EPILOGUE

407 22 5
                                    

[1 year later]

"Poslední zatáčka, Hailey. Norris je o 0.356 za tebou. Pozor na cílovou čáru, bude mít DRS." Řekl mi Josh a já jenom stiskla tlačítko COPY.

Momentálně jsem se nacházela v Abu Dhabí a bojovala jsem s Landem o šampionát. Byl to čistý závod a já ho před kolem předjela. Teď už jsem projížděla poslední zatáčkou a dávala si pozor aby mě Lando ještě nepřejel.

Ale když jsem překročila cílovou čáru jako první, mohla jsem slavit, protože jsem můj první šampionát dovezla domů.

"Hailey, seš světová šampionka, slyšíš? Jsi první ženská světová šampionka. Dokázals to!" Rekl mi táta do rádia a já si šťastně zarvala a podekovala všem pracovníkům a všem co mi věřili.

Přijela jsem před cedulku s číslem jedna a když jsem vylezla ze svého monopostu, tak jsem dala ruce nahoru a všichni mi začali tleskat a pískat.

Slezla jsem z auta a šla jako první obejmout svého tátu a svého bratra, který na poslední velkou cenu v sezóně 2024 taky dorazil. A nebyl sám.

Oba si mě vtahli do objetí a pogratulovali mi, stejně jako moji mechanici a inženýři. Pak jsem si musela sundat helmu, ale hned jsem ji hodila na zem a když jsem postřehla Gaviho, Pedriho, Ferrana, Fermina, Joãoa, Frenkieho, který držel malého Mattea a další hráče Barcelony, tak jsem se za něma rozebehla a skočila jim do náruče .

Kluci mi pogratulovali a já si pak ještě vtáhla do objetí Mattea, kterému tekly slzy štěstí, a tak jsem ho pak ještě pohladila po vlasech a šla jsem udělat rozhovor, ale ještě před tím mě zastavil Lando, který natáhl ke mně své ruce a já se na něho podívala s velkým úsměvem na tváři, rozebehla jsem se a skočila mu do náruče.

Lando se uchechtl a parkrat se mnou zatočil , ale pak mě položil na zem a hluboce mě políbil a znovu šel slyšet velký aplaus.

"Nemůžu uvěřit, že to říkám, ale jsem na tebe fakt hrdej." Rekl mi a já mu podekovala , ale pak už jsem musela jít udělat ten rozhovor.

Když jsem ho udělala, tak pak za mnou ještě přišel Charles, Carlos, Oscar a par dalších závodníků, kteří mi pogratulovali a já jim samozřejmě podekovala, ale pak už jsem šla na podium.

Po hymně a předávání cen začala šampaňská koupel mezi mnou, tátou, Landem a Charlesem, který se na tomhle boji o šampionát taky dost podílel.

Když už jsme byli vyfoceni, tak už všichni odcházeli a já už taky chtěla jít, ale zastavila mě Landova ruka a když jsem se otočila, tak kluk kterého miluju klečel přede mnou na jednom kolenu s krabickou v jeho rukou a já si dala ruku na pusu, protože se mu zatajil dech.

"Miluju tě,Hales, a teď tady před tebou klečím a žádám tě o ruku, protože už proste bez tebe nemůžu žít. Takže se te ptám. Vezmeš si mě,Hailey Horner?" Byla jsem v šoku, když tyhle slova vyšli z Landového pusy a taky všechna pozornost byla zpatky na nás.

"Jo-ano. Ano, vezmu si tě." Řekla jsem po chvíli s najednou se ozval obrovský aplaus, Lando se zvedl, nasadil mi prsten a pak si mě vtáhl do pevného objetí a já ho pak polibila.

"Miluju tě, Hales. Navěky."

"Miluju tě, Lando. Navěky."

THE END

A/N: Tak tohle je definitivní konec tohoto příběhu, ale nebojte. Mám v plánu napsat další příběh o Landovi, akorát ten by měl být v angličtině a datum vydání je někdy na zimu, takže doufám, že si počkáte... Taky doufám, že jste si tenhle příběh užili a omlouvám de za chyby, které se v příběhu nacházeli..

-Nat🦈🦋

WHAT ABOUT US / LN4Kde žijí příběhy. Začni objevovat