037

341 16 6
                                    

Je neděle. Závodní den a já se dozvěděla, že se o mně a Landovi šíří fámy,ale já se to rozhodla prozatím ignorovat. Ignorovala jsem jak všechny lidi na sociálních sítích,tak i Landa samotného. Nešla jsem ani na drivers parade a místo toho jsem strávila čas se svými mecahniky, kteří mi řekli hodně zážitků ze závodů z minulých roků a já se hodně smála,jako všichni tady.

Ale nakonec závod nadešel a já stála na startovním roštu společně s Gigim, který mi podával pití a já se hned napila.

" Je celkem horko, takže bacha na dehydrataci." Upozornil mě Gigi a já kývla a znovu se napila.

" Hailey. Už je čas." Řekl mi Caleb a já v ten moment si dala na hlavu svojí helmu a sedla si do svého monopostu, zapla si volant a čekala až mechanici oddělají obaly z gum a odejdou na bok.

A taky se tak po dalších třech minutách stalo a já mohla začít své zahřívací kolo. Tentokrát jsem měla jinou strategii než Max, protože já byla v první řadě a Max se kvalifikoval až 10.

" Radio check." Řekl Josh a já mu na to hned odpověděla.

" Jo,jo. Dobrý." Odpověděla jsem svému inženýrovi, když jsem projížděla třetí zatáčkou a zahřívala své gumy.

" Dobře. Norris závod nepojede. Má na autě problém, takže ani neuskuteční start z boxů. Jen malé info." Informoval mě Josh a já zmáčkla tlačítko COPY a dál se soustředila.

Dojela jsem na začátek startovního roštu vedle Lewise a čekali jsme až se všichni závodníci zařadí.

Pět červených světel zhaslo a závod začal. Lewis měl o setiny lepší odpich než já,ale já věděla, že ho doženu na rovinkách a to se taky stalo,ale až na cílové rovince,kde jsme kolo na kolo projížděli první zatáčkou a u tou druhou,ale Lewis strašně brzo zatáčel, čímž mi vrazil do zadního kola a já v rychlostí 300km/h vyjela z trati a než jsem mohla něco říct, vletěla jsem do bariér a na chvíli jsem měla kompletní černo.

" Hailey?" Hrobové ticho.

" Hailey jsi v pořádku?" Zeptal se mě znovu Josh a já se začínala probírat.

" Aghhhh,agh. Jo,jsem uhm jsem v pořádku." Řekla jsem bolestivě a pomalu jsem vylezla z auta.

Maršálové za mnou hned přiběhli a já v ten moment kdy jsem se postavila se mi zatočila hlava a já si musela hned sednout na svůj monopost.

" Jste v pořádku?" Zeptal se mě jeden z maršálů a já jenom kývla hlavou a dál to rozdýchávala.

Byla červená, takže všichni závodníci zajeli do boxů a pro mě mezitím přijelo safety car. Nastoupila jsem dovnitř a snažila se nechat své oči otevřené.

Lando's POV
(Hailey's crash)

Díval jsem se ,jak se Hailey na začátku druhého kola snaží předjet Lewise,ale najednou jsem na obrazovce viděl,jak narazila do bariéry a já hned vyskočil ze židle a šel jsem za Markem ( mým inženýrem).

" Marku je v pořádku?" Zeptal jsem se ho dost vyděšeně, protože to byla velká rychlost,kterou narazila do bariér.

" To nevíme,Lando." Odpověděl mi a já to nemohl vydržet. Nemohl jsem tady jenom tak stát a čekat co přijde dál.

" Dobře. Jdu za ní." Řekl jsem spíše sám pro sebe a už jsem chtěl vyrazit,ale Mark si stoupl a hned mě zastavil.

" Zapomeň na to,Lando. Hailey je silná žena. Jsem si jistý, že bude v pořádku." Ujistil mě a já po menším zaváháním jsem kývl a díval se,jak Hailey vylézá z auta. Šlo vidět, že jí nebylo dobře, takže jsem hned šel na ošetřovnu,kde mi řekli, že mám počkat na chodbě, což jsem udělal.

WHAT ABOUT US / LN4Kde žijí příběhy. Začni objevovat