041

324 15 2
                                    

Přiletěli jsme do Barcelony a já pozvala Jonathana ke mně do bytu,aby nemusel platit a přespávat na nějakém predraženém hotelu. João se od nás odpojil a jel do svého bytu,aby si po náročném víkendu taky odpočinul.

My po chvíli přijeli před ubytovací zařízení,vzali jsme si svoje kufry a šli jsme dovnitř. Vešli jsme do výtahu,já zmačkla číslo mého patra a po chvíli jsme už jeli.

Když jsem odemkla a oba jsme přišli dovnitř,byli tady úplné ticho,což mě trochu děsilo,a tak jsem Jonathanovi ukázala pokoj pro hosty a oba jsme si šli vybalit.

Po nějaké době jsme měli oba vybaleno a Jonathan přišel s nápadem,že zajdeme spolu do kavárny,a tak jsem mu to odkývala,tak jsem se šli oba převléct,a když už jsme byli oba převlečení,tak jsme mohli vyrazit.

Šli jsme asi deset minut,a když jsme dorazili,tak jsme si objednali kávu,já konkrétně latte a Jonathan si objendal Cappucino.

Když už jsme měli naše kávy,tak jsme si šli sednout ke stolu a já čekala,kdo jako první z nás začne konverzaci.

"Už víš co mu řekneš? Jacobovi?" Zeptal se mě najednou Jonathan a já upřímně nevěděla co na tohle mám odpovědět.

"Nevím,ještě jsem nad tím nepřemýšlela." Odpověděla jsem mu pravdivě a Jonathan se na mě podpořivě usmál.

"No,ať už mu řekneš cokoliv,jsem si jistej,že ti odpustí,dříve nebo později." Řekl mi a teď jsem to byla já,která se usmála.

"Děkuju.Vážně. Vážím si toho,jak mi pomáháš a jsem ti za to velice vděčná,a pokud bys taky někdy potřeboval pomoc,stačí říct." Řekla jsme Jonathanovi a on se na mě děkovně usmál a poděkoval mi za nabídku .

Ještě chvíli jsme byli v kavárně,ale pak mi Pablo napsal,že se mnou nutně potřebuje mluvit,a že čeká v mém bytě,jelikož jsme mu dala klíč.

Takže jsme oba opustili kavárnu,ale to nebyl jeden z nejlepších nápadu,protože se za tu dobu co my jsme si popíjeli v klidu naši kávu,tak se před kavárnou nahromadilo několik paparazzi a hned si nás fotili.

*BREAKING NEWS

@f1gossippage_

The Bridgerton actors, Jonathan Bailey and Hailey Horner was seen in Barcelona's cafe shop today

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

The Bridgerton actors, Jonathan Bailey and Hailey Horner was seen in Barcelona's cafe shop today. We don't know if it was a date but we sure know that Hailey's partner,Lando Norris, wasn't there with the duo. This is the second meeting we know about and there might be more of those meetings. Lando also had a meeting with João's Felix ex, Magui Corceiro in Monaco. We Don't know what this is about but we know for sure that the racing couple isn't on good terms right now. But we will try to find more again..

Naštěstí jsme jim byli schopni utéct,ale taky jsme z to měli záchvaty smíchu,ale taky jsem doufala,že to neuvidí Lando. Už tak mě mrzí,že jsem ho v Sinagpooru po mé první výhře ve Formuli 1 tak nechala,a teď bych přidala do kotle ještě s tímhle. Ale mohla jsme jenom doufat.

WHAT ABOUT US / LN4Kde žijí příběhy. Začni objevovat