přesto, že byli kamarádi,oba se začali nesnášet, protože on ji připravil o její ka...