023

588 15 0
                                    

" Vstávat vy dvě hrdličky." Zakřičel někdo. Rychle jsem otevřela oči a sedla si. Landovi to trvalo déle, než mně, protože v sobě asi měl ještě alkohol.

" Co tady pořváváš Pablbe?" Zeptala jsem se ho unaveně, zatímco Lando si bral prášek, který jsem mu včera nachystala.

"Zaprvé. Vypadáte spolu roztomile. A za druhé jsem byl na třídním meetingu,kam si měla jít mimochodem taky a dozvěděl jsem se, že dneska ve 10 večer odjíždím. Takže si každej to 10 může dělat co chtějí." Informoval nás Gavi s úsměvem,a když Lando začal konečně vnímat,tak se usmál, což mě i Pabla celkem překvapilo.

" Mám dneska natáčení s Quadratem. Máme hrát hru s názvem Hot Wings,tak jestli nemáte nic v plánu,tak můžete jít se mnou." Nabídl nám závodník McLarenu s číslem 4 a já se na něho usmála,ale Gavi ne.

" Rád bych šel,ale už mám domluveného spicha s Kaiem a Masonem. Někdy příště. Sorry kámo." Omluvil se Pablo a Lando chápavě kývl a podíval se na mě.

" A co ty? Půjdeš?" Zeptal se mě s milostí v hlase a já nemohla pomoci,tak jsem se na něho usmála a on se uchechtl. " Co?"

" Nic,jen..." Odmlčela jsem se, protože jsem si uvědomila, že to nechci uspěchat. " Ráda s tebou půjdu." Odpověděla jsem mu na jeho otázku a jemu se rozzářil úsměv na tváři.

Pablo mezitím zapl televizi a díval se na zprávy a v tom někdo zaťukal na dveře a rovnou vešel.

" Dobrý den. Paní učitelko." Pozdravila jsem naší třídní nervózně. V tom se i kluci otočili a všichni tři jsme zamrzli.

" Hailey. Pablo? Mohli byste mi vysvětlit, proč máte v pokoji polonahého závodníka F1?" Zeptala se trochu nejistě a Lando si hned poté na sebe oblékl svoji košíli,aby se necítil tak trapně.

" Nooo...." Začala jsem,ale Pablo mě hned přerušil, protože bych dost pravděpodobně řekla nějakou blbost.

" Lando včera šel s ostatními závodníky do baru a my se šli s Hailey projít. Narazili jsme na něho,a když jsme viděli v jakém stavu byl,tak jsme ho vzali se , protože jsme se báli,že by se mu něco stalo." Vysvětlil Pablo a Lando I já jsme se na něho překvapeně podívali.

" Dobře. Hlavně ho nesbalte s sebou do kufr. V autobuse by to nepřežil." Učitelka poté odešla a všichni tři jsme si oddechli. Kdyby to Pablo takhle nezachránil,tak bychom byli ve velkém průšvihu.

" Jsi Legenda Gavi." Plácla jsem si s ním a šla jsem do koupelny se nachystat. Poté co už jsem byla nachytaná,tak jsme se rozloučili s Pablem a šli jsme před hotel,kde stála limuzína.

S Landem jsme nasedli,on řekl řídiči nějakou adresu,rozjeli jsme se a mně v tom zavolala Alex,tak jsem jí to radši zvedla.

"Ano Alex?" Zeptala jsem se jí se starostlivým tónem v mém hlase a Lando hned spozornil.

" Ahoj Hailey. S Charlesem jsme už vyřešili letenky. Poletíme z Nice za tři dny na Rhodos. Tam budeme týden a znovu přiletíme do Nice. Charles a já už jsme to zaplatili a říkali jsme, že si ty peníze můžeš nechat." V ten moment jsem ji vyrušila, protože se mi tahle nabídka vůbec nelíbila.

" Počkej,nechci abyste za mě platili dovolenou, mám na to peníze." Řekla jsem jí a slyšela jsem,jak si povzdechla.

" Ahoj Hailey. Tady Charles. Ber to zaplacení jako mojí omluvu za to, že jsem se ti za ty celé dva roky neozval. Omlouvám se." Omluvil se mi Charles a já se lehce usmála,i když to viděl jenom Lando,ale pořád se na mně díval zmateně.

" Seš hodnej Charlie,ale nemusíš za mě platit. Až se s Alex vrátíme,tak ti to vrátím a neodmlouvej." Řekla jsem mu a slyšela jsem,jak si předali telefon.

WHAT ABOUT US / LN4Kde žijí příběhy. Začni objevovat